Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 27. apr, 2008 11:07

Stefan skrev:
AJ skrev:
Keegan skrev:Fint resultat og ganske fortjent.
Nu må vi bare håbe at Chelsea kan holde fokus samtidig med at man.u. snubler.

Men for dælen da, hvor er Morten Brun en klaphat at høre på.
- inden kampen var han jo nærmest grædefærdig over at der er planlagt sådan en topkamp mellem to CL-kampe.
Hans argument var at Barcelona sikkert ville stille med et reservehold og dermed ville have en fordel før returkampen i CL.
Ikke et ord om at Chelsea også har en CL-kamp at se frem til.
Okay det hørte jeg ikke lige, men det lyder da godt nok ikke for klogt. [b]Dog er han generelt utrolig objektiv[/b].
Det er sgu da den største and, det er ikke 1. April mere.
Det mener jeg faktisk helt seriøst. Han er man utd-fan, men mener alligevel, Anfield er det fedeste sted i verden at se fodbold, han er Peter Crouch fan, og mener ikke, at van der Sar når Cech til sokkeholderne..

Jeg vil gerne se eksempler på det modsatte i hvert fald..

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » søndag, 27. apr, 2008 12:19

Morten Bruun er superkompetent. United-mand eller ej.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » søndag, 27. apr, 2008 13:37

SAADAN spillet 3 min celtic forand 1-0 af Hesselink

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » søndag, 27. apr, 2008 16:28

Well done celtic 3-2 fed kamp

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » søndag, 27. apr, 2008 16:37

Luffe uk skrev:Well done celtic 3-2 fed kamp
Det var ægte lækkerhed
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » søndag, 27. apr, 2008 16:55

Nordsjælland-viborg 2-2
4 mål på 17 min. :o
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » søndag, 27. apr, 2008 17:08

Fantastisk at Chelsea vandt i går og så på den måde. Så kan Scum endelig få deres egen medicin. Alt det brokkeri burde efter min mening være belvet straffet og et par disciplinærsager burde vel også være på sin plads efter slagsmålet efter kampen men tvivler nu på at det sker. Resultatet var rigtigt godt for så er Chelsea stadig nødt til at fokusere lidt på Premier League når de skal møde os og forhåbentlig vil de være lidt trætte. Scum er meget pressede i Premier League nu men desværre er deres to sidste kampe så lette at jeg tvivler på at de kikser mesterskabet men nu er der spændning til det sidste og man har vel altid lov til at håbe.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Henrik C

Indlæg af Henrik C » søndag, 27. apr, 2008 17:42

Kom så de hviiiiiiiiiiiiiiie - Fem mål i de sidste ti minutter er nok.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Mads

Indlæg af Mads » søndag, 27. apr, 2008 18:01

Sikke et brag af Valencia! - Ærgeligt resultat dog. Men GF har sgu scoret 7 mål i de seneste 5 kampe, positivt. :)

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 27. apr, 2008 18:18

Mads skrev:Sikke et brag af Valencia! - Ærgeligt resultat dog. Men GF har sgu scoret 7 mål i de seneste 5 kampe, positivt. :)
Muligt, men det er edme godt nok ikke positvt at de taber en kamp 4-1, hvor de i virkeligheden måske burde have vundet.
Budtz brænder en mega chance i 1. halvleg og det burde have givet en halvlegsføring, da Randers var totalt fraværende i 1. halvleg.
Ved stillingen 1-0 brænder først Graulund og dernæst Blicher 2 mega-mega chancer.
Kæmper man om at blive i suppeligaen, så er det stort set utilgiveligt at brænde sådanne chancer.
Iøvrigt, Blicher...Jeg tror Ove udlovede en præmie til den der scorede forårets første mål. Nemlig en fast startplads resten af foråret. Hvis ikke, så fatter jeg intet af at han har spillet de sidste kampe fra start. Endnu en meget dårlig kamp fra hans side.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mads

Indlæg af Mads » søndag, 27. apr, 2008 18:32

Emmy skrev:
Mads skrev:Sikke et brag af Valencia! - Ærgeligt resultat dog. Men GF har sgu scoret 7 mål i de seneste 5 kampe, positivt. :)
Muligt, men det er edme godt nok ikke positvt at de taber en kamp 4-1, hvor de i virkeligheden måske burde have vundet.
Budtz brænder en mega chance i 1. halvleg og det burde have givet en halvlegsføring, da Randers var totalt fraværende i 1. halvleg.
Ved stillingen 1-0 brænder først Graulund og dernæst Blicher 2 mega-mega chancer.
Kæmper man om at blive i suppeligaen, så er det stort set utilgiveligt at brænde sådanne chancer.
Iøvrigt, Blicher...Jeg tror Ove udlovede en præmie til den der scorede forårets første mål. Nemlig en fast startplads resten af foråret. Hvis ikke, så fatter jeg intet af at han har spillet de sidste kampe fra start. Endnu en meget dårlig kamp fra hans side.
Er ganske enig, syntes absolut vi skulle have været foran ved halveg, og er da overbevidst om at hvis det havde været Dioh eller Graulund, så var den banket ind. - Og som du siger efterfølgende, kæmpe muligheder for at komme tilbage i kampen, og endda foran. - Kommenterede ikke kampens resultat, mere målscoringerne, som jo manglede.

Men jeg vil mene bundholdskomplekset der satte sig idag. Det første mål opstår efter forvirring i forsvaret, da Lumb er ude. Og de andre er simpelhent hvor forsvaret er uskarpe og uden selvtillid, syntes det er ærgeligt.

Men jeg er ret sikker på at vi bliver oppe i år, og der er blevet snakket om større transferbeløb til sommer, bliver rigtig rigtig spændende syntes jeg.

Stefan

Indlæg af Stefan » mandag, 28. apr, 2008 01:11

Rasmus skrev:Morten Bruun er superkompetent. United-mand eller ej.
Ja super inkompetent, han er selvfed på den dårlige måde. united mand eller ej og så lad dog være med at skrive united med stort.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 28. apr, 2008 07:31

Stefan skrev:
Ja super inkompetent, han er selvfed på den dårlige måde. united mand eller ej og så lad dog være med at skrive united med stort.
Kom dog med nogle eksempler på hvad han gør forkert, så jeg måske kan følge dig..

Stefan

Indlæg af Stefan » mandag, 28. apr, 2008 12:45

AJ skrev:
Stefan skrev:
Kom dog med nogle eksempler på hvad han gør forkert, så jeg måske kan følge dig..
Hans forsøg på at være objektiv når det drejer sig om LFC er meget påtaget og ligefrem kalde ham fan af PC er vist en overdrivelse.
Mener iøvrigt der er et emne om netop kommentatorer andet sted, så hvis det gør dig glad så vinder du og jeg får fred.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 28. apr, 2008 13:32

AJ skrev:
Stefan skrev:
Han har spillet for Silkeborg, det er sgu ganske negativt.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar