Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 10. apr, 2025 13:06

Er enig i, at vi godt kunne have styrket truppen ovenpå succes i UCL og Premier League, men jeg tror ligeså meget, at det falder tilbage på, at Klopp ikke mente at behovet var der eller at den rette spiller var der.

Jeg ved godt, at vi sjældent kan bruge det til så meget, men vi er jo før i tiden gået efter Tchouameni, Bellingham, Caicedo og senest Zubimendi, så det er jo ikke fordi, at viljen til at handle ikke er der.

Mht. City, kan man så lave en tese der hedder, at de med deres kontinuerlige succes lettere kunne lokke spillere til at sidde og varme deres bænk og mere eller mindre ødelægge deres karriere?
En fodboldspiller skal jo ofte vælge om han vil spille meget i en mindre klub eller spille væsentligt mindre i en storklub og dertil har Liverpool jo ikke helt på samme måde kunne trække sådanne spillere til med lovning om trofæer som City har kunnet qua snyd selvfølgelig. Er den tese helt ude i hampen?

Derudover er det så ikke meget almindeligt at klubbers fans skriger på forstærkninger og altid kan finde steder, hvor man med fordel kunne supplere truppen med nyt blod?

Er som sådan ikke uenig med dig TG, jeg udfordrer bare lidt tanken med nogle teser...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 10. apr, 2025 15:13

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 10. apr, 2025 13:06
Er enig i, at vi godt kunne have styrket truppen ovenpå succes i UCL og Premier League, men jeg tror ligeså meget, at det falder tilbage på, at Klopp ikke mente at behovet var der eller at den rette spiller var der.

Jeg ved godt, at vi sjældent kan bruge det til så meget, men vi er jo før i tiden gået efter Tchouameni, Bellingham, Caicedo og senest Zubimendi, så det er jo ikke fordi, at viljen til at handle ikke er der.

Mht. City, kan man så lave en tese der hedder, at de med deres kontinuerlige succes lettere kunne lokke spillere til at sidde og varme deres bænk og mere eller mindre ødelægge deres karriere?
En fodboldspiller skal jo ofte vælge om han vil spille meget i en mindre klub eller spille væsentligt mindre i en storklub og dertil har Liverpool jo ikke helt på samme måde kunne trække sådanne spillere til med lovning om trofæer som City har kunnet qua snyd selvfølgelig. Er den tese helt ude i hampen?

Derudover er det så ikke meget almindeligt at klubbers fans skriger på forstærkninger og altid kan finde steder, hvor man med fordel kunne supplere truppen med nyt blod?

Er som sådan ikke uenig med dig TG, jeg udfordrer bare lidt tanken med nogle teser...
Der er da helt klart noget om, at den kontinuerlige success spiller ind. Det er jo nok også en stor grund til Kane valgte Bayern. Da Bayern bare er et yderst sikkert kort for trofæer og han havde en alder hvor alternativet var potentielt at slutte sine dage i Tottenham uden noget at vise for det.

Det kan måske også spille ind at managerens tilgang til rotation. Klopp har jo aldrig været kendt for at rotere meget - selvom jeg synes det blev bedre gennem årene. Imens f.eks. Pep er kendt for at rotere ganske meget. Så selvom konkurrencen hos os på papiret er mindre, kan udsigten til spille tid kva Peps rotation være bedre.
Pep har jeg iøvrigt også mistænkt lidt for nærmest at kalkulere med visse spillere topper og får alle kampe i første halvdel af sæsonen og når de så er "slidt" midtvejs har man en frisk mand der kommer ind i startopstillingen anden halvdel af sæsonen. Det er så også en luksus man kun kan have med en City lignende trup. Men kan man få det til at fungere og spillerne til at købe ind på det er det godt nok effektivt til at holde performance oppe.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 14. apr, 2025 14:42

Romano har også skrevet for nogle uger siden at vi er interesserede. Mon ikke det betyder Harvey skal ud før det sker?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 14. apr, 2025 15:06

Jeg er generelt glad for hollandske spillere, men Xavi Simmons attitude passer for mig at se på ingen måde ind hos os. Der er ikke mange procenter fra Bruno Fernandes. Hvis vi igen-igen skal se mod spillere med hollandsk pas, så gå efter Frimpong eller Hato. Reijnders fra AC Milan ligner efterhånden også en, der kunne have niveau til vores centrale midt.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. apr, 2025 00:36

Et klart nej herfra til Simmons. Han minder mig om Nani. De har samme attitude.

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 15. apr, 2025 12:22

Jeg vil da også hellere have spillere med Milner eller Stevie attitude.

Men er spilleren god nok, så glemmer vi nok også det. Suarez havde eksempelvis en fed vinder mentalitet, men til tider blev denne mentalitet også så ekstrem at han var decideret usympatisk og barnlig.

Det levede vi også med - fordi han var god nok.
Så lad os ikke begrænse af nogen ikke er “Old-style-British-hardworker” eller svigermors drøm på attituden. Har de kvaliten, må Arne tøjle ego og attitude.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 17. apr, 2025 18:25

Til dem som synes, at vi nogen gange er lidt for langsomme, lidt for grundige, lidt for forsigtige i transfermarkedet, så kan jeg anbefale denne lille video om Manchester FU's dyreste transfers:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. apr, 2025 17:47

I Sky Sports Saturday Social studio snakker de sig igennem, at Liverpool skal have tilgang af 2-3 spillere til næste sæson, for at have en chance for at (gen)vinde titlen:
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 19. apr, 2025 18:48

Kerkez, Osimhen, højreback

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. apr, 2025 21:11

Jefg tror nu mere på Ekitike
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 19. apr, 2025 21:16

Cynwal skrev:Jefg tror nu mere på Ekitike
Det håber jeg ikke. Tidligere Vejle spiller, ikke god nok til PSG. 14 mål i 28 kampe for Frankfurt i år, intet imponerende.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 20. apr, 2025 09:31

Drømmevinduet for mig: Kerkesz til venstrebacken, Huijsen til midterforsvaret, Wharton til den centrale midt, Isak til angrebet.

Sælg Tsimikas, Endo, Darwin og evt Kelleher. Lej Quansah ud til et hold i den nedre halvdel af PL.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 20. apr, 2025 10:47

Det vil være helt tosset at sælge en så værdifuld squadplayer som Endo, medmindre han insisterer på at ville væk. Og Quansah skal bare blive i klubben, han kan næppe udvikle sig bedre andre steder
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 20. apr, 2025 11:33

Hvis Wharton eller en anden midt kommer ind, bliver han jo skubbet endnu længere væk fra spilletid, som han i forvejen får ret lidt af under slot. Jeg kan godt lide Endo, men han er ikke god nok til et hold, der skal konkurrere om PL og CL. Quansah ville jeg leje ud, fordi Huijsen kom ind, så kan han få en masse kampe på CV’et, indtil Gomez evt. skal videre. Men altså, det er jo bare mig, der leger FM.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. apr, 2025 12:05

Tom_Jorsal skrev:
søndag, 20. apr, 2025 09:31
Drømmevinduet for mig: Kerkesz til venstrebacken, Huijsen til midterforsvaret, Wharton til den centrale midt, Isak til angrebet.

Sælg Tsimikas, Endo, Darwin og evt Kelleher. Lej Quansah ud til et hold i den nedre halvdel af PL.
Rygtemøllen peger på følgende navne er dem, vi har taget kontakt til eller har som prioritet:

Kerkez (Bournemouth)
Huijsen (Bournemouth)
Simons (RB)
Ekitike (Frankfurt)

Mon ikke Isak bliver for dyr. En dygtig (skadesplaget) spiller, omvendt så vi i går mod Aston Villa, hvordan man godt kan pakke ham ned. Wharton er røget lidt i glemsel i denne sæson. Han blev åbenbart opereret i lysken og har derfor misset 17 kampe i følge transfermarkt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar