Er det Lukeba? Det kunne godt være. De har haft nogle ret solide franske forsvarsspillere gennem tiden; Konate, Upamecano, Simakan, Mukiele og nu LukebaHr. Drejer skrev: ↑mandag, 18. aug, 2025 20:28I starten af sommeren var vi linket til en fra RB Leipzig, kan ikke lige hans navn. Er han en god mulighed?Fowler89 skrev: ↑mandag, 18. aug, 2025 19:12Joe Gomez og Leoni virker lidt tyndt. Konate bliver jo skadet engang imellem.Hr. Drejer skrev:Jeg tror ikke Guehi handlen bliver til noget, hvis Spurs købe Eze. Så behøver CP vel ikke at sælge.
Jeg mener at £40 M. for ham med kun et år tilbage af kontrakten er for meget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem skal ind 2025 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 ?
CP er næppe i en position, hvor de kan tillade sig den luksus at lade Guehi gå på en fri næste sommer.Hr. Drejer skrev: ↑mandag, 18. aug, 2025 19:11Jeg tror ikke Guehi handlen bliver til noget, hvis Spurs købe Eze. Så behøver CP vel ikke at sælge.
Begge parter har mest interesse i en handel nu. Og så plejer der at blive et kompromis til sidst
Hvis man ser bort fra at han har et år tilbage af kontrakten er £40m billigt.Hr. Drejer skrev: ↑mandag, 18. aug, 2025 19:11Jeg tror ikke Guehi handlen bliver til noget, hvis Spurs købe Eze. Så behøver CP vel ikke at sælge.
Vi har lige solgt Ben Doak, med tre PL kampe og et lejeophold i Championship for £20m plus potentielt 5m i add on, en handel der tilmed indkluderer en tilbage købsklausul. Vi solgte også Jarrel Quansah, der har spillet ca 30 PL kampe for £35m.
Guehi har over 5 sæsoner over 130 PL kampe og er inde i varmen på det engelske landshold. Altså en betydeligt mere erfaren spiller.
Jo man kan “gamble” og se om man kan få ham “gratis” om et år. Det gamble skal samtidigt også ses i lyset af vi vil spille en sæson med kun 3 CBs hvoraf de to har en kedelig skadeshistorik. Så overordnet, synes jeg ikke £40m er dyrt uanset hans kontrakt situation, og vil hellere give de penge end at gamble med et tyndt besat forsvar.
Sidst vi kun havde 3 CBs endte det ikke godt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Køb en anden, og hent Guehi gratis i 2026.
Har vi ikke prøvet den slags ?
Er vi linket til andre CB´s ?
Konate er min optik slet ikke god nok og virker kluntet og jeg bliver nervøs hver gang han modtager bolden. Han minder om Mamadou Sakho, som jeg også synes lignede en katastrofe.
Byd det CP vil ha og få Guehi ind nu. Det er en Nobrainer.
Og sæt Konate til salg!
Ifølge Ornstein m.fl. i Athletic så kan vi ikke blive enige om en pris med CP.
Hvis ikke vi henter ham nu, så gratis til næste sommer. Ingen plan B - dvs.. så er det vores fire nuværende CB's, der skal bære os igennem sæsonen.
Guehi har kun Liverpool som alternativ.
Presbold til CP. Mener I, at en sæson mere med Guehi er £ 35 mio. værd - jamen så værsgo.
EDIT: Det kan jo også være, at vi forsøger at bluffe lidt gennem the Athletic. Og vi i realiteten er villige til at komme CP mere i møde på prisen.
For Leoni og Gomez som backups virker noget skrøbeligt.
Hvis ikke vi henter ham nu, så gratis til næste sommer. Ingen plan B - dvs.. så er det vores fire nuværende CB's, der skal bære os igennem sæsonen.
Guehi har kun Liverpool som alternativ.
Presbold til CP. Mener I, at en sæson mere med Guehi er £ 35 mio. værd - jamen så værsgo.
EDIT: Det kan jo også være, at vi forsøger at bluffe lidt gennem the Athletic. Og vi i realiteten er villige til at komme CP mere i møde på prisen.
For Leoni og Gomez som backups virker noget skrøbeligt.
Senest rettet af AJJ tirsdag, 19. aug, 2025 12:31, rettet i alt 3 gange.
Alternativt kan han også hentes til vinter for meget lav beløb.