Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. jun, 2025 23:02

Here we go!
:D

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 11. jun, 2025 06:02

Det er crazy money, men det er også a crazy world. Fans af snyderne fra den lyseblå del af Scum City har travlt med at kommentere, idet de åbenbart har glemt alt om, at de gav £ 100 mill for Jack Grealish i 2021.

Witz har helt klart potentialet til at blive et gamechanger køb i stil med VVD og Alisson, og umiddelbart virker han til at have hovedet skruet så godt på, at han forhåbentlig ikke lader sig påvirke af det forventningspres, der uvægerligt vil følge med en prislap i den størrelse.
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. jun, 2025 07:33

Ja, stort beløb. Men fedt han kommer! Ja, han virker til at han har fødderne plantet solidt i mulden. Jeg håber inderligt han bliver en kæmpe succes!

Der går rygter om at kontrakten er på 5 år, og vi deler beløbet op, så vi betaler en del hvert år i kontraktperiode.

Det undre mig at kontrakten ikke er længere således at vi minimere udgiftens indflydelse på vores fremtidige transfers.

Der skal lyde en stor ros til fsg. De har vist at de er villige til at støtte op om Slot.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 11. jun, 2025 09:35

Havde vi haft en lidt halvlunken 1. sæson under Slot, hvor der var sat spørgsmålstegn ved hans Liverpool-projekt og evne til at fylde Klopps sko, så var den her transfer aldrig sket. Så havde Wirtz valgt Bayern M.

Det er på alle måder vildt, at Slot lige kommer ind fra højre og er så overbevisende i sin trænergerning og formår at overbevise Wirtz om, at hans fremtid ligger i Liverpool og ikke Bayern.

Arsenal og City er også i fuld gang med at opruste, så forudser et bråvallaslag om PL-titlen i næste sæson.

City dog mere i transition, så fordel Liverpool og Arsenal i mine øjne.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 11. jun, 2025 10:11

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 07:33

Det undre mig at kontrakten ikke er længere således at vi minimere udgiftens indflydelse på vores fremtidige transfers.

Reglerne er lavet om. Du kan maks betale en transfersum over 5 år. Det hul fik Chelsea lukket med deres 100års kontrakter.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. jun, 2025 10:31

YNWA! skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 10:11
Hr. Drejer skrev:

Reglerne er lavet om. Du kan maks betale en transfersum over 5 år. Det hul fik Chelsea lukket med deres 100års kontrakter.
Ok. Det vidste jeg ikke. Tak for info.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 11. jun, 2025 12:23

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 10:31
YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:

https://www.skysports.com/football/news ... -contracts

Der er lidt om det her, hvis det har interesse. :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 11. jun, 2025 14:57

AJJ skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 09:35
Havde vi haft en lidt halvlunken 1. sæson under Slot, hvor der var sat spørgsmålstegn ved hans Liverpool-projekt og evne til at fylde Klopps sko, så var den her transfer aldrig sket. Så havde Wirtz valgt Bayern M.

Det er på alle måder vildt, at Slot lige kommer ind fra højre og er så overbevisende i sin trænergerning og formår at overbevise Wirtz om, at hans fremtid ligger i Liverpool og ikke Bayern.

Arsenal og City er også i fuld gang med at opruste, så forudser et bråvallaslag om PL-titlen i næste sæson.

City dog mere i transition, så fordel Liverpool og Arsenal i mine øjne.
Ingen tvivl om Arsenal nok skal købe ind, men indtil videre synes jeg ikke de har addresseret deres største problem - en angriber der kan score 20+ mål.

Det ligner de får Zubimendi, som er en god spiller, men samtidigt mister de nok både Jorginho og Partey. Særligt Partey synes jeg havde en fin sæson for dem. Så Zubimendi er i bedste fald en 1:1 erstatning. Det bliver også spænende hvordan Zubimendi håndtere fysikken i PL, da han ikke just er noget monster, men dygtig spiller.

Arsenal skal nok være gode næste sæson, men jeg tvivler på de kan tage hele steppet op. Det som taler for er de har en god kerne af unge spillere, men de har godt nok også mange spillere der ikke er gode nok til et tophold og det helt åbenlyse problem er de mangler en solid målscorer.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 11. jun, 2025 15:09

@TG12

Arsenal er ved at hente Benjamin Sesko i Leipzig. :)

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 11. jun, 2025 15:31

YNWA! skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 15:09
@TG12

Det er rigtig nok.

Har ikke set ham meget, men er lidt skeptisk over Red Bull spillere - de virker lidt som hit or miss. Werner havde meget bedre stats, og alle jeg selv indklusiv var skuffede over han ikke landende hos os. Men var en kæmpe skuffelse i PL.

Sesko er måske bedre - det ved jeg ikke. Men tror generelt Red Bull klubberne er gode til at få spillerne til at se bedre ud end de måske er, da de har et helt specielt koncept med en klar taktik der får det maksimale ud af spillerne.

Men han er ung og kan muligvis tage den til næste skridt, men reelt mener jeg Arsenal burde købe en etableret angriber ala, Isak, Oshimen eller Kane. Det ville være noget der for alvor gjorde mig "bange" for dem. De er sluttet 2'er tre år i træk nu, og hvis de ikke skal miste profiler som Rice, Ødegaard eller lignende, skal de til at vise de kan vinde trofæer, ellers er deres projekt "dødt". Sesko, tja han har potentialet men før han viser det i PL er det ikke noget jeg synes for alvor rykker magt balancen.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 12. jun, 2025 00:15

Keita var også et Red Bull produkt. Først Salzburg, så Leipzig, så Flop i Liverpool, nu er han lejet ud til tyrkisk fodbold, fordi han ikke er god nok til Werder Bremen.......

Egentlig er der vel aldrig rigtig nogen garantier, da det jo er mennesker i sidste ende.

Håber Wirts har psyken til at håndtere hypen.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 12. jun, 2025 00:17

TG12 skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 15:31
YNWA! skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 15:09
@TG12

Det er rigtig nok.

Har ikke set ham meget, men er lidt skeptisk over Red Bull spillere - de virker lidt som hit or miss. Werner havde meget bedre stats, og alle jeg selv indklusiv var skuffede over han ikke landende hos os. Men var en kæmpe skuffelse i PL.

Sesko er måske bedre - det ved jeg ikke. Men tror generelt Red Bull klubberne er gode til at få spillerne til at se bedre ud end de måske er, da de har et helt specielt koncept med en klar taktik der får det maksimale ud af spillerne.

Men han er ung og kan muligvis tage den til næste skridt, men reelt mener jeg Arsenal burde købe en etableret angriber ala, Isak, Oshimen eller Kane. Det ville være noget der for alvor gjorde mig "bange" for dem. De er sluttet 2'er tre år i træk nu, og hvis de ikke skal miste profiler som Rice, Ødegaard eller lignende, skal de til at vise de kan vinde trofæer, ellers er deres projekt "dødt". Sesko, tja han har potentialet men før han viser det i PL er det ikke noget jeg synes for alvor rykker magt balancen.
Han skal nok floppe i Arsenal eller blive kronisk skadet :lol:

Arsenal er på en eller anden måde bare ikke en klub man rigtig regner med i mesterskabskampen.....

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 12. jun, 2025 09:26

mortenbak skrev:
torsdag, 12. jun, 2025 00:15
Keita var også et Red Bull produkt. Først Salzburg, så Leipzig, så Flop i Liverpool, nu er han lejet ud til tyrkisk fodbold, fordi han ikke er god nok til Werder Bremen.......

Egentlig er der vel aldrig rigtig nogen garantier, da det jo er mennesker i sidste ende.

Det er faktisk Ungarsk fodbold han her i nu - endnu værre end Tyrkiet.

Men Naby synes jeg faktisk viste glimt af et exceptionelt talent, hans kroniske skader gjorde bare han aldrig rigtig blev til det store. Hvis han havde kunne holde sig skadesfri tror jeg faktisk han var blevet rigtig "stor".

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 12. jun, 2025 10:00

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 11. jun, 2025 10:31
YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:

Men derfor undrer det alligevel, at rygterne blot siger 5 års kontrakt. Ville have forventet minimum 6 år.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 12. jun, 2025 11:04

TG12 skrev:
mortenbak skrev:
torsdag, 12. jun, 2025 00:15

Det er faktisk Ungarsk fodbold han her i nu - endnu værre end Tyrkiet.

Men Naby synes jeg faktisk viste glimt af et exceptionelt talent, hans kroniske skader gjorde bare han aldrig rigtig blev til det store. Hvis han havde kunne holde sig skadesfri tror jeg faktisk han var blevet rigtig "stor".
Ungarsk bold Billede ja det er værre end Tyrkisk.
Ja måske kunne han være blevet til noget uden skaderne.
Men det hele hænger jo sammen. Jeg synes “overall” han så lidt fesen ud i den tid han var hos os.
Alle spillere på det niveau kan jo levere gode præstationer fra tid til anden.
Blind høne finder også korn Billede

Besvar