Hvis han ikke var motiveret, så spillede han ikke. Du stiller ikke op med en umotiveret spiller i Premier League. Og hvorfor skulle han være umotiveret? Ved du noget?
LFC . Everton FC >> Kamptråden PL 5 runde
Re: LFC . Everton FC >> Kamptråden PL 5 runde
Ved du at han er motiveret? Tror omtrent vi begge ved lige lidt eller lige meget om hans motivation eller mangel på samme.pingel skrev: ↑lørdag, 20. sep, 2025 15:49Hvis han ikke var motiveret, så spillede han ikke. Du stiller ikke op med en umotiveret spiller i Premier League. Og hvorfor skulle han være umotiveret? Ved du noget?
Han har bare ikke vært i nærheden af sit ellers fine niveau i PL endnu denne sæson. imod AM var der en anden gnist og vilje - der lignende Salah når han er bedst.
Jeg ville ikke være overrasket hvis Salah helst vil vinde CL igen. Udover sidste sæson, var det også altid hans svar at han helst ville vinde CL. Med PL titlen sikret sidste år, tror jeg CL er tilbage som hans højeste ønske og den indsats og kampgejst han udstrålede imod AM var helt anerledes end det vi har set i ligaen. Måske er det at overdrive det at kalde ham umotiveret i PL, men han så mere motiveret ud i CL.. han skal være lige motiveret for begge.
Ærgeligt vi ikke formår at dominere hele kampen.
Det skal åbenbart være spændende før bois tager sig sammen.
Sø der er lidt at arbejde med for Arne.
Men vi har fuld plade, som eneste hold og stadig topspillere, der skal finde deres plads.
Godkendt start
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det skal åbenbart være spændende før bois tager sig sammen.
Sø der er lidt at arbejde med for Arne.
Men vi har fuld plade, som eneste hold og stadig topspillere, der skal finde deres plads.
Godkendt start

Salah skal tage sig sammen nu.
Det klæder ham ikke at smide så mange bolde væk.
Det klæder ham ikke at smide så mange bolde væk.
Jeg synes at det er helt vildt, at stille spørgsmål til Salahs motivation. Tror du ikke at Slot ville starte en anden spiller, hvis der var problemer med motivationen? Og tror du ikke at han ville lægge mærke til en manglende motivation? Det ville være ret tydeligt under ugens træning imø- men nu er jeg jo ikke uddannet fodboldtræner…TG12 skrev: ↑lørdag, 20. sep, 2025 18:49Ved du at han er motiveret? Tror omtrent vi begge ved lige lidt eller lige meget om hans motivation eller mangel på samme.pingel skrev: ↑lørdag, 20. sep, 2025 15:49Hvis han ikke var motiveret, så spillede han ikke. Du stiller ikke op med en umotiveret spiller i Premier League. Og hvorfor skulle han være umotiveret? Ved du noget?
Han har bare ikke vært i nærheden af sit ellers fine niveau i PL endnu denne sæson. imod AM var der en anden gnist og vilje - der lignende Salah når han er bedst.
Jeg ville ikke være overrasket hvis Salah helst vil vinde CL igen. Udover sidste sæson, var det også altid hans svar at han helst ville vinde CL. Med PL titlen sikret sidste år, tror jeg CL er tilbage som hans højeste ønske og den indsats og kampgejst han udstrålede imod AM var helt anerledes end det vi har set i ligaen. Måske er det at overdrive det at kalde ham umotiveret i PL, men han så mere motiveret ud i CL.. han skal være lige motiveret for begge.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Moaner-Moyes slår til igen:
.
.

.
Vi SMADRER det PIShold !
Hvad ævler manden om??
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er den video mon ægte ?
Jeg synes der er meget stille i baggrunden.
Jeg synes der er meget stille i baggrunden.
Et lille skud ud til Jack Grealish, han spillede fantastisk i går, klart den bedste på deres hold. Han har været god hele sæsonen, City passede ham nok ikke?
Jeg tænkte også at det er lidt vildt at han er endt i Neverton.Fowler89 skrev:Et lille skud ud til Jack Grealish, han spillede fantastisk i går, klart den bedste på deres hold. Han har været god hele sæsonen, City passede ham nok ikke?
Måske betyder klubånd og fodbold mere for ham end penge ?
Han er 30 år og ville ikke kunne komme i startopstillingen på de bedste hold. Jeg tror han trives bedst med at være stjernen på et mindre hold.mortenbak skrev: ↑søndag, 21. sep, 2025 15:24Jeg tænkte også at det er lidt vildt at han er endt i Neverton.Fowler89 skrev:Et lille skud ud til Jack Grealish, han spillede fantastisk i går, klart den bedste på deres hold. Han har været god hele sæsonen, City passede ham nok ikke?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Det er ikke altid så nemt med de store stjerner og løntunge spillere.pingel skrev: ↑lørdag, 20. sep, 2025 23:34Jeg synes at det er helt vildt, at stille spørgsmål til Salahs motivation. Tror du ikke at Slot ville starte en anden spiller, hvis der var problemer med motivationen? Og tror du ikke at han ville lægge mærke til en manglende motivation? Det ville være ret tydeligt under ugens træning imø- men nu er jeg jo ikke uddannet fodboldtræner…TG12 skrev: ↑lørdag, 20. sep, 2025 18:49Ved du at han er motiveret? Tror omtrent vi begge ved lige lidt eller lige meget om hans motivation eller mangel på samme.pingel skrev: ↑lørdag, 20. sep, 2025 15:49Hvis han ikke var motiveret, så spillede han ikke. Du stiller ikke op med en umotiveret spiller i Premier League. Og hvorfor skulle han være umotiveret? Ved du noget?
I sidste sæson så Salah også træt ud og det logiske havde været at rotere - han spillede alle minutter.
Carra og Gerrard fik også flere minutter i slutningen af deres karriere end deres form/niveau retfærdiggjorde.
Der er bare noget med man ikke bare piller sin stjerne ud, selvom form, motivation eller bidrag er som ventet.
Det hører med til billedet, at han i Man Citys tripel sæson 22/23 var en af de bedste på holdet. Derefter gik det dog ned ad bakke.Mysjkin skrev: ↑søndag, 21. sep, 2025 17:13Han er 30 år og ville ikke kunne komme i startopstillingen på de bedste hold. Jeg tror han trives bedst med at være stjernen på et mindre hold.mortenbak skrev: ↑søndag, 21. sep, 2025 15:24Jeg tænkte også at det er lidt vildt at han er endt i Neverton.Fowler89 skrev:Et lille skud ud til Jack Grealish, han spillede fantastisk i går, klart den bedste på deres hold. Han har været god hele sæsonen, City passede ham nok ikke?
Og selvfølgelig var de £100 mio. alt for mange penge
Så man i øvrigt ikke forskellen på Ekitike og Nunez ved 2-0 scoringen? Ekitike afvikler den meget hurtigt - perfekt tæmning og afslutning i næsten en og samme bevægelse. Lidt langsommere afvikling (Nunez) og så havde Tarkowskis glidende tackling fået bolden og ikke bare manden.
- JudgeArdaStudge
Grealish tales ofte meget op vedrørende deres treble sæson. Han har været et flop i City og det viser bare, at prisskilt aldrig er nogen garanti og det skal vi også huske på med vores nyindkøb. Så kan man altid diskutere om det skyldes spillestil og system med Grealish, men det er jo en anden snak. Så god var han i øvrigt heller ikke mod os. Han er bare rigtig meget på bolden, men meget output fik de ikke ud af det.
Kunne vi i øvrigt ikke snart komme videre fra at skulle tale fortiden ned (Nunez) for at tale fremtiden op (Ekitike). Der er ikke så meget at sige til, at Mo Salah reagerede på den slags.
Kunne vi i øvrigt ikke snart komme videre fra at skulle tale fortiden ned (Nunez) for at tale fremtiden op (Ekitike). Der er ikke så meget at sige til, at Mo Salah reagerede på den slags.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp