Hr. Drejer skrev:Vi har tabt 21 kampe i denne sæson. Der er gået 52 mål ind mod os i PL. Men vi har stadig chancen for at kvalificere os til CL. Jeg tror ikke vi slår Brentford, men Man C skal nok slå Bournemouth.
Vores forsvar er skrøbeligt, Men Gravenberch og Mac Allister har også været ualmindelig ringe denne sæson. Og VVD har også været ringe, det samme gælder Salah, og det har været problemet for Slot; at de store spillere og har spillet langt under standard, og det har betydet at de nye ikke har haft nogen at læne sig op ad. Det har væltet korthuset.
Vi skal bygge en ny stamme op, og vi har allerede nogle i truppen; Szobo, Jones, Gravenberch.
Jeg tror Allison bliver solgt, og så må vi ser hvad der sker med VVD. Han må gerne få en mindre rolle på banen, men han har en stor rolle i truppen og i omklædningsrummet. Szobo skal være vores nye anfører. VVD er en god medgangsanfører, men elendig i modgang. Konate er lige pludselig vigtig som kulturbærer i truppen, han må gerne blive - det afhænger selvfølgelig af hvad han forlanger i løn.
Vi mangler hurtighed oppe foran, og jeg tror vi køber to til den offensive linje. Rio er god, men han 17 år, og han skal stadig lære. Hans krop er heller ikke udviklet til at spille en hel sæson endnu. Vi skal passe på ham, og ikke drive rovdrift på ham, som vi gjorde med Owen.
Der er lys forude. Vi har pengene og økonomien. Vi kan smide £80 M. for en spiller, det kunne vi ikke for 10 år siden, og for 16 år siden var vi på fallittens rand. Vi har et opgraderet Anfield. Vi har helt nye træningsfaciliteter. Vi har spændende talenter i Rio og Nyoni.
Meen det kræver at vi opfører os mere fornuftige i transfervinduet, og ikke opfører os som en der lige har vundet 10 millioner i Lotto, og skal ud og fyre den af lørdag aften på Crazy Daisy.

Sent from my iPhone using Tapatalk