Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden PL runde 6
-
- Alder: 37
Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden PL runde 6
Jeg hæfter mig ved, at man nok ikke skal op over 90 point længere for at blive mestre. Hverken Arsenal eller City virker super stærke. Lur mig om Arsenal ikke smider point i Newcastle denne runde. Pisse ærgerligt nederlag i går, og det er sgu mærkeligt holdet spiller så middelmådigt, men vi ligger 1'er, og det er stadig meget tidligt i sæsonen. Det skal nok blive godt, når holdet er mere spillet sammen.
- JudgeArdaStudge
Vi har vel også egentlig samme pointhøst som på samme tid sidste sæson?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Men vi spiller ikke godt.JudgeArdaStudge skrev:Vi har vel også egentlig samme pointhøst som på samme tid sidste sæson?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har også ret mange nye, håber det ændre sig når de bliver en integreret del af truppen, her tænker jeg specielt vores 2 nye backs og Wirtz.mortenbak skrev:Men vi spiller ikke godt.JudgeArdaStudge skrev:Vi har vel også egentlig samme pointhøst som på samme tid sidste sæson?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Wirtz virker lidt hæmmet/ramt på selvtilliden. Det er som om han har spillet mere "safe" i de sidste par kampe og ikke forsøgt de hurtige fodskifts-driblinger eller stik i dybden.
....eller tager jeg fejl...?
(Det er sket før.....!)
....eller tager jeg fejl...?
(Det er sket før.....!)
Vi SMADRER det PIShold !
Carsten tager aldrig fejl, og han har især ret når det gælder startopstilling 

Du tager ikke fejl her, tror jeg.
Han skal bare have en succesoplevelse - en god kamp med et mål og/eller oplæg. Så tror jeg, at vi får en helt anden spiller at se. Hvor det hele løsner sig.
Det har også været lidt stolpe ud for ham - hvor han har været uheldig med ikke at score - eller han ikke har fået assist - hvor han skulle. Salah, der hakker på stolpen fx.
Og nu vi taler om at tage fejl: Du kan glæde dig til at et gensyn med Davinson Sanchez i morgen

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Mit julegaveønske i år er: Den der "Hukommelses-sletnings-flash" de har i Men in Black.
Vi SMADRER det PIShold !