Synd for Chiesa
Jeg klynker gerne over det. Det fik stor betydning for Crystal Palace’ momentum og selvtillid.Cynwal skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:10Fuldt fortjent Palace sejr i dag. Der var alt for mange som var et stykke væk fra deres normale niveau i dag.
Største problem er: Er det Salahs generelle nye niveau vi efterhånden ser kamp efter kamp?
.....og så skal vi ikke være så smålige at begynde at klynke over et dømt hjørnespark der skulle have været et målspark og en scoring i 98. minut. når der er lagt MINIMUM 6 minutter til i kampen.
Men synes nu også den var svær at se. Det er ringe, at vi ikke er bedre. Det minder om Arsenal, det niveau vi viser.Mysjkin skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:17Jeg klynker gerne over det. Det fik stor betydning for Crystal Palace’ momentum og selvtillid.Cynwal skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:10Fuldt fortjent Palace sejr i dag. Der var alt for mange som var et stykke væk fra deres normale niveau i dag.
Største problem er: Er det Salahs generelle nye niveau vi efterhånden ser kamp efter kamp?
.....og så skal vi ikke være så smålige at begynde at klynke over et dømt hjørnespark der skulle have været et målspark og en scoring i 98. minut. når der er lagt MINIMUM 6 minutter til i kampen.
Problemet er vel lidt man har rekrutteret en 10’er til et hold der har spillet uden sådan en type siden coutinho forlod os i 18 sæsonen. Det er er hold der har været vant til det kreative kom fra kanterne eller højre backen (Trent).JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:21Men synes nu også den var svær at se. Det er ringe, at vi ikke er bedre. Det minder om Arsenal, det niveau vi viser.Mysjkin skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:17Jeg klynker gerne over det. Det fik stor betydning for Crystal Palace’ momentum og selvtillid.Cynwal skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:10Fuldt fortjent Palace sejr i dag. Der var alt for mange som var et stykke væk fra deres normale niveau i dag.
Momentum havde Palace i hele første halvleg uanset hvad, fordi vi slet ikke var mødt op og var sat forkert op. Slot eksperimenterer pt med at få Wirtz til at lykkes og det duer bare ikke. Vi er nød til at have en gameplan.
Enig i begge dele. Men hvis Wirtz starter ude og Szoboszlai spiller back bliver midten tynd. Curtis er heller ikke rigtigt i form.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:37@TG:
Szoboszlai kan vi pt ikke tage ud, så skal han spille backen. Han skal spille. Han er en af vores bedste og mest løbestærke på et hold, der pt savner energi og fysik. Mac Allister er ikke i form og kunne være et bud på en, der skal tages ud. Men jeg sidder og tænker om man ikke skulle tage Wirtz ud? Så kan man lade ham komme ind senere i kampene, når modstanderne har lidt mere bly i benene og man måske ikke skal jagte et resultat (pt skal vi jagte resultat hele tiden).
Szobo sammen med Grav er vores bedste spillere lige nu. Så de skal naturligvis spille.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 27. sep, 2025 18:37@TG:
Szoboszlai kan vi pt ikke tage ud, så skal han spille backen. Han skal spille. Han er en af vores bedste og mest løbestærke på et hold, der pt savner energi og fysik. Mac Allister er ikke i form og kunne være et bud på en, der skal tages ud. Men jeg sidder og tænker om man ikke skulle tage Wirtz ud? Så kan man lade ham komme ind senere i kampene, når modstanderne har lidt mere bly i benene og man måske ikke skal jagte et resultat (pt skal vi jagte resultat hele tiden).
Spørgsmålet er måske om Arne er presset / frustreret.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 08:37Arnes udtalelser før og efter kampen har været kryptiske og unødvendige i min optik. At han beretter, at man ikke ville have overvejet Chiesa i Champions League truppen, hvis han ikke havde spillet som mod Southampton lyder forkert. Pointen tror jeg godt, jeg forstår, man han får det formuleret på en unødvendig måde.
I går fortæller han så på pressemødet, at én spiller var skyld i Palace sejrsmål, fordi denne havde mere travlt med at løbe i en kontra, fremfor at blive nede i feltet og forsvare. Han nævner ikke spilleren ved navn, men igen, er det virkelig det, han vil fokusere på? For det første kunne Kerkez jo bare have ladet være med at sparke bolden til indkast og for det andet, så er det jo ikke der problemet skal findes. Om vi ender med 1 point eller står med 0 point efter kampen, er lidt hip som hap på dette tidspunkt i sæsonen, det er straks værre at se på, hvordan vi spillede kampen og hvor svært vi havde det defensivt.
Det er bestemt ingen skam at tabe til Crystal Palace, så formstærke som de pt. er, men måden vi taber på, er ikke et mesterskabshold værdigt.
Den her weekend var en en stribe af fejltagelser fra Arne og ret skal være ret, det er sjældent han begår fejl. Håber han lærer af disse og det bliver denne sæsons "Forest-resultat", hvor efter vi kigger hinanden i øjnene, stepper up og vinder mesterskabet komfortabelt herfra.