11 - Mohamed Salah
Re: 11 - Mohamed Salah
Stik ham en lille plastikskovl og en lille spand, så kan han smutte ned i sandkassen og bygge sandslotte, der passer til hans ego.
Så dumt gjort Mo!
Så dumt gjort Mo!
https://www.skysports.com/football/news ... uth-winger
Semeneyo på vej til LFC…. MortenBak, er du Svensker, og rasist?
Mine ynglings spillere i LFC;
ISAK No.9 (Kommende verdens stjerne for os siden Luis Suarez) og Big Virgil aka chefen for LFC no.4 som skal have en ny makker i Marc Guehi i januar,
ISAK No.9 (Kommende verdens stjerne for os siden Luis Suarez) og Big Virgil aka chefen for LFC no.4 som skal have en ny makker i Marc Guehi i januar,
- Redtothebone
Tak for lækkert indhold til forumVanDjik4 skrev: ↑onsdag, 17. dec, 2025 09:24https://www.skysports.com/football/news ... uth-winger
Semeneyo på vej til LFC…. MortenBak, er du Svensker, og rasist?Mo Salah kan købe en hel sandkasse større end dig Morten hash mand…. Du lyder ligesom en narkoman, de slår sig kun sig selv ihjel.
YNWA
Svensker og racist 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi havde ikke vundet PL sidste år uden Salah. Vis ham respekt og lad gemytterne falde til ro. Det har været en trist sæson. Jeg tror Jotas dødsfald har spillet ind.
Jeg er virkelig ked af at mine indlæg ifht Salahs nuværende form og betydning for det Liverpoolhold vi ser i denne sæson, bliver omsat til at jeg er Svensker, racist og narkoman.
Jeg anerkender fuldt ud at Salah var god sidste sæson og af stor betydning for at vi vandt mesterskabet. Og også en af de helt store igennem tiden.
Det ER han ikke i denne sæson og han er imo ikke sikret nogen startplads og skal heller ikke være det.
Det har jeg intet problem med at skrive og jeg vil holde fast i det, sålænge han spiller dårligt, hvilket jeg synes han vitterligt gør og har gjort længe.
Jeg er hverken Svensker, Racist eller Narkoman.
Jeg napper en pause. (Selv tak)
Håber i alle får en god jul og kommer godt ind i det nye år.
YNWA
Jeg anerkender fuldt ud at Salah var god sidste sæson og af stor betydning for at vi vandt mesterskabet. Og også en af de helt store igennem tiden.
Det ER han ikke i denne sæson og han er imo ikke sikret nogen startplads og skal heller ikke være det.
Det har jeg intet problem med at skrive og jeg vil holde fast i det, sålænge han spiller dårligt, hvilket jeg synes han vitterligt gør og har gjort længe.
Jeg er hverken Svensker, Racist eller Narkoman.
Jeg napper en pause. (Selv tak)
Håber i alle får en god jul og kommer godt ind i det nye år.
YNWA