Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. apr, 2025 14:43

Tom_Jorsal skrev:
søndag, 20. apr, 2025 09:31
Drømmevinduet for mig: Kerkesz til venstrebacken, Huijsen til midterforsvaret, Wharton til den centrale midt, Isak til angrebet.
Sælg Tsimikas, Endo, Darwin og evt Kelleher. Lej Quansah ud til et hold i den nedre halvdel af PL.
Jeg synes det ville være en fejl, ikke at investere i en kant som kan aflaste og gerne overhale Salah om 2 år, eller gerne 1 år hvis det skulle gå stærkt.

Lad og nu for en gangs skyld være lidt fremsynede.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 20. apr, 2025 15:44

En transferfri David fra Lille ville være en fin spiller at få i truppen.
Jeg tror ikke på Isak. Han bliver for dyr
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. apr, 2025 16:07

Cherki fra Lyon kunne også være interessant at kigge nærmere på.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 20. apr, 2025 16:21

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 20. apr, 2025 16:07
Cherki fra Lyon kunne også være interessant at kigge nærmere på.
Absolut ja, han er næste på min liste

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 21. apr, 2025 09:40

Jeg ved ikke med ham David. Hvis man kan se en YouTube-video med hans 10 bedste mål uden at tænke “wauv” - så må der være noget galt ;-)

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 21. apr, 2025 10:27

Vi behøver ikke whau, bare en masse mål. Jeg siger ikke han er løsningen, men han er aldrig skadet og hans stats fra Frankrig siger, at han burde kunne spille på en hylde højere. Vi skal vel mindst have 2 nye angribere og en transferfri spiller af hans kaliber er meget interessant
Senest rettet af Emmy mandag, 21. apr, 2025 11:04, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 21. apr, 2025 11:03

@Emmy:

Ja, Jonathan David kunne være interessant, hvis han kan hentes gratis (det vidste jeg ikke), men udover Nunez, som rygtes færdig, ville du så også skille dig af Jota? For i min optik skal størstdelen af transferpuljen lægges på en angriber. I det henseende er det nok lige satset nok at kun hente David til pladsen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 21. apr, 2025 11:06

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 21. apr, 2025 11:03
@Emmy:

Ja, Jonathan David kunne være interessant, hvis han kan hentes gratis (det vidste jeg ikke), men udover Nunez, som rygtes færdig, ville du så også skille dig af Jota? For i min optik skal størstdelen af transferpuljen lægges på en angriber. I det henseende er det nok lige satset nok at kun hente David til pladsen.
Jeg tror Jota eller Diaz også ryger med. Nok størst sandsynlighed for Jota. Han virker til at have mistet for meget skarphed grundet skaderne. Et evt bud på Diaz fra et hold i kamel ligaen kan også vise sig at være så interessant, at han smutter videre.

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 21. apr, 2025 12:05

Hvis man kan sælge Jota og Nunez. Så kunne David og en anden være en idé, hvis det er lommeregneren der skal frem ;-)

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 21. apr, 2025 12:36

David ville være en fantastisk handel. Udover hans primære funktion som 9er kan han også både spille på højre og venstre side.

Jeg ser dog også en Osimhen i Liverpool. Han kan ALT. Høj, stærk, god med begge fødder, ihærdig, kan spille med ryggen til målet, kan skabe plads for sine medspillere, drible, hurtig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 21. apr, 2025 14:45

Fowler89 skrev:
mandag, 21. apr, 2025 12:36
David ville være en fantastisk handel. Udover hans primære funktion som 9er kan han også både spille på højre og venstre side.

Jeg ser dog også en Osimhen i Liverpool. Han kan ALT. Høj, stærk, god med begge fødder, ihærdig, kan spille med ryggen til målet, kan skabe plads for sine medspillere, drible, hurtig.

Det undrer mig stadig, hvad der gik galt mellem Osimhen og Napoli, omvendt er sidstnævnt jo kendt som værende lidt af et galehus, men han var godt nok god, inden der gik hårknude i forholdet mellem de to parter og stadig kun 26 år gammel.

Det er nok ikke utænkeligt, at Napoli, ovenpå Osimhens udlejning til Gala, vil forsøge at sælge ham til sommer.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 21. apr, 2025 15:04

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 21. apr, 2025 14:45
Fowler89 skrev:
mandag, 21. apr, 2025 12:36

Det undrer mig stadig, hvad der gik galt mellem Osimhen og Napoli, omvendt er sidstnævnt jo kendt som værende lidt af et galehus, men han var godt nok god, inden der gik hårknude i forholdet mellem de to parter og stadig kun 26 år gammel.

Det er nok ikke utænkeligt, at Napoli, ovenpå Osimhens udlejning til Gala, vil forsøge at sælge ham til sommer.
Pas.

Det er med sikkerhed, at han bliver solgt. Håber vi er interesseret i ham, det ville være synd for ham, hvis han røg til United eller Chelsea lol.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 26. apr, 2025 18:05

Hvis vi ikke vil lægge kassen for Alexander Isak eller Julian Alvarez, kunne Sem Steijn fra Twente måske være en billigere løsning. Virker rigtig spændende. Har en masse tricks i ærmet, men ligner samtidig en rigtig god afslutter.

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 26. apr, 2025 21:39

Tom_Jorsal skrev:
lørdag, 26. apr, 2025 18:05
Hvis vi ikke vil lægge kassen for Alexander Isak eller Julian Alvarez, kunne Sem Steijn fra Twente måske være en billigere løsning. Virker rigtig spændende. Har en masse tricks i ærmet, men ligner samtidig en rigtig god afslutter.
Kender ham ikke. Men er lidt nervøs for de der one-season wonders fra lavere rangerende ligaer. Darwin så også totalt vild ud, og har ikke just kunne overføre det til PL.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 27. apr, 2025 21:46

Det er ren football manager - men alligevel

Truppen

GK: Alisson, Mamadashvii, Jaros*
LB: Kerkez, Tsimikas
RB: Bradley*, Aina*
CB: VvD, Konate, Huijsen, Gomez*
MF: Mac Allister, Gravenberch, Szoboszlai, De Bruyne, Endo, Bajcetic*, Elliott*, Jones*
RW: Salah, Chiesa
LW: Gakpo, Rogers*
FW: Isak, David

*er homegrown

Ind:
Kerkez 45
Aina 0
Huijsen 50
De Bruyne 0
Rogers 80 - det er en vild pris, men unge homegrown koster kassen
Isak 150
David 0