Gider ikke gå ind i diskutionen om det Casper har sagt, men hvis du havde sat dig lidt ind i tingene, ville du vide, at busturen er blevet aflyst efter UEFA-cup finalen, hvor Rangers-"fans" gik helt amok, og startede store slåskampe med politiet..Poor Scouser Tommy skrev:Har lige hørt, at busrundturen er blevet aflyst af politiet i manchester. Det er kanon. Lille Casper er vist nok taget derover. Der var ingen problemer, da vi fejrede sejren i 2005. 1 mio på gaden...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Ja den forklaring har jeg også hört. Tror også der kommer mange rigtigt Rangers-fans iaften...nå nej, det bliver jo ikke til noget.Kofoed skrev:Gider ikke gå ind i diskutionen om det Casper har sagt, men hvis du havde sat dig lidt ind i tingene, ville du vide, at busturen er blevet aflyst efter UEFA-cup finalen, hvor Rangers-"fans" gik helt amok, og startede store slåskampe med politiet..Poor Scouser Tommy skrev:Har lige hørt, at busrundturen er blevet aflyst af politiet i manchester. Det er kanon. Lille Casper er vist nok taget derover. Der var ingen problemer, da vi fejrede sejren i 2005. 1 mio på gaden...
PS: Casper vi gläder os alle til at höre et referat fra din tur til Manchester.
Nu har jeg gået og ræsonneret det lidt igennem. Egentlig behager det mig mere og mere at ham casper-fidusen kommer med sådan responsum - forstå mig ret
- hvor det sværter hans egne mere til end der gør noget andet. Det glæder mig, der er flere og flere der ser op, og erkender at ot.dk og den måde den styres på er helt fra de værdier der egentlig etiketterer de almindelige fans - også man utd fans. For der findes da heldigvis man utd fans, der er ganske rare at omgås.
Jeg kender en del man utd fans, og ingen af dem er på nogen måde obskure, eller på anden måde generende
Sjovt at de mener ’vi tuder’ over udtalelsen. Men det er jo netop det vi ikke gør. Vi tager blot det der er blevet bemeldt, og fremlægger det overfor andre, at dette netop er en grov udtalelse og netop er at denne fraktion ikke grubler længere end deres egen næsetip. At disse mener det er excellent erklæret, viser blot de ikke aner en disse om hvad det hele handler om.. Det er grundsyn som disse der implicerer voldsadfærd og det der er værre.
Også noget af det, der medførte de uhyggelige scener fra Mesterholds finalen i 1985.
Jeg vil da gøre mit for at denne casper-fidus ikke er ’fidusen’ der bør være et forgangsbillede for obligate fans. Uanset hvilke tilhørsforhold der for den enkelte vælges at tillægge.
Jeg blev bekræftet i rigtig mange ting i går - ikke at de overrasker mig - men det er da rart at blive bekræftet.

Jeg kender en del man utd fans, og ingen af dem er på nogen måde obskure, eller på anden måde generende
Sjovt at de mener ’vi tuder’ over udtalelsen. Men det er jo netop det vi ikke gør. Vi tager blot det der er blevet bemeldt, og fremlægger det overfor andre, at dette netop er en grov udtalelse og netop er at denne fraktion ikke grubler længere end deres egen næsetip. At disse mener det er excellent erklæret, viser blot de ikke aner en disse om hvad det hele handler om.. Det er grundsyn som disse der implicerer voldsadfærd og det der er værre.
Også noget af det, der medførte de uhyggelige scener fra Mesterholds finalen i 1985.
Jeg vil da gøre mit for at denne casper-fidus ikke er ’fidusen’ der bør være et forgangsbillede for obligate fans. Uanset hvilke tilhørsforhold der for den enkelte vælges at tillægge.
Jeg blev bekræftet i rigtig mange ting i går - ikke at de overrasker mig - men det er da rart at blive bekræftet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Busrundturen blev selvfølgelig aflyst fordi ingen ville møde op. Så bruger de en typisk scum-undskylding... Jamen det var fordi, der var balade i sidste uge. Det tror vi altså ikke på. De har tryglet byrådet om at aflyse, så det ikke skulle blive pinligt, når der rendte 4-5000 mennesker rundt i gaderne. Alle deres fans kommer enten fra London eller udlandet. I Manchester holder de langt de fleste med city. Vi kunne samle en mio mennesker i Liverpool. Imponerede, når byen kun har ca. 400.000-500.000 indbyggere og halvdelen holder med de blå. Den dag vandt vi for evigt over de tabere.
Vedr. Heysel og al ham Caspers Lort. Hvorfor skal jeg der var 10 år i 1985 (bette Casper var nok ikke født) svines til på grund af noget jeg slet ikke var impliceret i. Skulle vi danskere også svine tyskerne til for 2. verdenskrig den dag i dag. Sådanne holdninger bringer ikke verdenen ret langt.
tror du selv på det der ?Poor Scouser Tommy skrev:Busrundturen blev selvfølgelig aflyst fordi ingen ville møde op. Så bruger de en typisk scum-undskylding... Jamen det var fordi, der var balade i sidste uge. Det tror vi altså ikke på. De har tryglet byrådet om at aflyse, så det ikke skulle blive pinligt, når der rendte 4-5000 mennesker rundt i gaderne. Alle deres fans kommer enten fra London eller udlandet. I Manchester holder de langt de fleste med city. Vi kunne samle en mio mennesker i Liverpool. Imponerede, når byen kun har ca. 400.000-500.000 indbyggere og halvdelen holder med de blå. Den dag vandt vi for evigt over de tabere.

Hvad laver du her endnu?NIKO skrev:tror du selv på det der ?Poor Scouser Tommy skrev:Busrundturen blev selvfølgelig aflyst fordi ingen ville møde op. Så bruger de en typisk scum-undskylding... Jamen det var fordi, der var balade i sidste uge. Det tror vi altså ikke på. De har tryglet byrådet om at aflyse, så det ikke skulle blive pinligt, når der rendte 4-5000 mennesker rundt i gaderne. Alle deres fans kommer enten fra London eller udlandet. I Manchester holder de langt de fleste med city. Vi kunne samle en mio mennesker i Liverpool. Imponerede, når byen kun har ca. 400.000-500.000 indbyggere og halvdelen holder med de blå. Den dag vandt vi for evigt over de tabere.and remember this Manchester is RED!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Hej skulle bare se om der var blevet svaret på mit tidligere indlæg, da jeg så den besked. er her ikke for at hovere som du måske tror.ilusio skrev:Hvad laver du her endnu?NIKO skrev:tror du selv på det der ?Poor Scouser Tommy skrev:Busrundturen blev selvfølgelig aflyst fordi ingen ville møde op. Så bruger de en typisk scum-undskylding... Jamen det var fordi, der var balade i sidste uge. Det tror vi altså ikke på. De har tryglet byrådet om at aflyse, så det ikke skulle blive pinligt, når der rendte 4-5000 mennesker rundt i gaderne. Alle deres fans kommer enten fra London eller udlandet. I Manchester holder de langt de fleste med city. Vi kunne samle en mio mennesker i Liverpool. Imponerede, når byen kun har ca. 400.000-500.000 indbyggere og halvdelen holder med de blå. Den dag vandt vi for evigt over de tabere.and remember this Manchester is RED!

Hvad så med at bevise det modsatte?NIKO skrev:Hej skulle bare se om der var blevet svaret på mit tidligere indlæg, da jeg så den besked. er her ikke for at hovere som du måske tror.ilusio skrev:Hvad laver du her endnu?NIKO skrev:tror du selv på det der ?Poor Scouser Tommy skrev:Busrundturen blev selvfølgelig aflyst fordi ingen ville møde op. Så bruger de en typisk scum-undskylding... Jamen det var fordi, der var balade i sidste uge. Det tror vi altså ikke på. De har tryglet byrådet om at aflyse, så det ikke skulle blive pinligt, når der rendte 4-5000 mennesker rundt i gaderne. Alle deres fans kommer enten fra London eller udlandet. I Manchester holder de langt de fleste med city. Vi kunne samle en mio mennesker i Liverpool. Imponerede, når byen kun har ca. 400.000-500.000 indbyggere og halvdelen holder med de blå. Den dag vandt vi for evigt over de tabere.and remember this Manchester is RED!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Var lige ved at skrive dette, men syne sdet ville være ondt, men så kom jeg i tanke om budskabet jo skll spredes, så her er det,. Og efetr min ydmyge mening var detr fuldt fortjent sejr, og hold da kæft Marc N er mega kanon
(Første gang jeg ser ham live
)
Brøndby førte 1-0 og brændte straffe, og så vandt Randers 2-1 og sikrede sig sjettepladsen og en ekstra hjemmekamp. Brøndby får dårligste placering nogensinde.
I 1982 rykkede Brøndby op i landets bedste række. Det startede med tre fjerdepladser og så kom det første mesterskaber. Siden er det blevet til medaljer, medaljer og medaljer, med syvendepladsen i 1992 og sjettepladsen i 2007 som skuffende undtagelser. Lørdag eftermiddag sluttede Brøndby på den dårligste placering nogensinde, da det med 2-1-nederlaget til Randers kun blev til en ottendeplads, mens Randers med sejren sikrer sig sjettepladsen og en ekstra hjemmekamp næste år.
bold.links
SAS Ligaen
Brøndby IF
Randers FC
Allerede i det første minut var det ved at gå galt for Brøndby, da Marc Nygaard forsøgte sig med et godt hovedstød, men Stephan Andersen i Brøndby-målet reddede flot. Randers, der havde sat høje Marc Nygaard over for Brøndbys Anders Randrup, var i det hele taget bedst i starten, selvom man var uden karantæne ramte Ralf Pedersen og Tidiane Sane. Midt i halvlegen overtog Brøndby uden karantæneramte Samuel Holmén styringen og brillerede med gode kombinationer op af banen.
Efter 28 min var der derfor fortjent, at Brøndby kunne bringe sig foran. Thomas Rasmussen stormede op gennem venstre side og fandt Martin Ericsson i feltet. Svenskeren headede til bolden, der ramte en Randers-hånd og snød keeperen.
Otte minutter før pausen var Marc Nygaard igen tæt på, men efter en kontrachance headede Marc Nygaard på stolpen. Otte minutter efter pausen blev Marc Nygaard revet omkuld i Brøndbys straffesparksfelt, og den høje angriber udnyttede slev chancen fra 11 meter, da han udplacerede Stephan Andersen.
Efter pausen var det et sandt arbejdsraseri fra de to hold, og efter 64 minutter fik Martin Ericsson chancen for at score sit andet mål i kampen, men Ericsson brændte et straffespark ved at sparke lige på Kevin Stuhr-Ellegaard.
Marc Nygaard slap flere gange alene igennem, men hver gang klarede Stephan Andersen for Brøndby, der siden satsede offensivt ved at sætte David Williams på banen.
To minutter før tid kunne brasilianske Fabinho snyde to Brøndby-spillere. Angriberen, der efter sommerferien fortsætter i Herfølge, fandt forårsskuffelsen, Søren Berg, der kunne gøre det til slutresultatet 2-1 og dermed sikre sjettepladsen og en ekstra hjemmekamp næste år, mens Brøndby bliver nummer otte og dermed slår den negative rekord fra 1992.
19 kommentarer

Brøndby førte 1-0 og brændte straffe, og så vandt Randers 2-1 og sikrede sig sjettepladsen og en ekstra hjemmekamp. Brøndby får dårligste placering nogensinde.
I 1982 rykkede Brøndby op i landets bedste række. Det startede med tre fjerdepladser og så kom det første mesterskaber. Siden er det blevet til medaljer, medaljer og medaljer, med syvendepladsen i 1992 og sjettepladsen i 2007 som skuffende undtagelser. Lørdag eftermiddag sluttede Brøndby på den dårligste placering nogensinde, da det med 2-1-nederlaget til Randers kun blev til en ottendeplads, mens Randers med sejren sikrer sig sjettepladsen og en ekstra hjemmekamp næste år.
bold.links
SAS Ligaen
Brøndby IF
Randers FC
Allerede i det første minut var det ved at gå galt for Brøndby, da Marc Nygaard forsøgte sig med et godt hovedstød, men Stephan Andersen i Brøndby-målet reddede flot. Randers, der havde sat høje Marc Nygaard over for Brøndbys Anders Randrup, var i det hele taget bedst i starten, selvom man var uden karantæne ramte Ralf Pedersen og Tidiane Sane. Midt i halvlegen overtog Brøndby uden karantæneramte Samuel Holmén styringen og brillerede med gode kombinationer op af banen.
Efter 28 min var der derfor fortjent, at Brøndby kunne bringe sig foran. Thomas Rasmussen stormede op gennem venstre side og fandt Martin Ericsson i feltet. Svenskeren headede til bolden, der ramte en Randers-hånd og snød keeperen.
Otte minutter før pausen var Marc Nygaard igen tæt på, men efter en kontrachance headede Marc Nygaard på stolpen. Otte minutter efter pausen blev Marc Nygaard revet omkuld i Brøndbys straffesparksfelt, og den høje angriber udnyttede slev chancen fra 11 meter, da han udplacerede Stephan Andersen.
Efter pausen var det et sandt arbejdsraseri fra de to hold, og efter 64 minutter fik Martin Ericsson chancen for at score sit andet mål i kampen, men Ericsson brændte et straffespark ved at sparke lige på Kevin Stuhr-Ellegaard.
Marc Nygaard slap flere gange alene igennem, men hver gang klarede Stephan Andersen for Brøndby, der siden satsede offensivt ved at sætte David Williams på banen.
To minutter før tid kunne brasilianske Fabinho snyde to Brøndby-spillere. Angriberen, der efter sommerferien fortsætter i Herfølge, fandt forårsskuffelsen, Søren Berg, der kunne gøre det til slutresultatet 2-1 og dermed sikre sjettepladsen og en ekstra hjemmekamp næste år, mens Brøndby bliver nummer otte og dermed slår den negative rekord fra 1992.
19 kommentarer
Verden er smask fuld af hyklere....
hvorfor? har da på ingen måde hoveret, eller på nogen anden måde provokeret jer med noget som helst. Jeg spurgte ham bare om han selv troede på at paraden blev aflyst, pga manglende interesse, og så skrev jeg at manchester er rød fordi han mener at der er langt flere City fans i byen. Hvis du kan finde noget hoverende i det, syntes jeg det er fantastiskilusio skrev:Hvad så med at bevise det modsatte?NIKO skrev:Hej skulle bare se om der var blevet svaret på mit tidligere indlæg, da jeg så den besked. er her ikke for at hovere som du måske tror.ilusio skrev:Hvad laver du her endnu?NIKO skrev:tror du selv på det der ?Poor Scouser Tommy skrev:Busrundturen blev selvfølgelig aflyst fordi ingen ville møde op. Så bruger de en typisk scum-undskylding... Jamen det var fordi, der var balade i sidste uge. Det tror vi altså ikke på. De har tryglet byrådet om at aflyse, så det ikke skulle blive pinligt, når der rendte 4-5000 mennesker rundt i gaderne. Alle deres fans kommer enten fra London eller udlandet. I Manchester holder de langt de fleste med city. Vi kunne samle en mio mennesker i Liverpool. Imponerede, når byen kun har ca. 400.000-500.000 indbyggere og halvdelen holder med de blå. Den dag vandt vi for evigt over de tabere.and remember this Manchester is RED!