Men har været mange gange i Sverige, elsker Gotland og Stockholm og Svenske piger er jumm jumm

Jeg håber ikke at en af de 4, der er fra Jylland gælder mig, for det vil jeg sgu nødigt have hængende på mighenrik1 skrev:Det glæder mig da at høre i er nogle der er lidt positive overfor Sverige. Men jeg mente nu ikke kun landsholdet, men også sådan generelt. Nu kan jeg se i alle 4 er fra Jylland, så måske ser i lidt anderledes på svenskere der end man gør i Nordsjælland/Københavnsområdet, hvor man sommetider skal passe ret meget på at fortælle man er halvt svensker.
Nej Martin jeg synes sku ikke jeg ser spögelser. Du bor jo selv i Helsingör. Hvorfor ikke bare spörge nogle i de forskellige butikker du kommer i. Bare vent og se. Og jeg synes sku også man stöder på det flere steder. Men som dansker vil man vel helst ikke erkende det over for sig selv formoder jeg. Der er jo egentlig ikke rigtigt nogen grund til at danskere skal hade svenskere synes jeg.Martin VP skrev:Henrik, jeg så en undersøgelse i en af de større danske aviser for nyligt, hvor det kom frem, at det hold de fleste danskere holder med til EM faktisk er Sverige. Så mon ikke du ser lidt spøgelser, selvom det naturligvis er ufedt for din mor på hendes job?
Jeg selv holder aldrig med Sverige i sport, og jeg har det endog meget svært med deres fodboldlandshold. Der er ingen specifik grund, men sådan er det bare, beklager megetMen jeg kommer meget i Sverige, holdet meget af landet og kommer fint ud af det med mine svenske kolleger - synes jeg da selv. Jeg kan bare ikke rigtigt Sverige i sport.
Fordi du ofte der stöder ind i den holdning.Martin VP skrev:Hvad er det lige, jeg skal spørge om i de butikker, jeg kommer i?
Men ok, jeg skal da ikke blankt kunne afvise, at der er noget om dine påstande. Jeg synes bare, du fremkommer med det så tit, at det på den måde kunne virke som om, du ser spøgelser.
Ellers tror jeg måske, der kan være noget om det, mig der er inde på; den svenske selvironi kan måske ligge på et meget lille sted?
Han laver da en kasse og det må da tælle helt godtvorstrup skrev:Crap! Quaresma sidder på bænken på mit EM-hold
Kan godt forstå, du placerer en smiley, Veffeveffe skrev:Han laver da en kasse og det må da tælle helt godtvorstrup skrev:Crap! Quaresma sidder på bænken på mit EM-hold![]()
Endnu en kamp, hvor jeg blev ganske godt underholdt.
Tjekkerne spillede noget bedre end i første kamp og Sionko var imo deres bedste idag.
Men Portugal er en tand skarpere og vinder egentlig fortjent, pga bedre omgang med bolden i alle ledende.
Deco var min MoM efter en forrygende kamp (og jeg fatter ikke han er på salgslisten i Barca), efterfulgt af en rigtig godt spillende simão.
Tudetøsen var trods en scoring og en flot frispilning til quaresma sindsyg ringe![]()
-En spiller som Moutinho ligger man ikke meget mærke til, men fuck han arbejder godt i baggrunden af Deco og Petit, så de kan få større frihed. Det var en spiller jeg gerne så i klubben.
Nu er strande nok ikke lige just det de har mest af i SchweizHæske skrev:Håber der ligger en strand butik i nærheden de kan købe badevinger og andet legetøj i til anden halvleg.
Så en sø butik hvis det er bedre... (Please la dem ha en sø eller 12)The Real Kramer skrev:Nu er strande nok ikke lige just det de har mest af i SchweizHæske skrev:Håber der ligger en strand butik i nærheden de kan købe badevinger og andet legetøj i til anden halvleg.