Indgangsbøn:
10. sidste spillerunde, så nu begynder det at snerpe mere og mere til, og vi står nu med et dobbeltopgør mod Wolves. Først ude i PL og derefter på hjemme på Anfield på fredag i FA Cup'ens 5. runde, og tirsdag står den så på Turkish Delight i Champions LEague, ude mod Galatasaray i Istanbul. Men det er jo det det hele handler om. Vi er stadig med i kampen om Champions League trofæet, med i kampen om FA Cup'en og med i kampen om næste år også at være med på Business Class og lave kassen i CL: Selvfølgelig skal vi lige møde Wolves, nu hvor de har fået pustet en lille smule liv i deres sæson, med deres kun 2. sejr i sæsonen. Den kom imod lokalrivalerne fra Aston Villa. Wolverhampton kan godt med lidt god vilje regens som en af Birminghams forstæder, da byerne efterhånden er groet mere eller mindre sammen. Jeg krydser fingre for, at vi ikke får endnu en uinspireret indsats mod en af de laveste klubber i tabellen, som det vi så mod Forest i sidste weekend.
Det klarer jeg ikke een gang til ......
Sæsonen indtil nu i PL:

Det er en MUST win for LFC
Indbyrdes opgør i PL:

Sejr til LFC i 82,6% af alle opgør i PL.
Sidste 5 indbyrdes opgør i PL:

Lutter sejre til LFC i alle kampe. De sidste 3 kampe (under Slot) er alle endt med en smal 2-1 sejr. Det vil jeg godt sælge den her for også.
Formbarometer PL:

Liverpool:
Jeg skrider direkte til at sætte mit hold, som jeg mener det skal sættes.
Det vil sige jeg har Frimpong med på højre backen, så der kommer noget drive ude på kridtstregen, Szoboszlai får højre angrebsplads (isf Salah) så han kan trække ind i banen, og trække forsvaret med, så der bliver plads til Frimpong ned bagom. Venstre angrebsside får Ngumoha, så vi truer med en mand der kan gå både ind i banen og mod baglinjen og præstere farlige indlæg derfra. Resten af holdet giver sig selv:

Boom!! 3 point og videre...................