Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Keegan

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Keegan » lørdag, 26. apr, 2008 16:05

Fint resultat og ganske fortjent.
Nu må vi bare håbe at Chelsea kan holde fokus samtidig med at man.u. snubler.

Men for dælen da, hvor er Morten Brun en klaphat at høre på.
- inden kampen var han jo nærmest grædefærdig over at der er planlagt sådan en topkamp mellem to CL-kampe.
Hans argument var at Barcelona sikkert ville stille med et reservehold og dermed ville have en fordel før returkampen i CL.
Ikke et ord om at Chelsea også har en CL-kamp at se frem til.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 26. apr, 2008 16:11

Keegan skrev:Fint resultat og ganske fortjent.

- inden kampen var han jo nærmest grædefærdig over at der er planlagt sådan en topkamp mellem to CL-kampe.
Hans argument var at Barcelona sikkert ville stille med et reservehold og dermed ville have en fordel før returkampen i CL.
Okay det hørte jeg ikke lige, men det lyder da godt nok ikke for klogt. Dog er han generelt utrolig objektiv.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 26. apr, 2008 17:00

Selvom et nederlag til manc altid kan få smilet frem, har jeg det utrolig svært med Chelsea, da man ikke finder et mere usympatisk hold end dem.

Desværre tror jeg også Chelsea har fået et kæmpe boost, af de 2 sidste kampe de har spillet.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 26. apr, 2008 17:01

Sgu en underlig dag, det her. Først sidder jeg og holder med Chelski, som jeg hader, foragter og ikke kan fordrage. Nu skal jeg gudhjælpemig til at sidde og holde med PIF, som jeg hader, foragter og ikke kan fordrage.

Til gengæld har jeg heller ikke noget til overs for FC Jysk Plastik-klub, og det ville jo hjælpe i guldkampen, hvis de smed point i dag.

Tjah, som Churchill sagde om sit forhold til Stalin: Hvis Hitler invaderede Helvede, ville jeg i det mindste give Fanden en god anbefaling.... Lidt sådan har jeg det i dag.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 26. apr, 2008 18:16

Det bliver sgu morsomere og morsomere :D

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 000713.ece
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » lørdag, 26. apr, 2008 18:29

LFC Søren skrev:Selvom et nederlag til manc altid kan få smilet frem, har jeg det utrolig svært med Chelsea, da man ikke finder et mere usympatisk hold end dem.

Desværre tror jeg også Chelsea har fået et kæmpe boost, af de 2 sidste kampe de har spillet.
Enig. Chelsea har helt sikkert fået selvtilliden i top nu. Et eller andet sted havde jeg håbet på en scum-lussing til Chelsea, så der kunne bankes lidt usikkerhed ind i spillerne. For lige nu ligner Stamford Bridge et uigennemtrængeligt fort!

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » lørdag, 26. apr, 2008 18:46

...omvendt er Chelsea stadig med i mesterskabskampen. Hvis Man. Utd. havde fået point med i dag, kunne Chelsea koncentrere sig 100 procent om CL.

- og så er det jo altid rart, at se Man. Utd. få klø. Det er i opgør som disse, at det står lysende klart for mig, at ondskab kan gradbøjes.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » lørdag, 26. apr, 2008 18:55

Jeg er ikke enig med jer. Nu har Chelsea premier league at tænke på og fokusere på. Det gør at de ikke har samme hunger efter CL som vi har. Vi er helt enkelt afhængige af at gå videre, da det er det eneste der kan redde vores sæson. Chelsea har jo haft en ganske ok sæson desuagtet. Havde Chelsea nu tabt idag havde CL været et absolut must for dem.

Om ikke andet så er jeg sku altid glad når ManU taber, da Chelsea overhovedet ikke når dem til sokkeholderne på klamheds-skalaen.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » lørdag, 26. apr, 2008 18:59

henrik1 skrev:Jeg er ikke enig med jer. Nu har Chelsea premier league at tænke på og fokusere på. Det gør at de ikke har samme hunger efter CL som vi har. Vi er helt enkelt afhængige af at gå videre, da det er det eneste der kan redde vores sæson. Chelsea har jo haft en ganske ok sæson desuagtet. Havde Chelsea nu tabt idag havde CL været et absolut must for dem.

Om ikke andet så er jeg sku altid glad når ManU taber, da Chelsea overhovedet ikke når dem til sokkeholderne på klamheds-skalaen.
Ja okay. Onsdagens kamp vil være en kæmpe udfordring lige meget hvordan vi vender og drejer den. I det lys er Chelseas sejr idag fantastisk.

johnsenLFC
Alder: 32

Indlæg af johnsenLFC » lørdag, 26. apr, 2008 21:48

Også er Barca bagud 2-0 til Deportivo :?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 27. apr, 2008 02:42

Krost LFC skrev:Også er Barca bagud 2-0 til Deportivo :?
Det varmer mit hjerte at Depor slog Barca. Jeg holder med Depor i den spanske liga og har gjort det lige siden Makaay, Tristan, Valeron æraen. Men Barca skal selvfølgelig vinde deres næste kamp. Jeg ville fryde mig, hvis United taber alt på gulvet. :twisted:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » søndag, 27. apr, 2008 09:12

Come on Celtic
Celtic Celtic Celtic
haaber de vinder over ibox ( Rangers ) i dag

726

Indlæg af 726 » søndag, 27. apr, 2008 09:55

Manchester United så mange situationer anderledes end dommeren i dagens engelske topopgør.

Efter dagens intense topopgør mellem Chelsea og Manchester United er mr. ferguson Ferguson og hans assistent Carlos Queiroz rasende på kampens dommer Alan Wiley. Chelsea vandt 2-1, idet Chelsea fik et straffespark med fem minutter igen - efter Michael Carrick havde haft hånden på bolden. Til denne situation siger Uniteds skotske manager til klubbens egen tv-kanal:

- Det var djævelsk. En helt vildt afgørende kendelse. Ja, den rammer hans hånd, men han har jo ikke hævet sin arm over skuldrene eller over hovedet eller noget i den stil. Hvis vi får sådan nogle kendelser imod os, så er vi virkelig under pres og tvunget til at spille umådelig godt.

Tidligere i kampen var der også uenighed om, hvorvidt Cristiano Ronaldo skulle have et straffespark efter en nærkamp mod Chelseas målhelt Michael Ballack.

- Der går vel ikke et minut, fra Ronaldo kommer på banen, indtil Michael Ballack har fældet ham i feltet. Det var et klart straffespark, mente Ferguson, og hans assistent er meget enig:

- Hvordan kan han undgå at se, at Ballack hoppede op på Ronaldo? Modstanderne skal jo på det nærmeste tage en pistol med på banen og skyde en af vores spillere, hvis vi skal have straffespark, sagde Carlos Queiroz til BBC efter den dramatiske afslutning på kampen og fortsatte:

- Det er mærkeligt, hvad der efterhånden foregår i dette spil eller i vores klub. Vi er ikke i pokalfinalen, fordi vi blev snydt for et straffespark mod Portsmouth, og i Champions League mod Barcelona var der tre straffespark til os, men vi fik kun ét.
:lol: :lol: :lol: - forkælede møgunger, kender i ordsproget: Smid ikke med sten, når du selv bor i glashus.

Kilden er indkast.dk

Stefan

Indlæg af Stefan » søndag, 27. apr, 2008 10:11

AJ skrev:
Keegan skrev:Fint resultat og ganske fortjent.

Okay det hørte jeg ikke lige, men det lyder da godt nok ikke for klogt. Dog er han generelt utrolig objektiv.
Det er sgu da den største and, det er ikke 1. April mere.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 27. apr, 2008 11:05

726 skrev:
Manchester United så mange situationer anderledes end dommeren i dagens engelske topopgør.

Efter dagens intense topopgør mellem Chelsea og Manchester United er mr. ferguson Ferguson og hans assistent Carlos Queiroz rasende på kampens dommer Alan Wiley. Chelsea vandt 2-1, idet Chelsea fik et straffespark med fem minutter igen - efter Michael Carrick havde haft hånden på bolden. Til denne situation siger Uniteds skotske manager til klubbens egen tv-kanal:

- Det var djævelsk. En helt vildt afgørende kendelse. Ja, den rammer hans hånd, men han har jo ikke hævet sin arm over skuldrene eller over hovedet eller noget i den stil. Hvis vi får sådan nogle kendelser imod os, så er vi virkelig under pres og tvunget til at spille umådelig godt.

Tidligere i kampen var der også uenighed om, hvorvidt Cristiano Ronaldo skulle have et straffespark efter en nærkamp mod Chelseas målhelt Michael Ballack.

- Der går vel ikke et minut, fra Ronaldo kommer på banen, indtil Michael Ballack har fældet ham i feltet. Det var et klart straffespark, mente Ferguson, og hans assistent er meget enig:

- Hvordan kan han undgå at se, at Ballack hoppede op på Ronaldo? Modstanderne skal jo på det nærmeste tage en pistol med på banen og skyde en af vores spillere, hvis vi skal have straffespark, sagde Carlos Queiroz til BBC efter den dramatiske afslutning på kampen og fortsatte:

- Det er mærkeligt, hvad der efterhånden foregår i dette spil eller i vores klub. Vi er ikke i pokalfinalen, fordi vi blev snydt for et straffespark mod Portsmouth, og i Champions League mod Barcelona var der tre straffespark til os, men vi fik kun ét.
:lol: :lol: :lol: - forkælede møgunger, kender i ordsproget: Smid ikke med sten, når du selv bor i glashus.

Kilden er indkast.dk
"Du skal allernødigst undgå at accelerere geologiske fragmenter i en ballistisk bane, hvis du selv residerer i et transparent domicil bestående af termisk behandlet sand, fanget i et tilfældigt og kaotisk molekylært gitter!"

Besvar