I min verden er der forskel på beskidt og svinsk. Men det er måske også fordi jeg er så gammel så jeg kan huske typer som Graeme Souness og Steve McMahon, som skraldede igennem så knoglerne sang, men også kunne lidt med en bold.TG12 skrev: ↑søndag, 02. aug, 2026 14:57Det har du for så vidt ret i, men jeg er ikke sikker på jeg vil kalde det for beskidt - måske mere taktisk. Når du siger beskidt tænker jeg typer som Roy Keane, eller Materazzi.Cynwal skrev: ↑søndag, 02. aug, 2026 12:55Rodri er god til at få de små professionelle opspilsdræbende frispark til at se "rene" ud. Man Cheaty laver dem KONSTANT!
Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Vi SMADRER det PIShold !
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det ser ud som om at vi er nødt til at sælge Gakpo, før vi køber Barcola.
Hvor ser du det? Tror det vil være bedst for både Gakpo og klubben, hvis man går hver til sit.
Er jeg den eneste, der synes, vi i højere grad mangler en veletableret midterforsvarer end en fløj? Målene skal komme fra vores 9'er fremadrettet, ikke en ny fløj a la Salah, for det finder vi ikke. Vi må satse på, Isak kan finde 20+ kasser frem, som han tidligere har vist, han har i sig.
Er jeg den eneste, der synes, vi i højere grad mangler en veletableret midterforsvarer end en fløj? Målene skal komme fra vores 9'er fremadrettet, ikke en ny fløj a la Salah, for det finder vi ikke. Vi må satse på, Isak kan finde 20+ kasser frem, som han tidligere har vist, han har i sig.
-
Hr. Drejer
Jeg ser det ingen steder. Det er simpel deduktion. PSG er en rig klub. De er ikke i pengenød. De kan læne sig tilbage, som de har gjort og smide et højt tal på bordet. De forlanger £140-145 Millioner. Måske kan vi få prisen £10 millioner ned, men så tror jeg også at PSG ikke vil gå længere ned. Liverpool FC drives rimeligt konservativt, når det gælder økonomi, hvilket jeg synes er ok.
De penge skal findes, og eftersom vi har tre spillere på den ene kant, og vi mangler på den anden kant, så ligger det lige for. Derudover har Iraola sagt at han vil have to på hver offensiv position. Rio og Munoz på venstre kant, og så er Gakpo i overskud. Her er meningen at Barcola skal være førstevalg, og så kan Frimpong være backup.
De penge skal findes, og eftersom vi har tre spillere på den ene kant, og vi mangler på den anden kant, så ligger det lige for. Derudover har Iraola sagt at han vil have to på hver offensiv position. Rio og Munoz på venstre kant, og så er Gakpo i overskud. Her er meningen at Barcola skal være førstevalg, og så kan Frimpong være backup.
Det kan sagtens være, du har ret. Spurs’ interesse i Gakpo er vist genopstået. Kunne jeg sagtens leve med. Men er sgu stadig meget usikker på, Barcola er den rette løsning, men de hænger godt nok heller ikke på trænerne.
-
Hr. Drejer
Salah er væk, og hvis vi også sælger Gakpo og Chiesa, så har vi behov for to mere. Vi har to unge spillere i Rio og Munoz. Wirtz kan til nød spiller på en af flankerne. Men hvis vi mister tre, så er det min vurdering vi har behov for to tilgange. Eksempelvis Barcola og Minteh eller Rayan.
Det er vel den svageste Liverpool trup i 10 år.. Der skal meget mere end Barcola til at rette op på det...
Vi mangler kvalitets forsvars, midtbane og offensive spillere...
Vi mangler kvalitets forsvars, midtbane og offensive spillere...
-
Hr. Drejer
Enig. Jeg fokuserede blot på offensiven.