PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp
Re: PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp
Udraderet af et bedre hold på alle parametre. 2-0 er et meget flatterende resultat efter hvad der foregik på banen.
Imod moderne fodbold.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi har ingenting at komme med. Ingen af vores nyindkøb fra i sommers har slået igennem.
Vores midtbane blev voldsomt udstillet i aften.
VVD så igen stivbenet ud mod Dembelé og Doué.
Nul skud på mål. Ikke prangende!
Fyr nu den lortetræner.
Det kunne ikke siges bedreTom_J skrev:Fyr nu den lortetræner.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hr. Drejer
Ja. Enig. Men i går fik jeg for første gang den fornemmelse at der er noget riv ruskende galt i klubben. Det ligner ikke blot et formdyk, eller en dårlig træner. Vi har været ufattelig ringe det sidste ÅR!
Hvordan kan så vildt dygtige professionelle spillere, spille så utroligt ringe gennem et helt ÅR!
For første gang frygter jeg at det stikker langt dybere end Slot. Men han skal selvfølgelig erstattes.
- Redtothebone
Jeg synes faktisk vores midtbane kæmpede hvad de kunne, men når taktikken hedder parker bussen og tab mindst muligt, hvad skal de så gøre ?, når de erobrede bolden, så var der som regel kun Ekitike foran, det var alt for nemt for PSG at dække os op, reelt skulle de bare dække Wirts og Ekitike og lægge pres på boldholderen.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 08. apr, 2026 23:09Vi har ingenting at komme med. Ingen af vores nyindkøb fra i sommers har slået igennem.
Tror selv Simione ville sige er det ikke lige defensivt nok.
Nu har jeg fulgt Liverpool siden 80erne og kan ikke huske hvornår vi sidst har haft 26% boldbesiddelse og en Xg på 0,18.
Man kan kigge ud på vores bænk hvor Slot havde, Gakpo, Salah, Isak, Ngumoha og Chiesa, Slot have ingen plan for hvordan vi skulle score, eller jo det var så åbenbart lange indkast fra Gomez.
Chelsea viste faktisk i sidste runde at man godt kan presse PSG på hjemmebane, de lavede så en masse defensive fejl så de tabte 5-2,- men giv det da en chance, Slot kan prise sig lykkelig over at vi ikke tabte 3,4,5-0.
Nu skal vi snart møde Everton, United og Aston Villa på udebane, hvordan skal vi kunne få et resultat i de kampe, når Slot ikke tør spille fodbold.
Slot suger i øjeblikke alt positivitet ud af klubben.
SLOT OUT !!!!!!!!!!!!!!!!!
YNWA
- Redtothebone
Alle spillere blev bedre under KloppHr. Drejer skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 09:45Ja. Enig. Men i går fik jeg for første gang den fornemmelse at der er noget riv ruskende galt i klubben. Det ligner ikke blot et formdyk, eller en dårlig træner. Vi har været ufattelig ringe det sidste ÅR!
Hvordan kan så vildt dygtige professionelle spillere, spille så utroligt ringe gennem et helt ÅR!
For første gang frygter jeg at det stikker langt dybere end Slot. Men han skal selvfølgelig erstattes.
Alle spillere er blevet dårligere under Slot
Synes alt peger på at Slot er dårlig til man management og sørge for en god stemning i truppen, når Klopp satte Origi, Shaqiri og Jota på banen, så var de klar til at gøre en forskel.
Føles som om Slot har mistet omklædningsrummet, de gider ikke kæmpe for ham mere.
YNWA
-
Hr. Drejer
Redtothebone skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 09:47Jeg synes faktisk vores midtbane kæmpede hvad de kunne, men når taktikken hedder parker bussen og tab mindst muligt, hvad skal de så gøre ?, når de erobrede bolden, så var der som regel kun Ekitike foran, det var alt for nemt for PSG at dække os op, reelt skulle de bare dække Wirts og Ekitike og lægge pres på boldholderen.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 08. apr, 2026 23:09Vi har ingenting at komme med. Ingen af vores nyindkøb fra i sommers har slået igennem.
Tror selv Simione ville sige er det ikke lige defensivt nok.
Nu har jeg fulgt Liverpool siden 80erne og kan ikke huske hvornår vi sidst har haft 26% boldbesiddelse og en Xg på 0,18.
Man kan kigge ud på vores bænk hvor Slot havde, Gakpo, Salah, Isak, Ngumoha og Chiesa, Slot have ingen plan for hvordan vi skulle score, eller jo det var så åbenbart lange indkast fra Gomez.
Chelsea viste faktisk i sidste runde at man godt kan presse PSG på hjemmebane, de lavede så en masse defensive fejl så de tabte 5-2,- men giv det da en chance, Slot kan prise sig lykkelig over at vi ikke tabte 3,4,5-0.
Nu skal vi snart møde Everton, United og Aston Villa på udebane, hvordan skal vi kunne få et resultat i de kampe, når Slot ikke tør spille fodbold.
Slot suger i øjeblikke alt positivitet ud af klubben.
SLOT OUT !!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg synes godt nok vores midtbane blev udstillet. Hverken Szobo eller Gravenberch kunne stille noget op overfor Vitinha. Når vores midtbane gik frem og pressede højt, spillede de bolden hurtigt udenom os, og satte Doué og Kvaratskhelia op til chancer. Mamardashvili reddede vores numse rigtig mange gange. Vi kunne nemt have tabt med 5.
Jeg har svært ved at se hvordan vi kan vende det her. Vi er for nemme at spille mod. VVD bliver udstillet igen og igen. Hans manglende lederegenskaber og hurtighed, har modstanderne opdaget. Vi hænger slet ikke sammen som hold. Vi kan ikke forsvare og vi kan ikke score. Vi er et hold i frit fald. Se blot Ekitikes kropssprog i går. Det siger alt!
Det var vores 16 nederlag i sæsonen. Sæsonen 2004/05 har stadig rekorden med fleste nederlag - 19 i alt. Men den huskes selvfølgelig for miraklet i Istanbul.
- Redtothebone
Kan bare ikke se andet end det falder tilbage på Slot.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 10:08
Jeg synes godt nok vores midtbane blev udstillet. Hverken Szobo eller Gravenberch kunne stille noget op overfor Vitinha. Når vores midtbane gik frem og pressede højt, spillede de bolden hurtigt udenom os, og satte Doué og Kvaratskhelia op til chancer. Mamardashvili reddede vores numse rigtig mange gange. Vi kunne nemt have tabt med 5.
Jeg har svært ved at se hvordan vi kan vende det her. Vi er for nemme at spille mod. VVD bliver udstillet igen og igen. Hans manglende lederegenskaber og hurtighed, har modstanderne opdaget. Vi hænger slet ikke sammen som hold. Vi kan ikke forsvare og vi kan ikke score. Vi er et hold i frit fald. Se blot Ekitikes kropssprog i går. Det siger alt!
Det var vores 16 nederlag i sæsonen. Sæsonen 2004/05 har stadig rekorden med fleste nederlag - 19 i alt. Men den huskes selvfølgelig for miraklet i Istanbul.
Han startede sæsonen med de 4 fire midtbane spillere der vandt titlen sidste år Szobo, Macca, Gravenberch og Curtis.
Han har den bedst målmand igennem de sidste mange år i England Allison
Han har det samme midterforsvar som blev mester sidste år.
Han har stadig Robbo og fik så en top 2 venstre back i Kerkez
Han har den bedste offensive spiller i de sidste 10 år i Salah
Han får tilført Wirtz den mest spændende offensive spiller fra Bundesligaen.
Han får Isak den bedste angriber fra sidste sæson
Han får Frimpong der sidste år lavede 5 mål og 9 assist
Han har et kæmpe talent i Ngumoha
Ja ved godt der har været mange skader, men samtlige af ovenstående spillere er blevet dårligere under Slot.
Vi er ved at blive en Manchester United hold, uden spillestil, uden ledere og vi spiller ikke som et hold, det komplet modsatte af hvad Klopp byggede op.
Nå mig der ellers plejer at være jubeloptimist ikke tror på det mere, så er der noget galt, der er brug for en træner der kan motivere spillerne og bygge holdet op omkring Wirtz
ps nu vil FSG så til at hæve billetpriserne
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Det fremhævede er faktuelt forkert. Gravenberch blev det første halve til 3/4 år under Slot en helt anden og langt langt bedre spiller end under Klopp.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 10:05Alle spillere blev bedre under Klopp
.....at han så siden stort set har mistet det drive igen han havde igen, er en anden sag.
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Lad mig retteCynwal skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 16:56Det fremhævede er faktuelt forkert. Gravenberch blev det første halve til 3/4 år under Slot en helt anden og langt langt bedre spiller end under Klopp.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 10:05
Alle spillere blev bedre under Klopp
.....at han så siden stort set har mistet det drive igen han havde igen, er en anden sag.
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
EnigRedtothebone skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 23:00Lad mig retteCynwal skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 16:56Det fremhævede er faktuelt forkert. Gravenberch blev det første halve til 3/4 år under Slot en helt anden og langt langt bedre spiller end under Klopp.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 09. apr, 2026 10:05
Alle spillere blev bedre under Klopp
.....at han så siden stort set har mistet det drive igen han havde igen, er en anden sag.alle spillere er i år blevet dårligere end sidst år imø
Vi SMADRER det PIShold !