Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og West Han ligner en nedrykker, meget ærgerligt da Millwall har store chancer for at rykke op til PL.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wow, at se Semenyo føre bolden op gennem midten i en kontra, er sgu som at se Salah "i gamle dage", inden han blev playmaker i stedet. Vild fart han kan holde.
Ham nyder jeg også at seRedRedRed skrev:Wow, at se Semenyo føre bolden op gennem midten i en kontra, er sgu som at se Salah "i gamle dage", inden han blev playmaker i stedet. Vild fart han kan holde.
Han skal Liverpool byde på til januar, Semenyo og Guehi ind så skal CL trofæet i hus også en mulig punktering af Arsenal winning streak i 2026… Alle siger de har vundet PrL trofæet efter 10. runde. Haha!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ser Liverpool-Real Madrid i UEFA Youth League. Der er stor klasseforskel. Madrid spillerne virker bare til at forstå fodbold langt bedre end de unge Liverpool drenge. De virker også til at være hurtigere, bedre teknik, bedre indbyrdes forståelse. De er faktisk bedre på alle parametre. Jeg er faktisk chokeret over så stor forskel der er på de to hold, og hvor dårligt det unge Liverpool mandskab spiller.
Bare lige en lille forstrækning til Haaland i aften, må man godt håbe lidt på det?

Jeg savner Luis Diaz, han er brand varm for Bayern.
Hvilket mål han scorede i dag.
Hvilket mål han scorede i dag.
1-0 Sunderland, og Arsenals bænk ser godt nok svag ud som titel favorit pt…. 3 normale angribere skadet og de bruger Merino som 9er, han spiller Højre kant for landsholdet. Helt vildt, hvis overraskelsen kommer til et toptændt hjemmebane hold der ligger nr. 2 hvis de holder ved… Crazy, alle kan slå alle i 25/26 sæsonen… Undtagen Arsenal( endtil i aften)
odds 5 på Sunderland 2. mål… Woow, det er ren overlevelses med 10 mand i feltet. Bedste oprykker siden Leicester rykkede op få år før, og vandt ligaen i 2016…
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
2-2 er da meget fint
Hvad tipper du imorgen formand, eller tør du ikke jinxe den, da du tror vel på Shitty sejr?
- Cynwal
Jeg er tilfreds, hvis den gode udvikling i vores spil fortsætter, og plejer ikke at begive mig ud i at gætte resultater.
Vi SMADRER det PIShold !
Er du stadigvæk tilfreds med den nuværende form med flere nederlag i nuværende sæson efter 11 kampe, end hele sidste sæson med 38 runder. Kæmpe formsvagt Arne Slots hold. Vel kun 2 gode kampe siden 4-1 sejren mod Tottenham, hvor PRL nr 20 gik i hus. Det er bekymrende….Cynwal skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 14:18Jeg er tilfreds, hvis den gode udvikling i vores spil fortsætter, og plejer ikke at begive mig ud i at gætte resultater.
Far er ikke sur, men ekstremt skuffende med at folk herinde ikke vil gætte resultater (for sjov) men er bestemt ikke tilfreds med sæsonen… Det eneste store titel Liverpool FC, kan vinde 25/26 er CHL nr.7! Kom i sving med lidt sjov underholdende inden de fremtidig kampe med lidt sjove tips forslag… Det er jo helt dødt inden alle kampe tråde hr. Formand.
- Cynwal
Jeg synes ikke ligefrem den gode udvikling i spillet fortsatte, så nej, jeg er ikke tilfreds.VanDjik4 skrev: ↑tirsdag, 11. nov, 2025 12:20Er du stadigvæk tilfreds med den nuværende form med flere nederlag i nuværende sæson efter 11 kampe, end hele sidste sæson med 38 runder. Kæmpe formsvagt Arne Slots hold. Vel kun 2 gode kampe siden 4-1 sejren mod Tottenham, hvor PRL nr 20 gik i hus. Det er bekymrende….Cynwal skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 14:18Jeg er tilfreds, hvis den gode udvikling i vores spil fortsætter, og plejer ikke at begive mig ud i at gætte resultater.
Far er ikke sur, men ekstremt skuffende med at folk herinde ikke vil gætte resultater (for sjov) men er bestemt ikke tilfreds med sæsonen… Det eneste store titel Liverpool FC, kan vinde 25/26 er CHL nr.7! Kom i sving med lidt sjov underholdende inden de fremtidig kampe med lidt sjove tips forslag… Det er jo helt dødt inden alle kampe tråde hr. Formand.
...og nu er jeg jo en kedelig, grumpy old man, så at bede mig om at sætte gang i gøjl og gejl - ÅÅHHH LORELEI....
....det vil jeg da lige tænke over, mens jeg for mig selv synger:
".....for jeg blev født på en sommernat - I sprællemandens tegn"!
Vi SMADRER det PIShold !
Ok Hr. Kim Larsen, manden som elskede musik mere end fodbold…. https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... &shem=isstCynwal skrev: ↑tirsdag, 11. nov, 2025 17:39Jeg synes ikke ligefrem den gode udvikling i spillet fortsatte, så nej, jeg er ikke tilfreds.VanDjik4 skrev: ↑tirsdag, 11. nov, 2025 12:20Er du stadigvæk tilfreds med den nuværende form med flere nederlag i nuværende sæson efter 11 kampe, end hele sidste sæson med 38 runder. Kæmpe formsvagt Arne Slots hold. Vel kun 2 gode kampe siden 4-1 sejren mod Tottenham, hvor PRL nr 20 gik i hus. Det er bekymrende….Cynwal skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 14:18Jeg er tilfreds, hvis den gode udvikling i vores spil fortsætter, og plejer ikke at begive mig ud i at gætte resultater.
...og nu er jeg jo en kedelig, grumpy old man, så at bede mig om at sætte gang i gøjl og gejl - ÅÅHHH LORELEI....
....det vil jeg da lige tænke over, mens jeg for mig selv synger:
".....for jeg blev født på en sommernat - I sprællemandens tegn"!
Bedste citat af alle; “Jeg kan forstå, hvad en regering (fodbold) skal gøre godt for, Hvis det ikke er for, At hjælpe de svage (samfundets borgere) - De stærke skal nok klare sig (Saudi klubberne, PSG/ Man C)….
Liverpools gamle fans herinde som dig Formand, burde kigge på Redmen Familie modellen, med Quizzer, bud på målscore/resultat osv, inden kampen osv. Det stikker langt væk fra det herinde, med folk som kalder Manchester klubberne for skælds ord, og snydere. Men husk på de er ikke blevet dømt for det, da dem med milliarderne i City gir ikke en fucked for de små fodbold fans, det er ren underholdning for dem (også må man acceptere det er en del af gamet med dommerne også….) Det ér ufatteligt, at man ikke kan få noget nyt ind, selvom man er 60+ år som dig formand, men du er nok en gammel svingermand, som Kim så det er ok hvis du lever i den gamle ånd med beskidte damer. Hahaha!
Dagens Kampe
Til gengæld er vi trods alt ikke sunket ned på Facebook eller Boldniveau, og der bliver stadig skrevet indlæg med lidt substans fra de fleste herinde.
Jeg har ikke noget imod den mere konservative tilgang, og jeg sætter faktisk pris på Cynwals kampoplæg og hans passion.
Jeg gider ikke deltage i konkurrencer og alt det der du foreslår – det her er fint for mig.
Jeg er kun aktiv her og på r/LiverpoolFC.
Twitter, Facebook og Bold er rendyrkede idioter.
Jeg har ikke noget imod den mere konservative tilgang, og jeg sætter faktisk pris på Cynwals kampoplæg og hans passion.
Jeg gider ikke deltage i konkurrencer og alt det der du foreslår – det her er fint for mig.
Jeg er kun aktiv her og på r/LiverpoolFC.
Twitter, Facebook og Bold er rendyrkede idioter.