LFC - Tottenham Hotspurs >> Kamptråden PL runde 30
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: LFC - Tottenham Hotspurs >> Kamptråden PL runde 30
Szobo skal bare ikke spille back!
Hvor får man det bedste odds på Galatasaray?
Genialt vi har holdt fast i Arne Ten Hag.
Tænk hvor forfærdeligt det ville være, hvis vi have givet ham sparket og fået en træner som kunne underholde og finde stabiliteten frem..
Tak FSG - så godt vi har Arne, hvis største underholdningsværdi er det grin man kan få over Gakpo spiller igen, og han skifter ind, med en taktik som minder om hvordan en stiv mand kl 6 om morgenen forsøger at imponere damerne - desperation.
Slot skulle have været ude for længe siden.
Tænk hvor forfærdeligt det ville være, hvis vi have givet ham sparket og fået en træner som kunne underholde og finde stabiliteten frem..
Tak FSG - så godt vi har Arne, hvis største underholdningsværdi er det grin man kan få over Gakpo spiller igen, og han skifter ind, med en taktik som minder om hvordan en stiv mand kl 6 om morgenen forsøger at imponere damerne - desperation.
Slot skulle have været ude for længe siden.
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
Pak dit lort Slot og pis hjem til Holland
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
- Redtothebone
Det er næsten det værste.Redtothebone skrev:Ja man er jo ikke overrasket mere…
Jeg så ikke engang anden halvleg. Det giver mig ikke underholdning længere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hr. Drejer
Vi spiller mod Tottenhams andet hold, og vi får dem til at se gode ud. Vi spiller som om vi ikke er tilstede mentalt. Har spillerne mistet troen på projektet?
Meget dårlig præstation. Szobo skal ikke spille back. Frimpong skal ikke spille ving. Der kom intet fra den side. Og Szobo var slet ikke hjemme ved målet, hvilket giver Richarlison frit lejde bag Gomez. Gakpo skal bare på bænken.
Meget dårlig præstation. Szobo skal ikke spille back. Frimpong skal ikke spille ving. Der kom intet fra den side. Og Szobo var slet ikke hjemme ved målet, hvilket giver Richarlison frit lejde bag Gomez. Gakpo skal bare på bænken.
Ligaen er så ustabil at vi stadig ligger lunt til en top 4 placering.. Det er sku vildt når vi spiller så ringe..
Mon Arne bliver hvis vi ender i top 4. Det tror jeg..
Mon Arne bliver hvis vi ender i top 4. Det tror jeg..
-
Hr. Drejer
Hold nu kæft en omgang latterligt pis
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja det her er simpelthen for langt ude!
Vi er jo reduceret til en farce!
Vi er jo reduceret til en farce!
Jeg tror han er dead man walking og at det skal være en sejr i CL, hvis han skal redde sit job. En ting er resultaterne og spillet/de underliggende faktorer og data, men jeg tror det der primært koster Slot jobbet når resultaterne ikke står mål med forventningerne, er at han ikke kan få holdet til at spille på en måde som majoriteten af Liverpoolfans kan acceptere og spejle sig i.
Vi var forkælede med Klopp på mange måder, men holdet havde også en tydelig spillestil og udtryk, som stemte overens med mentaliteten og ønskerne hos nærmest samtlige fans af klubben. Der er en tydelig "disconnect" mellem Slot-ball og Liverpool FCs fans. Det kan man overleve hvis man vinder, men stopper resultaterne har man intet at falde tilbage på.
Jeg tror FSG er tålmodige og jeg tror at Edwards/Hughes stoler på deres oprindelig arbejde med at ansætte Slot, men selvom det er let at glemme i moderne fodbold, så er fodbold for fans. Ingen klubber er noget, uden fans. Og jeg tror FSG/Edwards/Hughes er klar over at de risikerer enormt meget jo længere nedturen forsætter, ikke bare økonomisk og sportsligt. Den kan reddes hvis Slot vinder en treble næste år, men jo længere kløften mellem klub og fans får lov at vokse, jo svære bliver den at fylde op med tillid igen. FSG har opbygget meget tillid, men de er stadig en flok fraværende amerikanere, som også har sin bekomst af lig i lasten med billetpriser, Super League osv. Nu er Klopps gigantiske skikkelse væk som skjold, og SLot har ikke samme velvilje, mesterskab eller ej.
Også tror jeg det afgørende element bliver, at den mand som man egentlig havde som førstevalg til Klopps afløser, som også har opnået succes og har måske har en spillestil med et lidt bedre match til klubben, samt selvfølgelig har en tilnærmelsesvis legendestatus i klubben, står ledig på markedet efter en dybt underlig fyring i den spanske hovedstad.
Imod moderne fodbold.