Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Måske lidt rettet mod AllenShore, men hvad tænker I om, at Moyes starter med Rooney? Er det et signal til Mourinho om, at Rooney er 100 pct. manure-spiller? Eller et signal til Rooney om, at han skal opføre sig professionelt?
Nu ved jeg intet om, hvad der foregår bag dørene i Man U (sjovt nok), men hvis Rooney virkelig ønsker et skifte, og Chelsea er den helt store bejler, så synes jeg da at Moyes tager lidt en chance.
Nu ved jeg intet om, hvad der foregår bag dørene i Man U (sjovt nok), men hvis Rooney virkelig ønsker et skifte, og Chelsea er den helt store bejler, så synes jeg da at Moyes tager lidt en chance.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Mærkelig opstilling fra Mourinho. Jeg tror Chelsea får klø.
Tror jeg ikke. Hurtige spillere, lynkontraer og effektivitet.Robbie_God_Fowler skrev:Mærkelig opstilling fra Mourinho. Jeg tror Chelsea får klø.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Rooney er bare en skide god spiller, og jeg er glad for, at han spiller i stedet for Giggs eller Anderson. Det har formentlig været mellem ham og Kagawa til pladsen bag Van Persie, og der er Rooney måske længere fremme i at ramme topformen, da Kagawa har haft en lang sommer, der vist også har indebåret et par småskader.
Derudover, så vil Rooney aldrig nogensinde få lov til at skifte til Chelsea. Det ville være at række den størst tænkelige hjælpende hånd ud til Chelsea, der mangler en rigtig angriber, og det vil for offentligheden få givet et dårligt billede af Moyes og hans første tid i klubben hvis han lader en af sine bedste spillere rejse til de direkte titelrivaler. Det har i det hele taget ikke været en nem sommer at gå ind til for ham.
Jeg tror (og håber selvfølgelig), at Rooney tager sig sammen i den her sæson, og spiller meget bedre end sidste sæson. Omend han måske gerne ville have et klubskifte og få lidt luftforandring, så er han professionel nok til at indse, at hvis ikke han udfører det arbejde han er ansat til, så vil det også kunne koste ham hans plads i truppen til VM næste sommer. Det må alt andet lige også være en motivationsfaktor for ham, uagtet hvilken klub han spiller for.
Derudover, så vil Rooney aldrig nogensinde få lov til at skifte til Chelsea. Det ville være at række den størst tænkelige hjælpende hånd ud til Chelsea, der mangler en rigtig angriber, og det vil for offentligheden få givet et dårligt billede af Moyes og hans første tid i klubben hvis han lader en af sine bedste spillere rejse til de direkte titelrivaler. Det har i det hele taget ikke været en nem sommer at gå ind til for ham.
Jeg tror (og håber selvfølgelig), at Rooney tager sig sammen i den her sæson, og spiller meget bedre end sidste sæson. Omend han måske gerne ville have et klubskifte og få lidt luftforandring, så er han professionel nok til at indse, at hvis ikke han udfører det arbejde han er ansat til, så vil det også kunne koste ham hans plads i truppen til VM næste sommer. Det må alt andet lige også være en motivationsfaktor for ham, uagtet hvilken klub han spiller for.
Fan af Manchester United
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
I hver spillerunde holder jeg med to hold: Liverpool FC og så dem, der møder Manchester United!
Vi SMADRER det PIShold !
-
I øvrigt synes jeg at Viasats optakter er rigtig gode. Frimann og Kjær er så meget bedre til at snakke end næsten alle andre på 6'eren, og så er det fedt, at man får en masse billeder fra klubbernes opvarmningssessioner.
Fan af Manchester United
- Cynwal
...men hvem er det dog der har forskrækket Camilla Martin så meget, at hun hele tiden har vildt opspærrede øjneAllanShore skrev:I øvrigt synes jeg at Viasats optakter er rigtig gode. Frimann og Kjær er så meget bedre til at snakke end næsten alle andre på 6'eren, og så er det fedt, at man får en masse billeder fra klubbernes opvarmningssessioner.

Vi SMADRER det PIShold !
@Allan
Gode pointer, og du har selvfølgelig ret i, at et salg til Chelsea virker usandsynligt. Nu siger du selvfølgelig, at Rooney nok er professionel nok, men hvis han virkelig går og vil væk - og måske gerne til Chelsea - så virker det som et risikabelt træk. Men det er nok ikke tilfældet, når nu Moyes bruger ham - han må føle sig sikker nok på, at han kan fuldføre sin opgave.
Gode pointer, og du har selvfølgelig ret i, at et salg til Chelsea virker usandsynligt. Nu siger du selvfølgelig, at Rooney nok er professionel nok, men hvis han virkelig går og vil væk - og måske gerne til Chelsea - så virker det som et risikabelt træk. Men det er nok ikke tilfældet, når nu Moyes bruger ham - han må føle sig sikker nok på, at han kan fuldføre sin opgave.
Det lyder egentlig som meget fornuftig snak... Hvor er knappen "like" henne?Cynwal skrev:I hver spillerunde holder jeg med to hold: Liverpool FC og så dem, der møder Manchester United!
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Sidder i øvrigt og ser SkySports med Carra og Neville. Det er virkelig et spændende optaktsprogram hvis man er interesset i den mere analytiske, taktiske tilgang til sporten. Carra er lidt mere rolig, end de klip jeg har set fra sidste weekend. De gør det sgu godt.
Sjovt du siger det. Var også imponeret. Kunne godt lide deres beskrivelse af Mourinho.AllanShore skrev:I øvrigt synes jeg at Viasats optakter er rigtig gode. Frimann og Kjær er så meget bedre til at snakke end næsten alle andre på 6'eren, og så er det fedt, at man får en masse billeder fra klubbernes opvarmningssessioner.
I øvrigt meget svag United-bænk.
- Cynwal
Jeg havde da ikke hørt, at Brian Greenhoff var død! Det var da alt-alt for tidligt!! En god stabil højre back i mange år. Han scorede bla. et vidunderligt mål på en helflugter i den berømte 3-5 kamp mellem Manchester United og West Bromwich Albion i december 1978.
Vi SMADRER det PIShold !
Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?
- Cynwal
Du må godt låne:jørgen lk skrev:Det lyder egentlig som meget fornuftig snak... Hvor er knappen "like" henne?Cynwal skrev:I hver spillerunde holder jeg med to hold: Liverpool FC og så dem, der møder Manchester United!

Vi SMADRER det PIShold !
"Frosset" ud ligesom Mata, vil jeg gætte på?Jesper skrev:Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?

YNWA