Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
TG12
Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 02. aug, 2025 15:49
Angående diskussionen Nunez vs. Isak og høje angribere, så hører det med til historien, at Nunez handlen var Klopps idé. Ikke datadrengenes idé (som jeg kalder dem med kvantitative data på transfermål). Isak er datadrengenes idé. Der er altså mere evidens bag tilgangen (mulige tilgang)af Isak end af Nunez.
På den anden side, så vil jeg som fan af Liverpool FC blive edddikesur, hvis en Liverpool spiller opførte sig som Isak gør nu. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt, og Newcastle sidder med alle kortene på hånden.
Hvis jeg var den der bestemte i Newcastle, så vil jeg kigge på Liverpools håndtering af Suarez sagen; Suarez ville væk. Han vil gerne spille CL bold. Arsenal lagde et bud på ham, og han vil gerne til Arsenal for at spille i CL, men vi ville ikke sælge ham til en anden PL klub. Vi lavede den aftale med Suarez, at hvis han gav Liverpool én sæson mere, så kunne han komme til den klub han ønskede (og alle ved at han inderst inde ønskede Barca). Denne smarte aftale betød samtidig, at vi fik £65 M. for ham, efter at han havde en super sæson. Newcastle burde lave en lignende aftale med Isak; ét år mere og vi sælger dig til £130 M. for eksempel til Bayern som i Wirtz handlen viste at de har pengene, og med en aldrende Kane, så står de snart og mangler en angriber.
Selvom du har ret har historien bare vist at spilleren, næsten, altid lykkedes med at forcere et skifte - hvis de vil.
Vi har selv prøvet det nogle gange, med Mascherabo, Suarez, og Coutinho.
Måske er Newcastle bedre end vi har været til at håndtere det. Men hensynet til trup harmonien og ro i omklædningen er sku nok vigtigere end at forsøge at holde på en spiller der er mentalt ude af klubben.
-
AJJ
Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 02. aug, 2025 15:49
Angående diskussionen Nunez vs. Isak og høje angribere, så hører det med til historien, at Nunez handlen var Klopps idé. Ikke datadrengenes idé (som jeg kalder dem med kvantitative data på transfermål). Isak er datadrengenes idé. Der er altså mere evidens bag tilgangen (mulige tilgang)af Isak end af Nunez.
På den anden side, så vil jeg som fan af Liverpool FC blive edddikesur, hvis en Liverpool spiller opførte sig som Isak gør nu. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt, og Newcastle sidder med alle kortene på hånden.
Hvis jeg var den der bestemte i Newcastle, så vil jeg kigge på Liverpools håndtering af Suarez sagen; Suarez ville væk. Han vil gerne spille CL bold. Arsenal lagde et bud på ham, og han vil gerne til Arsenal for at spille i CL, men vi ville ikke sælge ham til en anden PL klub. Vi lavede den aftale med Suarez, at hvis han gav Liverpool én sæson mere, så kunne han komme til den klub han ønskede (og alle ved at han inderst inde ønskede Barca). Denne smarte aftale betød samtidig, at vi fik £65 M. for ham, efter at han havde en super sæson. Newcastle burde lave en lignende aftale med Isak; ét år mere og vi sælger dig til £130 M. for eksempel til Bayern som i Wirtz handlen viste at de har pengene, og med en aldrende Kane, så står de snart og mangler en angriber.
Sammenligningen halter. Isak ER allerede i
nutidens 2013-Arsenal aka Newcastle. Han vil videre til Englands bedste hold og give sig selv chancen for at vinde PL og CL. Gerrard sagde til Suarez - hvorfor tage til det 4. bedste hold i England, når du kan komme til en af Europas topklubber om et år, hvis du fortsætter din udvikling?!
Du skal sammenligne med Suarez eller Coutinho til Barcelona. For Isak er ønsket af Liverpool. Barca var ikke klar på Suarez i 2013.
Og enig - hvis Newcastle fan ville man være pissed. Og vi kender i den grad følelsen.
-
pingel
Og hvem ved hvad Isak har sagt eller gjort? Lige nu er han Newcastle-spiller, og har ikke meldt noget uanstændigt ud…
-
AJJ
pingel skrev: ↑lørdag, 02. aug, 2025 23:01
Og hvem ved hvad Isak har sagt eller gjort? Lige nu er han Newcastle-spiller, og har ikke meldt noget uanstændigt ud…
Han blev væk fra deres Asien tur, og Howe fandt kun ud af, at han var i San Sebastian via some...
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Newcastle er i dialog med RB Leipzig om Benjamin Sesko, og skulle være i forhandlinger om strukturen af aftalen.
Dette kan være medvirkende til at åbne Døren for en Alexander Isak exit fra Newcastle:

Kilde:
https://www.skysports.com/football/news ... on-striker
Vi SMADRER det PIShold !