Det synes jeg faktisk der er mange der er gode i dag. Vi kan så diskutere om det er igen....
Joe Gomez spiller en af sine bedste kampe, og så rykker jeg altså ud på sædekanten hver gang Ekitiké får bolden
Det synes jeg faktisk der er mange der er gode i dag. Vi kan så diskutere om det er igen....
Det var ikke en kritik af Kerkez. Det var mere en understregning af, at der er mange (som i flere) der er gode i dag end sidst.

Jeg synes du er grov overfor Inga nuJunte skrev:Er lidt skuffet over Marseille i dag, troede faktisk de havde mere at komme med.
Men det sagt, så vandt det bedste hold på dagen.
Om det var Marseilles manglende pres, skal jeg ikke kunne sige, men Gomez viste klart forskellen på en forsvars spiller med teknik og en forsvarsspiller med store muller i dag - det er en dejlig ro han har på bolden.
Graven virkede dog lidt forskrækket i flere defensive situationer, hvor han presser/placerer sig forkert, og generelt virker bange for at slå sig.
Salah spillede vel sin til dato ringeste kamp i Liverpool, og bidrog med næsten det samme som Inga fra kantinen.
Men derudover synes jeg det generelt så rigtigt fint ud.
Lidt ærgerligt der ikke kan være plads til 5-10 min til Rio og Nyoni, når man er 2 mål oppe med kort tid igen.