Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12

Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Indlæg af TG12 » torsdag, 06. aug, 2026 11:22

mortenbak skrev:
onsdag, 05. aug, 2026 15:17
Bock skrev:Jamen, jeg er sådan set enig med dig. Quansah viste imidlertid svaghedstegn, som han i en stadig ung alder har fået rettet op på i det tyske. Var der ikke noget med en tilbagekøbsklausul (jeg kan snildt tage fejl), og er den i givet fald udløbet? Jeg tror under alle omstændigheder ikke, vi får rettet op på det :oops: Jeg havde også gerne set vor tidligere superreserve stå i buret nu og i fremtiden. Mamardashvili-handelen virker lidt som et fejlslagent forsøg på rettidig omhu; Kellehers naturlige modenhed, status og generelle habitus ville jo nok bare have bevirket, at vi ville være nødt til at skille os af med vor elskede men ældre og skadesbelastede Allison. Sikke en ballade det alle steder ville have skabt - en lose-lose sitituation. Jeg ved virkelig ikke hvad den rigtige løsning ville have været, hvis den overhovedet eksisterede. Kelleher ser vi desværre nok ikke mere til, men held og lykke til dem begge, for det har de fortjent!
Vi kunne nok ha fået en god skilling for Allison.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kunne vi så også det?

En 33 årig målmand, med en bekymrende skadeshistorik? Han har i hele sin LIverpool tid misset omkring 14 kampe hver sæson.

Han skulle nok koste penge, men han passer reelt kun i en klub, hvor der er en dygtig anden målmand, for hans skadeshistorik peger på at man skal regne med han misser en del kampe.

Jeg tror ikke vi ville kunne få meget mere end det vi fik for Keheller grundet alder og skader.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. aug, 2026 13:02

TG12 skrev:
torsdag, 06. aug, 2026 11:22
mortenbak skrev:
onsdag, 05. aug, 2026 15:17
Bock skrev:Jamen, jeg er sådan set enig med dig. Quansah viste imidlertid svaghedstegn, som han i en stadig ung alder har fået rettet op på i det tyske. Var der ikke noget med en tilbagekøbsklausul (jeg kan snildt tage fejl), og er den i givet fald udløbet? Jeg tror under alle omstændigheder ikke, vi får rettet op på det :oops: Jeg havde også gerne set vor tidligere superreserve stå i buret nu og i fremtiden. Mamardashvili-handelen virker lidt som et fejlslagent forsøg på rettidig omhu; Kellehers naturlige modenhed, status og generelle habitus ville jo nok bare have bevirket, at vi ville være nødt til at skille os af med vor elskede men ældre og skadesbelastede Allison. Sikke en ballade det alle steder ville have skabt - en lose-lose sitituation. Jeg ved virkelig ikke hvad den rigtige løsning ville have været, hvis den overhovedet eksisterede. Kelleher ser vi desværre nok ikke mere til, men held og lykke til dem begge, for det har de fortjent!
Vi kunne nok ha fået en god skilling for Allison.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kunne vi så også det?

En 33 årig målmand, med en bekymrende skadeshistorik? Han har i hele sin LIverpool tid misset omkring 14 kampe hver sæson.

Han skulle nok koste penge, men han passer reelt kun i en klub, hvor der er en dygtig anden målmand, for hans skadeshistorik peger på at man skal regne med han misser en del kampe.

Jeg tror ikke vi ville kunne få meget mere end det vi fik for Keheller grundet alder og skader.
Og hvad vil en ny målmand koste med et anstændigt niveau?

Mamardashvili er langt fra god nok, hvis vi skal gå efter en top 4 placering..

Indtil videre har FSG holdt på pengene i dette vindue og det lader ikke til det ændre sig..

Bock

Indlæg af Bock » torsdag, 06. aug, 2026 18:40

KØB SPENCE111 Hvad taler imod? Giv 3-400 millioner. At påstå, han ville være 3-4 gange så meget værd for 1/4 af prisen, ville være noget af et postulat, og vi ville i øvrigt aldrig få syn for sagen (for Cynwal:sagn -var nødt til at checke ordbogen, hvilket du sikkert også vil gøre, ifald du læser dette ;) ) .Men alene det, at tanken kan opstå, bør få en klokke tll at ringe - ikke bare hos distrikspsykiatien, men hos os fans! Byg dog et hold på forsvaret. En top uden fundament? Jeg kommer til at tænke på Spice Boys i 90'erne, der som det ypperste opåede Mickey Mouse-cuppen, selv om flere regnede dem som verdens bedste hold. Ran dog for syv søren hos de evindeligt nedrykningstruede wannabees - pirk lidt til Spence, det kan da ikke være så sjovt at spille på et altid skuffende hold.

Besvar