LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden PL runde 1
LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden PL runde 1
Wirtz viser de helt korrekte takter. Han holder på bolden, han laver hurtige afleveringer, kan opsnappe bolden i modstandens felt, ser hvor medspillerne er. Det er tydeligt, at det er det han har fået at vide af træneren. Vi kommer til at se hans storhed om et par kampe, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden PL runde 1
Hvad er det, du vil have fra Ekitike som du føler, han ikke har vist endnu, han kan?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Du læser alt negativt. Jeg var glad for Darwin og bliver mindst lige så glad for Hugo. Han er hurtig, energisk og meget målsøgende. Præcis som Darwin. Det kan da sagtens vise sig at være en god opgradering, men det ved vi intet om før efter denne eller næste sæson
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Nej, jeg spørger bare. Det var et spørgsmål, der var ingen negative konnotationer i det. Jeg er nysgerrig på om det er fordi, du efterspørger en type med andre spidskompetencer fx? en Gyokeres fx som Cynwal var brændt varm på.Emmy skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 10:37Du læser alt negativt. Jeg var glad for Darwin og bliver mindst lige så glad for Hugo. Han er hurtig, energisk og meget målsøgende. Præcis som Darwin. Det kan da sagtens vise sig at være en god opgradering, men det ved vi intet om før efter denne eller næste sæson
Jeg var også glad for Darwin og jeg er altså ikke negativ ovenpå en aften som i går, lad os lige få slået det fast. Det er jo svært at formulere det anderledes og vi læser jo nogle gange ting på skrift som fanden læser biblen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg tror bare gerne at Emmy ønsker sig en Darwin der scorer mål, og det tror jeg de fleste af os gør…JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 11:10Nej, jeg spørger bare. Det var et spørgsmål, der var ingen negative konnotationer i det. Jeg er nysgerrig på om det er fordi, du efterspørger en type med andre spidskompetencer fx? en Gyokeres fx som Cynwal var brændt varm på.Emmy skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 10:37Du læser alt negativt. Jeg var glad for Darwin og bliver mindst lige så glad for Hugo. Han er hurtig, energisk og meget målsøgende. Præcis som Darwin. Det kan da sagtens vise sig at være en god opgradering, men det ved vi intet om før efter denne eller næste sæson
Jeg var også glad for Darwin og jeg er altså ikke negativ ovenpå en aften som i går, lad os lige få slået det fast. Det er jo svært at formulere det anderledes og vi læser jo nogle gange ting på skrift som fanden læser biblen.
Jeg synes da, det er tydeligt, at Ekitike er teknisk meget bedre end Darwin? Og bedre i kombinationerne. Darwin kunne slet ikke være med, når det gik stærkt i kombinationerne.Emmy skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 08:23Shit jeg glæder mig til Gravenberch er tilbage til at kontrollere den midtbane. Han er ufattelig savnet.
Ingen af de nye har forstærket os endnu i nævneværdig grad. Det skal nok komme, det tager selvfølgelig tid at spille et helt nyt hold sammen. Vores to nye backs er for klejne fysisk og skal leve på hurtighed og aggressivitet. Hugo er god, men gør ikke noget Darwin ikke kunne have gjort. Mest skuffet er jeg over Wirtz, jeg troede faktisk han var så stor en klasse spiller, at han bare præsterede fra dag 1. Som sæsonen skrider frem skal det nok blive væsentligt bedre, det er jeg slet ikke i tvivl om. Men starten her er godt svingende.
Ift. Wirtz så skal han bare lige vænne sig til tempoet og fysikken i PL. David Silva (en nærliggende sammenligning) brændte heller ikke PL af i de første måneder. Men herefter gik det kun en vej...
- JudgeArdaStudge
Darwin ville det ufattelig meget, han ville klubben, fansene og at lykkes, men han havde desværre for meget stolpe ud og i det henseende var det nok bedst for begge parter, at han fik frisk luft, ny energi og andre udfordringer. Håber han lykkes og snart vender tilbage til Europa.pingel skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 13:39Jeg tror bare gerne at Emmy ønsker sig en Darwin der scorer mål, og det tror jeg de fleste af os gør…JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 11:10Nej, jeg spørger bare. Det var et spørgsmål, der var ingen negative konnotationer i det. Jeg er nysgerrig på om det er fordi, du efterspørger en type med andre spidskompetencer fx? en Gyokeres fx som Cynwal var brændt varm på.Emmy skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 10:37Du læser alt negativt. Jeg var glad for Darwin og bliver mindst lige så glad for Hugo. Han er hurtig, energisk og meget målsøgende. Præcis som Darwin. Det kan da sagtens vise sig at være en god opgradering, men det ved vi intet om før efter denne eller næste sæson
Ligesom Ekitike scorede og assisterede Darwin i øvrigt også på sin Anfield debut.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Chiesa udstråler bare så meget glæde.....:
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
13 minutters sammendrag af Bournemouth kampen:
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Slot skiftede Frimpong ud af nødvendighed og forsigtighed, fordi Frimpong i pausen havde sagt, han kunne mærke noget i baglåret. Han satte Endo ind på backen, fordi Gomez først lige er kommet tilbage og risikoen for at miste både Frimpong og Bradley til skader, var for stor til at turde tage chancen ved at lade Frimpong blive inde. Det siger også en del om Slot, at han går ind og justerer og korrigerer, da han godt kan se, at det ikke går med Endo på backen og vi også mangler mere power på midtbanen, så han sætter Gomez ind og Endo på midtbanen. Han er stærk til at rette op på ting, der ikke fungerer, fremfor at vente eller håbe på, det bliver bedre. Vi så det også i præmieren sidste sæson, da han tog Quansah ud.
Til gengæld var Kerkez skyld i Bournemouths første mål, i følge Alan Shearer, selvom Kerkez ikke engang var på banen...
Til gengæld var Kerkez skyld i Bournemouths første mål, i følge Alan Shearer, selvom Kerkez ikke engang var på banen...