Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Sidder og ser Nyborg vs Bolton - Nyborg spiller pænt dårligt, der er ikke meget af deres spil der hænger sammen og Bolton stør meget afventende, men spiller klogt når de har bolden, især vores Danny boy spiller en ok kamp
Det kan godt være vi synes at vi spiller for dårligt, men det er da noget elendigt fodbold som Newcastle og Bolton spiller.

Ganske enig DaBonksDaBonks skrev:Det kan godt være vi synes at vi spiller for dårligt, men det er da noget elendigt fodbold som Newcastle og Bolton spiller.
Så Spurs kamp mod Sunderland, sikke en kamp, Spurs styrede første halvleg og anden halvleg havde de store problemer med at holde Sunderland fra at få bolden i kassen, og Spurs får et heldigt mål til sidst.
Sunderlands Danny Murphy gjorde lige hvad der passede ham på deres venstre kant - efter at have set ham igår, må vi meget gerne købe ham til vores hold
Er der andre her inde der kan sige mere om ham
Ja, han hedder Daryl Murphy 

2 mega heldige kasser til nevertoonJohnson skrev:Ser Wigan - Everton..
Titus Bramble når han er bedst...

-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Så har Wigan scoret, det kunne være godt hvis Everton smed point.hansilivlykke skrev:2 mega heldige kasser til nevertoonJohnson skrev:Ser Wigan - Everton..
Titus Bramble når han er bedst...
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Til gengæld ikke megen hjælp til min odds, men man kan jo heller ikke få både i pose og sæk..Emmy skrev:Lidt hjælp fra WHU blev det da til...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
det er da dejligt at se at vores CL modstander Inter er bagud med 5 min igen på hjemmebane mod Parma
Men så kom Zlatan .Gerrard08 skrev:det er da dejligt at se at vores CL modstander Inter er bagud med 5 min igen på hjemmebane mod Parma

ja det er lidt skræmmende.DaBonks skrev:Men så kom Zlatan .Gerrard08 skrev:det er da dejligt at se at vores CL modstander Inter er bagud med 5 min igen på hjemmebane mod Parma
2-0. Selvmål af Bendtner efter 27 minutter 
Så skal Neverton "bare" vinde så det jo ren guld.

Så skal Neverton "bare" vinde så det jo ren guld.