Chelsea FC - LFC >> Kamptråden, PL runde 7
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Chelsea FC - LFC >> Kamptråden, PL runde 7
Jeg tror på, at Ekitike scorer sejrsmålet til LFC inden så længe.
Vi SMADRER det PIShold !
Fuck nu af…
Vi er i krise.. intet mindre. De tre nederlag på stribe er blot kulminationen på vi har spillet elendigt hele sæsonen.
Vi er i krise.. intet mindre. De tre nederlag på stribe er blot kulminationen på vi har spillet elendigt hele sæsonen.
-
Hold da kæft noget lort. Vi har spillet godt i perioder i sæsonen, men overordnet har det været middelmådigt. Forsvaret er meget svagt og midtbanen fungerer ikke optimalt.
- JudgeArdaStudge
To kampe i streg nu i Premier League. Vi er kun "gode", når kampen bliver tjubang og selv der kan vi pt ikke vinde. At tabe til så dårligt og så skadesplaget et Chelsea hold, det er virkelig ikke godt nok, men du har al for mange, som endnu engang ikke er på nødvendigt niveau.
Det ligner lige nu, at Premier League er til salg for brandpris. Vi er trods alt kun et point bag et middelmådigt Arsenal-mandskab, men spillet på banen efterlader meget tilbage at ønske og de nye har ikke slået til, på nær Ekitike og Marmardashvili.
Vores backs er et kæmpe problem. Bradley ligner ikke til at have niveauet, Frimpong er mere wingback end back og på den anden side begår Kerkez fejl på fejl. Det blev bedre med Robertson inde, men alligevel taber han sin mand på bagerste stolpe. At vi er tvunget ud i at spille Szoboszlai på back skriger til himlen om, at vi har store problemer derude.
Og så er vi ved at være der, hvor Salah er et problem.
Synes egentlig Chelsea kommer til mest og derfor er resultatet også fair. Vi er ikke bedre pt.
Det ligner lige nu, at Premier League er til salg for brandpris. Vi er trods alt kun et point bag et middelmådigt Arsenal-mandskab, men spillet på banen efterlader meget tilbage at ønske og de nye har ikke slået til, på nær Ekitike og Marmardashvili.
Vores backs er et kæmpe problem. Bradley ligner ikke til at have niveauet, Frimpong er mere wingback end back og på den anden side begår Kerkez fejl på fejl. Det blev bedre med Robertson inde, men alligevel taber han sin mand på bagerste stolpe. At vi er tvunget ud i at spille Szoboszlai på back skriger til himlen om, at vi har store problemer derude.
Og så er vi ved at være der, hvor Salah er et problem.
Synes egentlig Chelsea kommer til mest og derfor er resultatet også fair. Vi er ikke bedre pt.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 04. okt, 2025 20:37, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fordi man spiller 20-30 gode minutter her og der - så spiller man ikke godt. Man skal være god over 90min og vi har ikke haft en eneste kamp hvor vi har haft kontrol fra start til slut.tankensmagt skrev: ↑lørdag, 04. okt, 2025 20:26Hold da kæft noget lort. Vi har spillet godt i perioder i sæsonen, men overordnet har det været middelmådigt. Forsvaret er meget svagt og midtbanen fungerer ikke optimalt.
Selvom man har styr på en kamp vil der opstå momenter hvor modstanderen bliver farlig, men vi er blevet pressede fordi vi ikke havde kontrol. Det så vi imod Bournemouth, AM, Newcastle, og Everton. Det er ikke godt nok, og Arne skal have styr på tropperne ASAP.
- JudgeArdaStudge
Det er jo knock out på knock out lige nu, det må tære enormt på tro og selvtillid. Han famler efter en formation, der kan låse os op, men inde på banen er spillerne på et kritisk lavtspillende niveau. Om det så falder tilbage på ham, skal jeg være usagt, men man kan prøve nok så mange ting, hvis de alligevel ikke kan levere bedre output.
Nå, men det er sgu bare fodbold og vil ikke lade min weekend ødelægge af sådan en omgang overbetalte pomadedrenge.

Vi glæder os, for en gang skyld over, at der snart er landskampspause, så man ikke skal trækkes med det her og så de forhåbentlig kan få vendt bægeret igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg tror egentligt grunden til Szobo fungere bedre på HB er holdet har været vant til Trent i de sidste mange år. Trent gik ofte op og var mere centralt på midten når vi havde bolden, og kunne som bekendt også lægge en afgørende aflevering når det manglende.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 04. okt, 2025 20:27To kampe i streg nu i Premier League. Vi er kun gode, når kampen bliver tjubang og selv der kan vi pt ikke vinde. At tabe til så dårligt og så skadesplaget et Chelsea hold, det er virkelig ikke godt nok, men du har al for mange, som endnu engang ikke er på nødvendigt niveau.
Bradley og Frimpong er mere traditionelle back spillere der står bredt både offensivt og defensivt. Derudover har ingen det samme afleverings repertoire som Trent havde, og der er Szobo tættere på at kunne udfylde den rolle Trent havde.
Hverken Bradley eller Frimpong er dårlige backs, men taktikken skal tilpasses så der ikke forventes det samme som Trent kunne fra HB, og vi har mere traditionelle backs.
Senest rettet af TG12 lørdag, 04. okt, 2025 20:39, rettet i alt 1 gang.
- JudgeArdaStudge
TG
Men så er Frimpong vel fejlcastet? Så skulle man jo have købt sig en back med samme profil som Trent. Jeg mangler Szoboszlai på midtbanen, når der endelig går tjubang i den, der excellerer han i at jage bolden som en hund.
Men så er Frimpong vel fejlcastet? Så skulle man jo have købt sig en back med samme profil som Trent. Jeg mangler Szoboszlai på midtbanen, når der endelig går tjubang i den, der excellerer han i at jage bolden som en hund.
Som det ser ud lige nu, så ja.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 04. okt, 2025 20:38TG
Men så er Frimpong vel fejlcastet? Så skulle man jo have købt sig en back med samme profil som Trent.
Lige Frimpong skal jeg heller ikke kunne sige om ledelsen var hooked på grundet prisen, næsten uanset hvor skidt det går, kan vi sælge ham videre.
Men kan vi omvendt få Wirts i gang som kreatør, og indstille holdet på backs som holder bredden og primært overlapper, kan han måske blive en succes. Men som back der skal være med til at skabe spillet - nix.
- JudgeArdaStudge
Ja, lige nu ser de jo alle fejlcastet ud, hvis man skal være lidt grov. Måske pånær Ekitike og Marmardashvili og til dels Isak. Wirtz tror jeg dog på nok skal komme, men han virker bange for at slå sig lige nu. Kerkez og Frimpong nærer jeg enorm tvivl, men det alt andet lige heller ikke let at skulle spille den højreback, når Salah er så lidt deltagende defensivt, han tager ikke engang tilbageløb når han mister bolden længere.
To kampe skulle vi blot bruge på at tabe vores forspring og lade de evige toere overtage 1. pladsen.
To kampe skulle vi blot bruge på at tabe vores forspring og lade de evige toere overtage 1. pladsen.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi har været i spillemæssig krise hele sæsonen, og nu er vi også i en pointmæssig krise. Jeg har lagt mærke til to ting;
1. Vi ligner et hold af spillere ude af form. Og det gælder alle. Alle spiller langt under middel - på nær målmændene. Måske har Jota's tragiske bortgang forstyrret vores forberedelser tilstrækkelig meget til vi ikke har fået oparbejdet en ordentlig grundform. Måske det også er årsagen til at vi ikke kan 'sætte' os på kampen og diktere tempoet fra start til slut - som eksempelvis Arsenal kan.
2. Slot har ikke fundet sin idealopstilling. Han famler rundt; så er Szobo på backen, så er han på midten, så spiller Bradley, og så Spiler Frimpong, så spiller Kerkezt, så spiller Robbo, så spiller Wirtz i 10 rollen, så spiller han til venstre osv osv. Slot virker ikke til at have svarene i øjeblikket. Men det hænger måske sammen med, at uanset hvad han gør, så mangler grundformen hos spillerne.
Jeg enig i at det for nuværende ser ud til at der er et par spillere som er fejlcastet. Frimpong har bare ikke niveauet til Premier League fodbold. Længere er den ikke. Wirtz sskal nok blive en gevinst. Han kan ikke gøre for at de andre ikke er i form. Han har lagt nogle gode bolde - også i dag. Salah burde havde scoret på Wirtz' sukkerbold. Salah ligner også en der snart er færdig som fast starter.
Men det er i kriser, at man finder svarene.
1. Vi ligner et hold af spillere ude af form. Og det gælder alle. Alle spiller langt under middel - på nær målmændene. Måske har Jota's tragiske bortgang forstyrret vores forberedelser tilstrækkelig meget til vi ikke har fået oparbejdet en ordentlig grundform. Måske det også er årsagen til at vi ikke kan 'sætte' os på kampen og diktere tempoet fra start til slut - som eksempelvis Arsenal kan.
2. Slot har ikke fundet sin idealopstilling. Han famler rundt; så er Szobo på backen, så er han på midten, så spiller Bradley, og så Spiler Frimpong, så spiller Kerkezt, så spiller Robbo, så spiller Wirtz i 10 rollen, så spiller han til venstre osv osv. Slot virker ikke til at have svarene i øjeblikket. Men det hænger måske sammen med, at uanset hvad han gør, så mangler grundformen hos spillerne.
Jeg enig i at det for nuværende ser ud til at der er et par spillere som er fejlcastet. Frimpong har bare ikke niveauet til Premier League fodbold. Længere er den ikke. Wirtz sskal nok blive en gevinst. Han kan ikke gøre for at de andre ikke er i form. Han har lagt nogle gode bolde - også i dag. Salah burde havde scoret på Wirtz' sukkerbold. Salah ligner også en der snart er færdig som fast starter.
Jeg tror rovdriften på de bærende kræfter i sidste sæson bider os i halen nu. Uden VvD, Gravenberch og Salah i topform er vi sku ikke specielt sprudlende i vores spil, Trents afleveringer er også savnet. Der skal findes erstatninger for Salah og VvD i næste sæson. Genopbygningen af holdet er måske kun ca. halvvejs..Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 04. okt, 2025 22:16Vi har været i spillemæssig krise hele sæsonen, og nu er vi også i en pointmæssig krise. Jeg har lagt mærke til to ting;
Imponerende at bruge så mange penge på at gøre holdet dårligere. Ja det tager tid at spille mange nye ind og ja, hele klubben er stadig i dyb sorg og krise over det der skete i sommers. Men ser man på spillet kan det ikke være hele forklaringen. Der er ikke én eneste spiller udover Gravenberch og Alison der kan være tilfredse med deres sæson. Ingen præsterer noget som helst.
Vi har fået fantastiske spillere ind, men vores to nye backs ser ikke ud til at have niveauet til et PL tophold. De offensive spillere skal lige klikkes sammen, så skal det såmænd nok gå. Men defensivt, der ser det satme sløjt ud. Vi kan ende med at tabe hele sæsonen på gulvet, grundet det manglende køb af Guehi
Vi har fået fantastiske spillere ind, men vores to nye backs ser ikke ud til at have niveauet til et PL tophold. De offensive spillere skal lige klikkes sammen, så skal det såmænd nok gå. Men defensivt, der ser det satme sløjt ud. Vi kan ende med at tabe hele sæsonen på gulvet, grundet det manglende køb af Guehi
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Slot udtalte inden kampen, at vi er blevet læst. Holdene forsøger at dræbe tempo og rytme i kampene, de stiller sig dybt og slår til på kontra og dødbolde. Det er der sandhed i, det så vi også i dag, hvor spillet blev betydeligt bedre, da der gik tjubang fodbold i den. Men hvis vi er læst, så er det jo op til holdet og Slot at finde en ny opskrift på at vinde fodboldkampe.
Og så tror jeg heller ikke, man skal undervurdere betydningen af, at vi er en slags Champions League-finale for rigtig mange hold. Holdene spiller slet ikke lige så energisk og intenst mod Arsenal som mod os, har jeg lagt mærke til og de står langt fra heller så defensivt som mod os. Vi har mesterholdets lod, hvor modstanderen sætter sig utrolig meget op til os og samtidig forsøger at slå kampen i stykker. Det er for nu lykkes dem ret godt. Vi skal tilbage til, at vi via højere klasse, evner, fysik og tempo slår dem i stykker. Det tror jeg også, vi kommer, jeg håber bare at det er tidsnok til, at vi stadig kan vinde mesterskabet. Ser det som sagt som ekstremt billigt til salg i denne sæson og så er jeg enig i, at vi lige nu ikke virker i form og at pre season ikke har været optimal. Vi peaker nok senere i denne sæson.
Vi kan sagtens vinde Premier League, men vi skal reagere nu og ikke se os tilbage.
Og så tror jeg heller ikke, man skal undervurdere betydningen af, at vi er en slags Champions League-finale for rigtig mange hold. Holdene spiller slet ikke lige så energisk og intenst mod Arsenal som mod os, har jeg lagt mærke til og de står langt fra heller så defensivt som mod os. Vi har mesterholdets lod, hvor modstanderen sætter sig utrolig meget op til os og samtidig forsøger at slå kampen i stykker. Det er for nu lykkes dem ret godt. Vi skal tilbage til, at vi via højere klasse, evner, fysik og tempo slår dem i stykker. Det tror jeg også, vi kommer, jeg håber bare at det er tidsnok til, at vi stadig kan vinde mesterskabet. Ser det som sagt som ekstremt billigt til salg i denne sæson og så er jeg enig i, at vi lige nu ikke virker i form og at pre season ikke har været optimal. Vi peaker nok senere i denne sæson.
Vi kan sagtens vinde Premier League, men vi skal reagere nu og ikke se os tilbage.