Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » lørdag, 14. jun, 2008 19:55

hansilivlykke skrev:Han er bare ikke god nok
:D

Bortset fra det har man sgu ikke set meget til Villa i denne kamp ... altså før denne sublime scoring, som minder en del om flere af Torres' scoringer for Liverpool.

Glimrende resultat, nu bli'r det spændende at se om ikke Russerne kan klare grækerne, så vi får et sidste brag af en kamp mellem Rusland og Sverige :)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. jun, 2008 19:56

zerlang7 skrev:
Nicoen skrev:
zerlang7 skrev:
Nicoen skrev:Og denne gang er det Pepe han render ud og krammer først! Det lugter af et skift til Liverpool! :D
den fik jeg sku ikk med i farten ?
Den er god nok, Reina stormer ud og de krammer. :D
Han har skrevet under :D
Sådan noget må man ikke spøge med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 19:57

Nando skrev:
zerlang7 skrev:
Nando skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Og sådan lød det i en stue i det østlige Aalborg for gost ½ minut siden :D :D :D
Hva giver den i gen sådan en ?
Havde bare spansk sejr til odds 1.61, men havde jo sat 700 på det.. Så 1127 kr :D
Siger man så tillykke eller hva :P
Billede

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 19:58

Masche20 skrev:
zerlang7 skrev:
Nicoen skrev:
zerlang7 skrev:
Nicoen skrev:Og denne gang er det Pepe han render ud og krammer først! Det lugter af et skift til Liverpool! :D
den fik jeg sku ikk med i farten ?
Den er god nok, Reina stormer ud og de krammer. :D
Han har skrevet under :D
Sådan noget må man ikke spøge med.
Det skam ikke en spørg,
Billede
Billede

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 14. jun, 2008 21:21

Der er én ting, det her græske hold aldrig bliver europamestre i, og det er at skabe en kamp. Så nu er det spørgsmålet om Rusland eller Sverige skal følge Spanien til kvartfinalen. Det ser i det mindste og forhåbentligt ud til, at det er slut med at fedte sig til EM-titlen, i hvert fald for Grækenlands vedkommende.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 14. jun, 2008 21:24

Dejligt med 2 kampe på en dag, hvor man slipper for at høre på Erik Rasmussen :D

Jeg håber at Rusland går videre sammen med Spanien!

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » lørdag, 14. jun, 2008 21:29

Jensen_05 skrev:Dejligt med 2 kampe på en dag, hvor man slipper for at høre på Erik Rasmussen :D

Jeg håber at Rusland går videre sammen med Spanien!
Men ekstremt skidt at skulle høre på både Helveg og Strudahl ... på én dag!

Bortset fra det, en fornøjelse at russerne fører :)

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 14. jun, 2008 22:38

Kære Vorherre, mange 1000 tak for at du lod russerne vinde, så vi kun skal døje med den græske defensiv i en enkelt kamp endnu.

Samtidig fastholder jeg min påstand om, at det her indtil nu har været et meget positivt EM med masser af godt, offensivt spil, underholdende kampe og flotte mål. Undtagelserne har været Grækenland og Rumænien pga. deres kedelige defensive koncept, og tyrkerne, der bare er for ringe til at være med her og det franske landshold, hvor det væsentligste udtagelseskriterium synes at være, at man er over 30 og har spillet mere end 100 landskampe, så pyt med om der er nogen 20-25 årige, der er bedre.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » lørdag, 14. jun, 2008 22:45

jens fup skrev:Kære Vorherre, mange 1000 tak for at du lod russerne vinde, så vi kun skal døje med den græske defensiv i en enkelt kamp endnu.

Samtidig fastholder jeg min påstand om, at det her indtil nu har været et meget positivt EM med masser af godt, offensivt spil, underholdende kampe og flotte mål. Undtagelserne har været Grækenland og Rumænien pga. deres kedelige defensive koncept, og tyrkerne, der bare er for ringe til at være med her og det franske landshold, hvor det væsentligste udtagelseskriterium synes at være, at man er over 30 og har spillet mere end 100 landskampe, så pyt med om der er nogen 20-25 årige, der er bedre.
Hvor er jeg dog rungende enig jens fup!

Jeg kan simpelthen ikke klare Grækenland og havde klart set et hav af andre hold være med istedet. Men igen kanon af Russerne, som spiller skide flot fodbold IMO. Deres tekniske pasningsniveau er tiltider helt verdensklasse. De finder tit hinanden som en nål i en høstak, og så er de gode til at løbe for hinanden. Fortjent vinder og endnu engang herligt at se et Græsk exit.

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » lørdag, 14. jun, 2008 22:46

Fint resultat i en middel underholdende kamp, hvor russerne dog var klart bedst og viste, at deres hurtige pasningsspil formentlig osse kan give svenskerne en del problemer.

Synd de mangler deres bedste offensive kræfter (fra Zenit St.P.), for så ville de være rigtig giftige.

Bli'r en spændende "finale" mellem Rusland og Sverige, hvor sidstnævnte kan nøjes med en uafgjort, hvilket de givetvis vil spille efter (læs: typisk svensk stramt disciplinet og halvdefensivt spil).

Hvis ingen tvivl om hvor min sympati ligger ;)

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » lørdag, 14. jun, 2008 23:21

Dejligt med en sejr til russerne over Grækenland. Så er de ude og så skal vi ikke kedes ihjel af deres "spille bolden frem og tilbage nede i forsvaret og score på dødbolde" lort. Nøj hvor har det været kedeligt at følge Grækenland i de her to kampe ved EM. De har ikke skabt noget som helst og jeg tror simpelthen at det er fordi at de ikke har haft midlerne til det men også fordi at det er det spil som Otto Rehagel står for. Men de har jo heller ingen på deres hold som kan skabe noget på egen hånd. Deres spillesystem er opbygget omkring defensivt spil og dødbolde. Ikke just noget der tiltaler ret mange. Nu håber jeg på at Sverige følger Spanien med til kvartfinalerne.
Billede

Fup

Indlæg af Fup » søndag, 15. jun, 2008 16:26

Faldt over den her på tipsbladet - typisk, tyv tror hver mand stjæler! Man "aftaler" da osse bare at score to mål hver...:

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154993

Hvis nogen skulle være i tvivl, så lægger jeg al min sympati hos rumænerne i den sidste gruppekamp!

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » søndag, 15. jun, 2008 16:46

jens fup skrev:Faldt over den her på tipsbladet - typisk, tyv tror hver mand stjæler! Man "aftaler" da osse bare at score to mål hver...:

Har han allerede glemt hvorfor han spillede i Serie B i 06-07 sæsonen? Jeg har normalt stor respekt for Buffon, men den udtalelse er jo helt hen i vejret. Sten. Glashus. :roll:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. jun, 2008 16:54

martinsommer skrev:
jens fup skrev:Faldt over den her på tipsbladet - typisk, tyv tror hver mand stjæler! Man "aftaler" da osse bare at score to mål hver...:

Har han allerede glemt hvorfor han spillede i Serie B i 06-07 sæsonen? Jeg har normalt stor respekt for Buffon, men den udtalelse er jo helt hen i vejret. Sten. Glashus. :roll:
Jeg har absolut ingen respekt for Buffon. Han er en dårlig taber. Det er hans og resten af holdets skyld de ender i de situationer og så skal de skylde, skylden på andre. Han ligner også en bøv på en fodboldbane.
Håber Italien ryger hjem snarest!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » søndag, 15. jun, 2008 17:06

Masche20 skrev:
martinsommer skrev:Har han allerede glemt hvorfor han spillede i Serie B i 06-07 sæsonen? Jeg har normalt stor respekt for Buffon, men den udtalelse er jo helt hen i vejret. Sten. Glashus. :roll:
Jeg har absolut ingen respekt for Buffon. Han er en dårlig taber. Det er hans og resten af holdets skyld de ender i de situationer og så skal de skylde, skylden på andre. Han ligner også en bøv på en fodboldbane.
Håber Italien ryger hjem snarest!
Du virker lidt forudindtaget. Manden er og har været en verdensklassemålmand i mange sæsoner efterhånden. Derudover bør det være ligegyldigt om han ligner en "bøv" eller ej.

Besvar