Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
veffe
Ryehauge skrev:Hold kæft de spiller godt de forreste for Spanien. Det makkerpar Torres og Villa har er suverænt. De finder hinanden så godt. Hvis vi køber Villa, vinder vi mesterskabet. Slut.
Ellers en fornøjelse at se et så velspillende spansk hold med vores egen Torres i storform. Jeg håber dog næsten, at Rusland kommer på tavlen, så vi endelig i syvende forsøg kan opleve en EM-kamp med mere end et hold på måltavlen.
Men det er som Thommo skriver Iniesta der støber ALLE kuglerne til dem. (er han forøvrigt blandt dem der er uønsket i Barca

)
Jeg tror Spanien vinder 5-0
Hatrik af torres i 2 og kun for at overskygge den anden angriber
-
Ryehauge
af Ryehauge » tirsdag, 10. jun, 2008 19:06
veffe skrev:Ryehauge skrev:Hold kæft de spiller godt de forreste for Spanien. Det makkerpar Torres og Villa har er suverænt. De finder hinanden så godt. Hvis vi køber Villa, vinder vi mesterskabet. Slut.
Ellers en fornøjelse at se et så velspillende spansk hold med vores egen Torres i storform. Jeg håber dog næsten, at Rusland kommer på tavlen, så vi endelig i syvende forsøg kan opleve en EM-kamp med mere end et hold på måltavlen.
Men det er som Thommo skriver Iniesta der støber ALLE kuglerne til dem. (er han forøvrigt blandt dem der er uønsket i Barca

)
Han gør det fremragende Iniesta, og jeg tvivler næppe på, han er uønsket i Barca. Det er dog ikke kun ham alene, der skaber det kreative. Der har været et par episoder, hvor Villa/Torres har spillet hurtigt. Byt Iniesta ud med Gerrard og det bliver ligeså godt.
@Peter: Nej når Rusland kombinerer, så er de sgu lidt rundt på gulvet dernede. Jeg tror også sagtens, de kan få en enkelt ind.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
veffe skrev:
Men det er som Thommo skriver Iniesta der støber ALLE kuglerne til dem. (
er han forøvrigt blandt dem der er uønsket i Barca
)
Han er nok en af dem der har størst popularitet i Barca. Tror også han er for fysisk svag til engelsk fodbold, men er enige med dem herinde der mener Villa til Liverpool ville være fantastisk.
-
Nicoen
- Alder: 36
ØV! Så er der ikke mere Torres for i aften.
-
DD
- Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus
Ja, det var hurtigt exit af Torres, lidt underligt, Spaniens kontramuligheder taget i betragtning?
Synes osse, han så en smule overrasket/skuffet ud.
Nu er der så ikke længere nogen grund til at holde med Spanien, så scor nu en kasse eller to Rusland, så vi kan få lidt spænding ind i kampen

-
veffe
Nicoen skrev:veffe skrev:
Men det er som Thommo skriver Iniesta der støber ALLE kuglerne til dem. (
er han forøvrigt blandt dem der er uønsket i Barca
)
Han er nok en af dem der har størst popularitet i Barca.
Tror også han er for fysisk svag til engelsk fodbold, men er enige med dem herinde der mener Villa til Liverpool ville være fantastisk.
Iniesta er da ligeså fysisk stærk som ham den anden angriber.
Mht Torres tror jeg det kan være for at spare benet, da han jo som bekendt måtte udgå efter træning sidste uge, med et slag på anklen.
Og så opdager man lige efter 60 min at Silva sørme er med

Han har godt nok været usynlig.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » tirsdag, 10. jun, 2008 19:27
Janse skrev:Belloni skrev:Synes at der er offside, i og med at han bliver liggende. Havde han været på vej ind på banen igen, så havde det været noget andet.
Det er en problematisk fortolkning du der er ude i. Det giver ham jo mulighed for at spille på situationen, på samme måde som nogle spillere filmer. Så kan han jo bare blive liggende, også selvom han ikke er skadet...
Ja ved det godt
Men hvad skulle det hjælpe at spille på den?? Holdet får jo ikke noget ud af det. Nistelrooy står jo offside af de spillere der er på
banen.
Men lidt lang forklaring jeg er ude i.. håber der er nogle sjæle derude der forstår mig

-
Martin VP
- Geografisk sted: Helsingør
af Martin VP » tirsdag, 10. jun, 2008 19:31
Meget underligt af Aragones at skifte Torres med Tjesk Fabregas, men det er måske for at spare ham. Også enig med Peter omkring Spaniens forsvar, men en spiller som Carlos Puyol har nu også alle dage været overvurderet.
Men en glimrende kamp, synes jeg. Håber også lige på en pind til russerne.
PS. Tror også Iniesta er for klejn til PL
I like my sugar sweet
-
tue69
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 40
He he - Torres og Villa har det da fint sammen

til Liverpool med ham!!! (Villa altså)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Jordan
- Alder: 38
Og der var så hattricket af Villa.. Fedt at se han løber ud til Torres efterfølgende
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Austin skrev:Og der var så hattricket af Villa.. Fedt at se han løber ud til Torres efterfølgende
Ikke alene løbe ud til ham
men omfavnelse og hele dytten (narh - de "dyttede" dog ikke

)
...hold kæft hvor kan jeg få wet dreams over tanken om Villa i den rigtige røde trøje. Men han bliver jo nok ikke billigere her under EM.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Der ser ud til at der er et vildt godt forhold mellem Villa og Torres. Især fordi han efter 3-0 scoringen løber direkte ud og omfavner Torres. Mon ikke Torres skulle få ham overtalt, hvis vi har pengene klar?

-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » tirsdag, 10. jun, 2008 19:36
CYNWAL skrev:Austin skrev:Og der var så hattricket af Villa.. Fedt at se han løber ud til Torres efterfølgende

)
...hold kæft hvor kan jeg få wet dreams over tanken om Villa i den rigtige røde trøje. Men han bliver jo nok ikke billigere her under EM.
Styr dig menneske
Gad fandme også godt se Villa i Liverpool. Hold kæft det vill være vildt
-
martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
af martinsommer » tirsdag, 10. jun, 2008 19:37
CYNWAL skrev:Austin skrev:Og der var så hattricket af Villa.. Fedt at se han løber ud til Torres efterfølgende

)
Medmindre den krammer var fordi der allerede er en aftale med Villa?

-
bongfong
af bongfong » tirsdag, 10. jun, 2008 19:38
Det kan godt være Chelsea lokker Villa med penge, arsenal med dens spillestil osv osv. Men Liverpool lokker med Torres! Tror sku vi får ham!