Dagens Kampe
- Alex Brockins
Re: Dagens Kampe
Jeg har aldrig haft så meget sympati for Lampard, Terry og Abramovic som lige nu.
Fuckin hell. Ferguson og Ronaldo mod pokalen? Fik jeg sagt, at jeg slukkede tre sekunder efter, at det usympatiske svin til Van der Saar nappede Anelkas skud?
Fuckin hell. Ferguson og Ronaldo mod pokalen? Fik jeg sagt, at jeg slukkede tre sekunder efter, at det usympatiske svin til Van der Saar nappede Anelkas skud?
Best in the world at everything I do.
Satans pis ! Det kostede sgu en cola på gulvet 
Til nogle interesserede, så er der De Nøgne på Zulu

Til nogle interesserede, så er der De Nøgne på Zulu

Man kan da ikke hade andet end scums held. Det kunne være så smukt, at tøsen brænder og scum taber, men da JT kan afgøre det hele, og målmanden er gået til den forkerte side, så glider JT og brænder

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
Ja, hørt! kan dog ikke blive væk da jeg har eksamen. Der må de heldigvis ikke snakke, men før og efter bliver det slemt.jens fup skrev:Jeg er syg i morgen - jeg melder mig syg, jeg kan ikke udholde tanken om de to sataner på jobbet, der holder med den pis-fucking svineheldige lorteklub (undskyld mit fransk, men visse ting ER bare ikke til at bære!)
Kunne have været fedt hvis prinsessen havde været den eneste der brændte, men united er heldige som i 99
Senest rettet af vorstrup onsdag, 21. maj, 2008 23:43, rettet i alt 1 gang.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Jeg ville ønske jeg var døv imorgen, også lod være med at tage mit høreapparat med i skole.
Nu har mit had til Man Utd aldrig været vildt stort, selvom jeg da aldrig kommer til at bryde mig om at se dem vinde.
Men jeg må alligevel mene, at det var et bittert moment. Jeg har sq ondt af John Terry. Tager ansvaret for tingene og så glider han, det er sq bittert. Måske once in a lifetime for manden og så glider han, trist.
Men det her var lige så bittert og lige så afgørende, som det selvmål Riise laver på Anfield. Alt var stadig åbent bagefter, men det var chancen og så sker det på en så bitter måde.
Sådan er fodbold, retfærdighed har ingen rolle at spille.
Men jeg må alligevel mene, at det var et bittert moment. Jeg har sq ondt af John Terry. Tager ansvaret for tingene og så glider han, det er sq bittert. Måske once in a lifetime for manden og så glider han, trist.
Men det her var lige så bittert og lige så afgørende, som det selvmål Riise laver på Anfield. Alt var stadig åbent bagefter, men det var chancen og så sker det på en så bitter måde.
Sådan er fodbold, retfærdighed har ingen rolle at spille.
I'll second that.ChinGanMew skrev:Jeg ville ønske jeg var døv imorgen, også lod være med at tage mit høreapparat med i skole.
Fuck i morgen bliver en lorte-dag. Endda på trods af at det er sidste skoledag i år, så skal jeg høre SÅ meget på det pis i morgen!
Hvor det pisse klamt!

In Instanbul, we won it five times.....We won it five timesMikkel K skrev:I'll second that.ChinGanMew skrev:Jeg ville ønske jeg var døv imorgen, også lod være med at tage mit høreapparat med i skole.
Fuck i morgen bliver en lorte-dag. Endda på trods af at det er sidste skoledag i år, så skal jeg høre SÅ meget på det pis i morgen!
Hvor det pisse klamt!
We need a new Fowler...
-
der var mange valg mellem pest eller kolera:
Haha, Drogba blev endelig udvist for en gangs skyld!
Haha, Ronaldo brændte og lignede en total-wanker der som han troede hele verden føjer sig for hans elendige fødder!
Haha, Chelsea havde vidst ikke fundet ud af, at for at vinde Champions League, så gælder det ikke om, at lave blå trøjer hvor der står Riise 6 på ryggen, eller lave bannere, hvor der står "Scouse free zone"
Så, sidst men desværre også mindst:
Terry brænder og skvatter vel i samme øjeblik. Chelsea var måske tættest på, men de må endnu en gang takke af med lort - men i det mindste selvforskyldt.
Scum, tja, har de så tilsneget sig en pokal mere - fuck det stinker - vi er presset på rekordlisten nu
Haha, Drogba blev endelig udvist for en gangs skyld!
Haha, Ronaldo brændte og lignede en total-wanker der som han troede hele verden føjer sig for hans elendige fødder!
Haha, Chelsea havde vidst ikke fundet ud af, at for at vinde Champions League, så gælder det ikke om, at lave blå trøjer hvor der står Riise 6 på ryggen, eller lave bannere, hvor der står "Scouse free zone"
Så, sidst men desværre også mindst:
Terry brænder og skvatter vel i samme øjeblik. Chelsea var måske tættest på, men de må endnu en gang takke af med lort - men i det mindste selvforskyldt.
Scum, tja, har de så tilsneget sig en pokal mere - fuck det stinker - vi er presset på rekordlisten nu

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Ej men for fucks sake!!
Og den mest provo i min klasse er scum fan. dagen imorgen skal bare slutte om 4 min igen!!!!
Og den mest provo i min klasse er scum fan. dagen imorgen skal bare slutte om 4 min igen!!!!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK !!!!
men naijs at Christina brændte ..
Tager i byen ogh er neder .
Vi går amoook !
men naijs at Christina brændte ..
Tager i byen ogh er neder .
Vi går amoook !

Jeg har slukket for det.
Men fik lige en SMS, om jeg havde hørt hvad Casper Heiselberg (ot.dk) havde sagt. Nej, for jeg havde slukket.
- "Nu har vi vundet 3 gange og vi har stadig ikke slået nogen ihjel."
Sidder og koger nu... Nogen der skal med mod Kbh?
Men fik lige en SMS, om jeg havde hørt hvad Casper Heiselberg (ot.dk) havde sagt. Nej, for jeg havde slukket.

Egentligt ikke - det siger vel i bund og grund mere om fjolset selv end om nogen anden?Mikkel K skrev:- "Nu har vi vundet 3 gange og vi har stadig ikke slået nogen ihjel."
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Jeg sviner sjældent folk direkte til, men han er en nar, et svin, en idiot og dybest set en genetisk fejltagelse, som alle anstændige og fornuftige mennesker bare bør ignorere.Mikkel K skrev:Jeg har slukket for det.