Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
mortenbak
af mortenbak » søndag, 09. nov, 2025 18:32
Landskamppausen måske alligevel på et fint tidspunkt.
Jeg håber bare ikke vi løber ind i en øretæve og flere latterlige VAR afgørelser.
Udover det spiller vi af lort!
Eller også det bare Shitty der er markant bedre end os
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 18:33
Jeg spurgte lidt hårdt i sidste weekend om man godt kan vinde Premier League med Bradley. Det spørgsmål er jeg desværre nød til at stille igen. Han er ikke god. Det hjælper så heller ikke, at han ingen opbakning får og at vi har nummer 5 på banen, når nummer 5 ikke engang gider være i klubben.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
mortenbak
af mortenbak » søndag, 09. nov, 2025 18:34
JudgeArdaStudge skrev:Jeg spurgte lidt hårdt i sidste weekend om man godt kan vinde Premier League med Bradley. Det spørgsmål er jeg desværre nød til at stille igen. Han er ikke god. Det hjælper så heller ikke, at han ingen opbakning får og at vi har nummer 5 på banen, når nummer 5 ikke engang gider være i klubben.
Gomes må jo være pivringe til træning siden nr 5 altid spiller.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 18:34
Forfærdelig første halvleg. Vi har haft alt imod os og samtidig har vi ikke været gode. Vores midtbane fylder ingenting og højresiden bliver gang på gang udspillet og så har vi Konaté, som bare er pisse ringe igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
mortenbak
af mortenbak » søndag, 09. nov, 2025 18:36
Udover at Konste ser skidt ud på 1 mål, så sunes jeg sgu også Mamardashvili ser lidt sløj ud.
Jeg har ikke den store fidus til ham og savner Kelleher
-
TG12
Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:30
TG12 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:23
Emmy skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:18
Midtbanen fungerer ikke i dag, de fylder for lidt
Jeg synes faktisk ikke vi fylder for lidt og fysisk er vores lidt Citys superior i dag - det er bestemt ikke altid sagen.
Men City udspiller os taktisk. De spiller rundt om vores pres, og lægger velplaceret en høj aflevering over pres særligt når midten prisen imens Doku, Haaland, Silva, Foden løber dybt - Wupti nu ser vi tynde ud.
Det er egentligt smart - for normalt plejer City at spillere mere langs jorden.
Ja, Pep har lært af de andre som har slået os med samme midler. Utroligt at Slot ikke har løst det problem endnu.
Jeg bliver sur og skuffet, når vi ikke lære af vores fejl - og specielt når Slot ikke lære fra kamp til kamp. Det er bare ikke godt nok!
Vi er taktisk sat helt skævt op. Ihvertfald.
Det er tydeligt vi forventede Pep classic med korte afleveringer langs jorden og nu synder de sku med at variere og lave høje afleveringer indimellem og fordi vie r løbet op og presser boldholderen er der et stort hul for andre at løbe i..
Håber virkelig Slot adressere det i pausen for ellers kan de godt blive 3, 4, 5 nul..
Senest rettet af
TG12 søndag, 09. nov, 2025 18:38, rettet i alt 1 gang.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 18:37
mortenbak skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:36
Udover at Konste ser skidt ud på 1 mål, så sunes jeg sgu også Mamardashvili ser lidt sløj ud.
Jeg har ikke den store fidus til ham og savner Kelleher
Marmardashvili er prisgivet på begge mål. Til gengæld har han pillet et straffe.
-
mortenbak
af mortenbak » søndag, 09. nov, 2025 18:39
Ja han tog et straffe
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 18:40
Jeg forstår ikke, at vi får underkendt vores mål. Med den logik skal mange mål jo underkendes, hvis det blot handler om, at man er fanget foran offsidelinjen ved afslutningsøjeblikket. Så skal afrettede skud, hvor nogen står i offside jo også underkendes. Den her kamp lugter langt væk.
Men ja, det er sgu bare ikke vores sæson. Der er et par stykker på holdet, som ikke er gode nok kontinuerligt. Det nytter ikke noget at spille godt i en på papiret lidt ligegyldig kamp mod Real Madrid, hvis man så dernæst går ud og leverer vanlig standard, så er det bare Frankfurt om igen.
Hvornår når vi det punkt, hvor klubberne siger nok er nok overfor det her forsvaren af 115 anklager holdet?? Det er uværdigt for ligaen. PGMOL er altid med dem og ligaen trækker dommen af anklagerne så længe de kan.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » søndag, 09. nov, 2025 18:50
TG12 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:37
Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:30
TG12 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:23
Emmy skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:18
Midtbanen fungerer ikke i dag, de fylder for lidt
Jeg synes faktisk ikke vi fylder for lidt og fysisk er vores lidt Citys superior i dag - det er bestemt ikke altid sagen.
Men City udspiller os taktisk. De spiller rundt om vores pres, og lægger velplaceret en høj aflevering over pres særligt når midten prisen imens Doku, Haaland, Silva, Foden løber dybt - Wupti nu ser vi tynde ud.
Det er egentligt smart - for normalt plejer City at spillere mere langs jorden.
Ja, Pep har lært af de andre som har slået os med samme midler. Utroligt at Slot ikke har løst det problem endnu.
Jeg bliver sur og skuffet, når vi ikke lære af vores fejl - og specielt når Slot ikke lære fra kamp til kamp. Det er bare ikke godt nok!
Vi er taktisk sat helt skævt op. Ihvertfald.
Det er tydeligt vi forventede Pep classic med korte afleveringer langs jorden og nu synder de sku med at variere og lave høje afleveringer indimellem og fordi vie r løbet op og presser boldholderen er der et stort hul for andre at løbe i..
Håber virkelig Slot adressere det i pausen for ellers kan de godt blive 3, 4, 5 nul..
Det er virkelig bekymrende at det sker i gen og igen. At vores 1. halvleg er så markant under niveau. Vi bliver fanget i den samme finte igen og igen. Det skal også siges at Man C spiller pisse godt i aften.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 18:54
Bradley er et omvandrende irritationsmoment. Spiller suverænt mod Real Madrid og én kamp efter ligner han en, der ikke ville kunne begå sig i Championship.
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 36
af Fowler89 » søndag, 09. nov, 2025 18:54
Gakpo giver mig Darwin Nunez vibes
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Note til mig selv:
Roberson og Ekitike ud 58.
Gakpo og Kerkez ind
Vi SMADRER det PIShold !
-
mortenbak
af mortenbak » søndag, 09. nov, 2025 18:58
Nå tak for i aften.
Det kan blive grimt det her!
-
Oomph242
af Oomph242 » søndag, 09. nov, 2025 19:00
Fowler89 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 18:54
Gakpo giver mig Darwin Nunez vibes
Nunez kampene røven ud af bukserne hver kamp og skabte plads til Salah og Diaz. Gakpo hverken kæmper eller skaber plads..