Indgangsbøn:
Sæsonens sidste kamp efter et forløb, hvor pilen mest har peget nedad. Vi er tæt på at være kvalificeret til Champions League, men hvis Bournemouth vinder med 3 mod City, og LIverpool taber med 4 mod Brentford, så hedder det Europa League i næste sæson
- Stor energi og løbevillighed over hele banen fra alle spillere
- Gennemarbejdede strategier for alle dødbolde på modstanderens banehalvdel
- Brentford kommer som underdogs. Det plejer ikke at gøre noget godt for LFC's indstilling til kampen
Men det går forhåbentlig så tæt på galt som muligt, så den sportslige ledelse (eller manglen på samme) kan se, at Slot har tabt omklædningsrum, fansne og sutten, og der skal nye boller på suppen fra næste sæson. NEJ! Det er forkert sagt, for jeg håber selvfølgelig fra første pust i fløjten fra Darren Englands side af, at Liverpool vinder. For det gør jeg til ALLE kampe! For:
- EEN gang Liverpool - ALTID Liverpool
Statistik for sæsonen - PL:

Indbyrdes statistik i PL:

LFC har vundet 2/3 af alle PL kampe mod Brentford
Sidste 5 indbyrdes opgør i PL:

Formbarometer PL:

Liverpool:
Jeg kaster mig direkte ud i MIN opstilling, som jeg ville vælge den. Uden hensyn til afsked med spillere, som har ydet en lang og tro indsats for Klubben, eller om nogen har pisset på coach'ens sukkermad. Så here goes....:

Hvor er det godt, at den her sæson slutter, for det kan da - forhåbentlig - kun blive bedre næste sæson.........