Med hælen...nrg skrev:To hattrick af Torres og midt i det hele scorer en indskiftet Alonso på langskud....ilusio skrev:7-0 til SPanien. Lad os nu sætte rekord i største sejr i en slutrundefinale!
Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Surprise, Ballack er klar.
Jens Lehmann Iker Casillas
Arne Friedrich Carles Puyol
C. Metzelder Carlos Marchena
Per Mertesacker Joan Capdevila
Philipp Lahm Sergio Ramos
Schweinsteiger Andrés Iniesta
Lukas Podolski Silva
Michael Ballack Cesc Fábregas
T. Hitzlsperger Marcos Senna
Torsten Frings Xavi
Miroslav Klose Fernando Torres
Udskiftningsbænk
Lukas Podolski Silva
Torsten Frings Xavi
Udskiftningsbænk
Verden er smask fuld af hyklere....
Ved nu ikke om det er en surprise, synes mere det ligner et patetisk forsøg, ligesom man gjorde med Ronaldo i VM finalen for nogle år siden. Det vil ikke undre mig om han er total anonym iaften.Thommo skrev:Surprise, Ballack er klar.
Lukas Podolski Silva
Torsten Frings Xavi
Udskiftningsbænk
Tror Spanien vinder med 2-1, pga en en lille smule bedre trup (anført med bred foroven, hvor jeg mener forskellene ligger)
Den centrale midt kan afgøre det til begge veje, hvor jeg dog mener at Spanien har været mest stabil, dog uden at forklejne tysken på det punkt.
God kamp til alle.
Skulle måske have tilføjet en smiley, for ville egentlig have smidt en ordentlig pose penge på han ville starte 

Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Kunne godt ane ironien i det. Den flødebolle.Thommo skrev:Skulle måske have tilføjet en smiley, for ville egentlig have smidt en ordentlig pose penge på han ville starte
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Så er Nilsson klar til EM-finalen. Pandekagerne begynder at dufte.
Men har slutrunden været så fantastisk, som alle siger? Jeg er faldet i søvn til de fleste kampe eller har slukket efter en time. Måske har jeg bare ikke det, der skal til, for at blive optaget som æresmedlem eller maskot i Dies Irae. Ærgerligt at Irland ikke er med, så vi kunne se Keane brilliere.
Men har slutrunden været så fantastisk, som alle siger? Jeg er faldet i søvn til de fleste kampe eller har slukket efter en time. Måske har jeg bare ikke det, der skal til, for at blive optaget som æresmedlem eller maskot i Dies Irae. Ærgerligt at Irland ikke er med, så vi kunne se Keane brilliere.
Just the fax ma'am. Just the fax.
Jeg tror det er godt for Spanien at Torres spiller alene oppe foran, så kan han spille noget af det spil han gør i Liverpool.
Befriende indlæg. Jeg synes også, denne slutrunde er lidt opreklameret. Jeg har ikke set en hel kamp endnu, tror jeg. Den kommer ind som nummer fem af otte siden 1976.Mikkel skrev:Så er Nilsson klar til EM-finalen. Pandekagerne begynder at dufte.
Jeg drikker i øvrigt tysk vin i aften, selvom jeg holder med Spanien. 2003 Dönhoff, Oberhäuser Brücke, Auslese, Goldkapsel.
Ellers dårlig spansk start. Det er som om, de er bange for tyskerne.
I like my sugar sweet
Jeg er på en Castello Verrazzano, Chianti Classico - egenimport fra Toscana. Også 2003Martin VP skrev: Jeg drikker i øvrigt tysk vin i aften, selvom jeg holder med Spanien. 2003 Dönhoff, Oberhäuser Brücke, Auslese, Goldkapsel.

Spanien er kommet lidt bedre med nu.
Just the fax ma'am. Just the fax.
SÅDAN TORRES!!
- JudgeArdaStudge

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Flot mål af Torres, imponerende antrit, god kropsstyrke, og masser af energi i målet.
Sammen med Iniesta bedste for Spanien i 1. halvleg, hans hovedstød på stolpen havde fortjent bedre, og det samme havde Iniesta's frispilning til en storkiksende Silva!
Ang. slutrunden som helhed: Synes nu, den har været over middel, er ikke faldet isøvn, selv om det var tæt på under Frankrig-Rumænien, og har stort set set (double konfekt) alle kampe, så deti sig selv gør den over middel
Spændende at se hvornår torres bliver skiftet ud!
Sammen med Iniesta bedste for Spanien i 1. halvleg, hans hovedstød på stolpen havde fortjent bedre, og det samme havde Iniesta's frispilning til en storkiksende Silva!
Ang. slutrunden som helhed: Synes nu, den har været over middel, er ikke faldet isøvn, selv om det var tæt på under Frankrig-Rumænien, og har stort set set (double konfekt) alle kampe, så deti sig selv gør den over middel

Spændende at se hvornår torres bliver skiftet ud!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Ham Troels han er ikke helt dum
- JudgeArdaStudge
Nej og slet ikke i forhold til den anden "ekspert", Flemming tror jeg han hedder.Hæske skrev:Ham Troels han er ikke helt dum
Hehe så kom Xabi på banen, er det nu vi skal se langskuddet med hælen?