Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » mandag, 26. aug, 2013 20:19

Måske lidt rettet mod AllenShore, men hvad tænker I om, at Moyes starter med Rooney? Er det et signal til Mourinho om, at Rooney er 100 pct. manure-spiller? Eller et signal til Rooney om, at han skal opføre sig professionelt?

Nu ved jeg intet om, hvad der foregår bag dørene i Man U (sjovt nok), men hvis Rooney virkelig ønsker et skifte, og Chelsea er den helt store bejler, så synes jeg da at Moyes tager lidt en chance.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 26. aug, 2013 20:26

Mærkelig opstilling fra Mourinho. Jeg tror Chelsea får klø.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 26. aug, 2013 20:31

Robbie_God_Fowler skrev:Mærkelig opstilling fra Mourinho. Jeg tror Chelsea får klø.
Tror jeg ikke. Hurtige spillere, lynkontraer og effektivitet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 26. aug, 2013 20:32

Rooney er bare en skide god spiller, og jeg er glad for, at han spiller i stedet for Giggs eller Anderson. Det har formentlig været mellem ham og Kagawa til pladsen bag Van Persie, og der er Rooney måske længere fremme i at ramme topformen, da Kagawa har haft en lang sommer, der vist også har indebåret et par småskader.

Derudover, så vil Rooney aldrig nogensinde få lov til at skifte til Chelsea. Det ville være at række den størst tænkelige hjælpende hånd ud til Chelsea, der mangler en rigtig angriber, og det vil for offentligheden få givet et dårligt billede af Moyes og hans første tid i klubben hvis han lader en af sine bedste spillere rejse til de direkte titelrivaler. Det har i det hele taget ikke været en nem sommer at gå ind til for ham.

Jeg tror (og håber selvfølgelig), at Rooney tager sig sammen i den her sæson, og spiller meget bedre end sidste sæson. Omend han måske gerne ville have et klubskifte og få lidt luftforandring, så er han professionel nok til at indse, at hvis ikke han udfører det arbejde han er ansat til, så vil det også kunne koste ham hans plads i truppen til VM næste sommer. Det må alt andet lige også være en motivationsfaktor for ham, uagtet hvilken klub han spiller for.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. aug, 2013 20:35

I hver spillerunde holder jeg med to hold: Liverpool FC og så dem, der møder Manchester United!
Vi SMADRER det PIShold !

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 26. aug, 2013 20:37

I øvrigt synes jeg at Viasats optakter er rigtig gode. Frimann og Kjær er så meget bedre til at snakke end næsten alle andre på 6'eren, og så er det fedt, at man får en masse billeder fra klubbernes opvarmningssessioner.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. aug, 2013 20:39

AllanShore skrev:I øvrigt synes jeg at Viasats optakter er rigtig gode. Frimann og Kjær er så meget bedre til at snakke end næsten alle andre på 6'eren, og så er det fedt, at man får en masse billeder fra klubbernes opvarmningssessioner.
...men hvem er det dog der har forskrækket Camilla Martin så meget, at hun hele tiden har vildt opspærrede øjne :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 26. aug, 2013 20:45

@Allan

Gode pointer, og du har selvfølgelig ret i, at et salg til Chelsea virker usandsynligt. Nu siger du selvfølgelig, at Rooney nok er professionel nok, men hvis han virkelig går og vil væk - og måske gerne til Chelsea - så virker det som et risikabelt træk. Men det er nok ikke tilfældet, når nu Moyes bruger ham - han må føle sig sikker nok på, at han kan fuldføre sin opgave.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » mandag, 26. aug, 2013 20:46

Cynwal skrev:I hver spillerunde holder jeg med to hold: Liverpool FC og så dem, der møder Manchester United!
Det lyder egentlig som meget fornuftig snak... Hvor er knappen "like" henne?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 26. aug, 2013 20:49

Sidder i øvrigt og ser SkySports med Carra og Neville. Det er virkelig et spændende optaktsprogram hvis man er interesset i den mere analytiske, taktiske tilgang til sporten. Carra er lidt mere rolig, end de klip jeg har set fra sidste weekend. De gør det sgu godt.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 26. aug, 2013 21:01

AllanShore skrev:I øvrigt synes jeg at Viasats optakter er rigtig gode. Frimann og Kjær er så meget bedre til at snakke end næsten alle andre på 6'eren, og så er det fedt, at man får en masse billeder fra klubbernes opvarmningssessioner.
Sjovt du siger det. Var også imponeret. Kunne godt lide deres beskrivelse af Mourinho.

I øvrigt meget svag United-bænk.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. aug, 2013 21:06

Jeg havde da ikke hørt, at Brian Greenhoff var død! Det var da alt-alt for tidligt!! En god stabil højre back i mange år. Han scorede bla. et vidunderligt mål på en helflugter i den berømte 3-5 kamp mellem Manchester United og West Bromwich Albion i december 1978.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 26. aug, 2013 21:07

Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. aug, 2013 21:08

jørgen lk skrev:
Cynwal skrev:I hver spillerunde holder jeg med to hold: Liverpool FC og så dem, der møder Manchester United!
Det lyder egentlig som meget fornuftig snak... Hvor er knappen "like" henne?
Du må godt låne:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » mandag, 26. aug, 2013 21:08

Jesper skrev:Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?
"Frosset" ud ligesom Mata, vil jeg gætte på? :-)
YNWA

Besvar