Amicizia = venskab.Rasmus skrev:
The Kop da Juventus og Liverpool i 2005 - første gang siden 1985. 'Emicizia' betyder undskyld på italiensk...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Just the fax ma'am. Just the fax.
Fedt indlæg Rasmus.
Og hvis ham Casper-fidusen så virkelig har fortrudt, så ville det da være passende at komme med et undskyldende indlæg - her på Forum...
YNWA
Og hvis ham Casper-fidusen så virkelig har fortrudt, så ville det da være passende at komme med et undskyldende indlæg - her på Forum...
YNWA
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jo, helt enig. Kan vi ikke blive enige om det?ilusio skrev:Skulle vi så ikke aftale at vi holdte os fra deres ulækre hjemmeside?
I hvert fald ikke kommentere den herinde, det er den ikke værd. Måske scum folkene også holdt sig væk herfra.
@Rasmus: Klasse. Jeg er så stolt af min klub.
Ja, det er sgu da også rigtigt. Der var jeg lige for hurtig i vendingen. Men pointen er den samme.Mikkel skrev:Amicizia = venskab.
@ Jørgen lk:
Ham Casper-fidusen behøver ikke kommer rendende her for min skyld. Slet ikke. Han skal bare lære at se ud over sin egen usaglige næsetip og lade være med at leve på en løgn, men det er nok også for meget forlangt.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Tror jeg er ganske umuligtRasmus skrev: Ham Casper-fidusen behøver ikke kommer rendende her for min skyld. Slet ikke. Han skal bare lære at se ud over sin egen usaglige næsetip og lade være med at leve på en løgn, men det er nok også for meget forlangt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Tror jeg, du har ganske ret i.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- jackass
- Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
- Alder: 44
De er nogle meget små mennesker.
Også flot at høre deres fans på stadion igår. Den eneste sang, man tydeligt kunne høre, det var den til os...
Når vi vinder trofæer, så bekymrer vi os ikke en skid om dem. De har så meget mindreværd, at vi hele tiden skal bringes på banen.
Det sørgerlige er, at det sikkert vil fortsætte med at være sådan, selvom de overhaler os i engelske mesterskaber.
Deres mange penge kan købe dem spillere og trofæer, men selvværd, klasse og værdighed er tilsyneladende ikke noget, man kan købe sig til.
Også flot at høre deres fans på stadion igår. Den eneste sang, man tydeligt kunne høre, det var den til os...
Når vi vinder trofæer, så bekymrer vi os ikke en skid om dem. De har så meget mindreværd, at vi hele tiden skal bringes på banen.
Det sørgerlige er, at det sikkert vil fortsætte med at være sådan, selvom de overhaler os i engelske mesterskaber.
Deres mange penge kan købe dem spillere og trofæer, men selvværd, klasse og værdighed er tilsyneladende ikke noget, man kan købe sig til.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.
Jeg har ikke-voldelige ManU-venner, der har lyst til at give Casper Heiselberg en ordentlig omgang tæsk alene af den årsag, at han gør deres elskede klub til grin. Det synes jeg, siger alt. Det er en skændsel at ManU's danske billede ud ad til kort tid efter deres sejr i verdens største turnering med verdens mest eftertragtede trofæ som gevinst alligevel bliver nødt til at sende en bemærkning om, at vi er mordere. Hvor er det usmageligt og så langt fra værdigt som noget kan være. Han må jo føle sig sikker, for der er flere og flere, der snakker om ham. Alle kender ham nu, og alle hader ham. Jeg har mange ManU-bekendtskaber, men ikke en eneste mener, han er værdig til at kalde sig fan. Heri er jeg ganske enig. For et par år siden var det kun ganske få, der var klar over, hvem klaphatten fra OT var, men nu er han blevet en decideret hadet mand ude i den danske fodbold-befolkning. Hvis han en dag lufter hans usmaglige kommentarer det forkerte sted, så bliver det med brækkede arme og ben til følge.
Jeg brød mit eget løfte, og endte med at se finalen. Det skyldtes dog primært, at vi var nødt til at udskyde den afsluttende fodboldfest, der var sat til UEFA-cup-finalen til i går i stedet. Jeg så den med syv andre, heraf tre ManU-fans, og det endte med at være en rigtig hyggelig aften. Spisning, øl, kåring af årets hold, og når ja, selvfølgelig en fodboldkamp. Jeg kunne se, hvor meget det betød for mine tre venner, og jeg kunne jo også fremkalde nogle lykkelige erindringer i baghovedet fra vores CL-sejr, og det er sgu fedt at vinde CL. Derfor ønskede jeg dem også tillykke. Nu er de officielt Englands næstmest vindende hold efter 30års forsøg på at overhale Nottingham Forrest. Det er flot! Der har også været flere, der har båret en ManU-trøje i dag på Gymnasiet, og lykønskningerne og drillerierne har kørt frem og tilbage.
Det helt store samtale-emne har dog været Casper Heiselbergs kommentar. Jeg synes, og det sagde jeg også til mine venner, at det er synd, at en enkelt mand kan spolere den fuldkomne sejr med hans usmaglige væremåde og attitude.
I stedet for at de i dag kunne gå rundt med trøjen på og være stolt over at støtte Europas bedste hold, bliver de i stedet nødt til at undskylde deres 'talsmands' pinlige personlighed (med dertilhørende kommentarer) og gang på gang bortforklare den myte som Casper Heiselberg mere eller mindre på egen hånd (dog med hjælp fra deres Liverpool-tragedie-inspirerede sangarkiv) har skabt om, at alle ManU-fans er drønuintelligente og ingen respekt for fodbolden har.
Jeg er meget glad for, at de personer der repræsenterer min klub udad til, tegner et godt billede, og at vi på Anfield og Kop Away kan synge sange om vores egen klub og vores imponerende historie, i stedet for at håne afdøde mennesker.
Jeg brød mit eget løfte, og endte med at se finalen. Det skyldtes dog primært, at vi var nødt til at udskyde den afsluttende fodboldfest, der var sat til UEFA-cup-finalen til i går i stedet. Jeg så den med syv andre, heraf tre ManU-fans, og det endte med at være en rigtig hyggelig aften. Spisning, øl, kåring af årets hold, og når ja, selvfølgelig en fodboldkamp. Jeg kunne se, hvor meget det betød for mine tre venner, og jeg kunne jo også fremkalde nogle lykkelige erindringer i baghovedet fra vores CL-sejr, og det er sgu fedt at vinde CL. Derfor ønskede jeg dem også tillykke. Nu er de officielt Englands næstmest vindende hold efter 30års forsøg på at overhale Nottingham Forrest. Det er flot! Der har også været flere, der har båret en ManU-trøje i dag på Gymnasiet, og lykønskningerne og drillerierne har kørt frem og tilbage.
Det helt store samtale-emne har dog været Casper Heiselbergs kommentar. Jeg synes, og det sagde jeg også til mine venner, at det er synd, at en enkelt mand kan spolere den fuldkomne sejr med hans usmaglige væremåde og attitude.
I stedet for at de i dag kunne gå rundt med trøjen på og være stolt over at støtte Europas bedste hold, bliver de i stedet nødt til at undskylde deres 'talsmands' pinlige personlighed (med dertilhørende kommentarer) og gang på gang bortforklare den myte som Casper Heiselberg mere eller mindre på egen hånd (dog med hjælp fra deres Liverpool-tragedie-inspirerede sangarkiv) har skabt om, at alle ManU-fans er drønuintelligente og ingen respekt for fodbolden har.
Jeg er meget glad for, at de personer der repræsenterer min klub udad til, tegner et godt billede, og at vi på Anfield og Kop Away kan synge sange om vores egen klub og vores imponerende historie, i stedet for at håne afdøde mennesker.
Jeg er sikker på, at han ryger ind i alvorlige problemer. Alle har set drengen på tv og han kan tydeligvis ikke styre sit had til LFC. Det kommer drengen helt sikker til at fortryde. Uanset hvor meget hans "firma" end måtte vinde i fremtiden, så vil vi aldrig miste æren. Lad ham nu få hår på tissemanden, så bliver han nok mere fornuftig..
Jeg havde faktisk en ganske fornøjelig aften i går! Det skyldes dog nok, at jeg valgte at gå i biografen og se "Og det var Danmark". Udmærket film, som jeg dog selv ville have lavet anderledes, men som trods alt bragte mange gode minder frem.
Aftenen blev dog så totalt spoleret, da jeg i radioen i bilen på vej hjem hørte, at "John Terry græder" - så vidste jeg, hvor det bar henad.
Aftenen blev dog så totalt spoleret, da jeg i radioen i bilen på vej hjem hørte, at "John Terry græder" - så vidste jeg, hvor det bar henad.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Lige præcis Jackass, jeg var så heldig at jeg var i Istanbul i 2005, og efter 20 års fravær var vi endelig tilbage på Europas top. Der var virkelig mange følser der kom ud de dage, men ikke engang hørte jeg en smæde sang om manc, for vi har nok i os selv og behøver ikke hævde os ved at nedgøre andre.jackass skrev:De er nogle meget små mennesker.
Det er også rystende læsning på deres side, fair nok de hader os, men at bruge mere tid på os, end hylde sine egne helte, taler vist sit tydelig sprog om mindreværds komplekser.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Efter dagen derpå at have set klippet med den utrolig infantile scum supporter Casper, så blev jeg målløs ved udtalelsen "Vi har vundet CL 3 gange og endda uden at slå nogen ihjel". Det er grotesk at hagle ned på Liverpool historiens sorte side, en aften hvor scum supporterne burde fejre egen succes med egne "fans". Utroligt følelses koldt pludselig at slynge dette ud, og tydeligvis vil sprede det dystre budskab om heysel ud på alle os godhjertede Liverpool supportere. Han skal sku nok passe på det næste stykke tid, nu hvor han valgte at slynge det ud på åben tv.
Scum er Scum!
@Jackass
Nu rammer plet! De har nemlig så fucking meget mindreværd at det er til at ørle i lår fede stråler over!
Scum er Scum!

@Jackass
Nu rammer plet! De har nemlig så fucking meget mindreværd at det er til at ørle i lår fede stråler over!
Har lige hørt, at busrundturen er blevet aflyst af politiet i manchester. Det er kanon. Lille Casper er vist nok taget derover. Der var ingen problemer, da vi fejrede sejren i 2005. 1 mio på gaden...
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Ha ha hvor fedt hvis han er taget derover og det er aflyst
Har ikke set klippet, det er fjernet på alle de links jeg har tjekket, men det i siger taler jo for sig selv. Fulgte iøvrigt Mikkels link til deres side, og fandt heldigvis nogle der var en lille smule sympatiske, men mest rystet var jeg dog over at en af deres fans opfordrer til at købe The S**. Det synes jeg faktisk var noget af det mest lave og usmagelige fra deres side. Jeg har selv stor respekt for noget af deres historie, spillere som George Best og Charlton og jeg synes München-katastrofen er en tragisk hændelse. Men uden at vide ret meget om ManU-fans fra resten af verden, må man sige at dem inde på OT.DK i stor grad repræsenterer alt det dårlige ved fodbold og fans. Det virker ikke som de er ret belærte eller smarte.

Har ikke set klippet, det er fjernet på alle de links jeg har tjekket, men det i siger taler jo for sig selv. Fulgte iøvrigt Mikkels link til deres side, og fandt heldigvis nogle der var en lille smule sympatiske, men mest rystet var jeg dog over at en af deres fans opfordrer til at købe The S**. Det synes jeg faktisk var noget af det mest lave og usmagelige fra deres side. Jeg har selv stor respekt for noget af deres historie, spillere som George Best og Charlton og jeg synes München-katastrofen er en tragisk hændelse. Men uden at vide ret meget om ManU-fans fra resten af verden, må man sige at dem inde på OT.DK i stor grad repræsenterer alt det dårlige ved fodbold og fans. Det virker ikke som de er ret belærte eller smarte.
Jeg skrev tidligere inde på OT(Oxidationstal
), og nogle af dem var faktisk, til min enorme overraskelse, fornuftige. Nu skriver jeg aldrig derinde igen, og vil heller aldrig nævne den igen...