Jo selvfølgelig, jeg vidste bare ikke at han hed Sanli til efternavn, så jeg troede du havde set forkert. my mistakevorstrup skrev:Ja Tuncay Sanli. Om man kalder ham det ene eller det andet er vel ligemeget?93'Kofoed skrev:du mener vel, at det var tæt på at tuncay scorede??vorstrup skrev:er fandme tæt på sanli scorer til sidst. Kunne have været så fedt.
Hold da kæft hvor er VDS usikker med bolden i fødderne. Han koksede rundt i det idag
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
Fair nok93'Kofoed skrev:Jo selvfølgelig, jeg vidste bare ikke at han hed Sanli til efternavn, så jeg troede du havde set forkert. my mistakevorstrup skrev:Ja Tuncay Sanli. Om man kalder ham det ene eller det andet er vel ligemeget?93'Kofoed skrev:du mener vel, at det var tæt på at tuncay scorede??vorstrup skrev:er fandme tæt på sanli scorer til sidst. Kunne have været så fedt.
Hold da kæft hvor er VDS usikker med bolden i fødderne. Han koksede rundt i det idag

Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
cardiff foran i facup semien.....
p.s.
kom så Derby! gi den gass!!!
p.s.
kom så Derby! gi den gass!!!

Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Osman har lige scoret for Neverton ØV!
EDIT: Miller fra Derby har lige haft en kæmpe chance, hvor han kommer alene med Howard, men skyder direkte på Howard. der kunne derby have været foran
EDIT: Miller fra Derby har lige haft en kæmpe chance, hvor han kommer alene med Howard, men skyder direkte på Howard. der kunne derby have været foran
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Fuck - et supermål af Furuseth, kom så FCM !!!!

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- Hardy
- Geografisk sted: Brøndby
- Alder: 60
- Kontakt:
så kun de sidste 20 min af scums kamp - de får alt af riley og er efter min bedste overbevisning heldig at komme afsted med et point
håber sgu don øv og fck taber - de fortjener det!!

håber sgu don øv og fck taber - de fortjener det!!
Det var da et par kæmpe afbrændere af FCK. Men fantastisk af Heinze
Kæft hvor er det godt sparket ind af Thygesen.. Nu taber FCK sgu, og endda på egen bane.. Skønt
Så nåede du ikke at se, at Rooney fejlagtig blev dømt offside på en friløber, da de stadig førte 1-0 plus en Boro spiller reddede et skud fra Ronaldo på stregen med hånden.Hardy skrev:så kun de sidste 20 min af scums kamp - de får alt af riley og er efter min bedste overbevisning heldig at komme afsted med et point![]()
Men ellers har du ret i at Boro havde fortjent bedre.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Minder om en vis redning af Duded en skøn maj aften for 3 år siden. Og dejligt, at FCK nu ikke automatisk får overrækt guldmedaljerne - de skal kæmpe for det.Austin skrev:Det var da et par kæmpe afbrændere af FCK. Men fantastisk af Heinze
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Og så var der også lige to røde kort, så det tyder på det har været en ret vild kampSuperdaniel skrev:Så vandt Atletico Madrid 6-3 over Almeria lidt tideligere i dag

Barcelona - Getafe 0-0, slutresultat.
Flot!!
Flot!!
Jo - men Barca er ikke, hvad Barca har været. Jeg håber på, at Barca opprioriterer CL. Jeg er mere og mere bekymret for, at Barca ikke kan vinde over de unævnelige i CL-semifinalen.niels skrev:Barcelona - Getafe 0-0, slutresultat.
Flot!!