Så begynder det igen at lugte lidt af bold! ....eller er det forårsruller fra Kineseren nede på hjørnet?
Turen er i hvert fald gået til Hong Kong for Slots tropper, og de skal spille en officiel træningskamp mod AC Milan.
Det bliver spændende at følge, om takterne med det hurtige spil omkring og i feltet fra Stoke kampen fortsætter - eller det var i hvert fald indtrykket fra de 15 min. højdepunkter der slap ud fra den lukkede træningskamp mod The Potters.
Ud fra det ser Wirtz allerede ud til at blive en gevinst, og så er der eddermame fart over feltet, når Jeremie Roadrunner Frimpong gir den gas på højreflanken. Jeg forestiller mig allerede nu, at det kommer til at se ca. sådan her ud på Stamford Bridge i spillerunde 7 i starten af oktober, når Roadrunner Frimpring endnu engang sprinter fra Coyote Cucurella med den nye Puma PL-Kampbold klistret til fødderne:

Ellers er det interessant at følge debatten i "Hvem skal ind 2025" (undskyld Hr Drejer, der er stadig ikke kommet liv i din gamle tråd) Her slibes knivene allerede lystigt hos nogle, mht at forcaste Ekitike som et fejlkøb. Han når dog nok ikke at klare medical i London i dag, og så flyve ud til Hong Kong tids nok til at nå at få spilletid på lørdag, så der bør være rigelig tid til at få knivene helt skarpe til en hurtig domsfældelse.
Den samlede trup som er ankommet i Hong Kong ser sådan her ud:

Da Slot sikkert stiller op med et hold i 1. halvleg og et helt andet i 2. halvleg, og han nok "blander bolscherne" som han synes på dagen, vil jeg ikke kaste mig ud i at gætte på holdoostillinger. Men blot glæde mig over, at kampen vises direkte på TV3 MAX på lørdag med transmissionsstart kl. 13:25
GOD KAMP - YNWA