Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Straffe til Chelsea!!!
Kom så 

Vigtigt! 2-1
-
- Bestyrelsesmedlem
Ballack sikkert sparket ind
Dog et meget meget tvivlsomt straffe de får!!
Dog et meget meget tvivlsomt straffe de får!!
Ballack skulle lige til at tage trøjen af igen, men kom så vist lige i tanke om, at det havde han gjort en gang ved et mål i dag. hahahaha - tæt på rødt kort og mål til Chelsea.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude
I am the Schadenfreude
-
- Bestyrelsesmedlem
To gange i træk redder en Chelsea spiller bolden på stregen!!
Og nu er de alle oppe og toppes lækkert lækkert
Og nu er de alle oppe og toppes lækkert lækkert

Chelsea redder på stregen endnu en gang.
Mascheranos brok mod dommeren i vores kamp mod Manchester United er da vand i forhold til det vi ser i dag.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude
I am the Schadenfreude
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Hvorfor er der lagt 5 min til kampen? Er det fordi det er ManU der er bagud?
KOM SÅ CHELSEA!
KOM SÅ CHELSEA!
Sådan! Spænding igen!
Det var nu alligevel noget af en kamp.
Mærkeligt at holde med CSKA, jeg plejer at få det fysisk dårligt når jeg ser dem spille. Simpelthen så usympatiske folk.
Dog gjorde indskiftningen af Ronaldo at der blev udlignet meget i diven og fornærmede attituder.
Mærkeligt at holde med CSKA, jeg plejer at få det fysisk dårligt når jeg ser dem spille. Simpelthen så usympatiske folk.
Dog gjorde indskiftningen af Ronaldo at der blev udlignet meget i diven og fornærmede attituder.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Virkelig underholdene kamp at se på, Og skønt at se at Chelski nu er a point med Man United
Godt nok meget brok til sidst, og nøj spændingen, altså to reddede bolde på stregen..
Godt nok meget brok til sidst, og nøj spændingen, altså to reddede bolde på stregen..
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Det var også noget jeg lagde meget mærke til.Henrik C skrev:Mascheranos brok mod dommeren i vores kamp mod Manchester United er da vand i forhold til det vi ser i dag.
Hargreaves kunne sgu have været vist ud flere gange, hvis man sammenligner med Mascherano-episoden, som i øvrigt lige er blevet endnu mere til grin.

Fed fed fed drama. Som mig_der skriver, er det underligt at holde med Chelsea. Jeg så kun de sidste tyve minutter, men det var underholdende. Toppen havde dog været, hvis Ferdinand og Hargreaves havde fået et rødt kort hver - det havde været fortjent.
Nu skal Heskey lige undskylde sin bommert forleden ved at score mod ManU, så er det pludselig rigtig sjovt.
Nu skal Heskey lige undskylde sin bommert forleden ved at score mod ManU, så er det pludselig rigtig sjovt.