Det er da også en fornøjelse at høre Pep pive over skadessituationen og sige, "Vi mangler dem og dem og dem og verdens bedste fodspiller Rodri. I vil se det rigtige Man City når de er tilbage" Det var da et "enormt skulderklap" (NOT!) til spillerne fra andet geled. Det er da klart de falder sammen gang på gang, sådan som deres "verdens bedste manager" bakker op om dem!Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 07:11Er en smule overrasket over, hvor godt det føles at se City kvaje sig igen og igen![]()
Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Vi SMADRER det PIShold !
Det er egentligt påfaldende at City, som har brugt så latterligt mange penge er dybt afhængige af deres 6'er samt Kevin De Bruyne - selvom de har dyrt købte stjerner på bænken.Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 08:44Det er da også en fornøjelse at høre Pep pive over skadessituationen og sige, "Vi mangler dem og dem og dem og verdens bedste fodspiller Rodri. I vil se det rigtige Man City når de er tilbage" Det var da et "enormt skulderklap" (NOT!) til spillerne fra andet geled. Det er da klart de falder sammen gang på gang, sådan som deres "verdens bedste manager" bakker op om dem!Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 07:11Er en smule overrasket over, hvor godt det føles at se City kvaje sig igen og igen![]()
Hvergang at Fernandinho, Rodri eller Kevin De Bruyne har været ude kører maskinen bare ikke særlig godt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg mener at jeg kan huske at Klopp en gang stillede med Fabinho og Hendo i midterforsvaret. Uden at brokke sig!Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 08:44Det er da også en fornøjelse at høre Pep pive over skadessituationen og sige, "Vi mangler dem og dem og dem og verdens bedste fodspiller Rodri. I vil se det rigtige Man City når de er tilbage" Det var da et "enormt skulderklap" (NOT!) til spillerne fra andet geled. Det er da klart de falder sammen gang på gang, sådan som deres "verdens bedste manager" bakker op om dem!Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 07:11Er en smule overrasket over, hvor godt det føles at se City kvaje sig igen og igen![]()
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
...og vi spillede PL kampe med Nathaniel Philips og Rhys Williams i midterforsvaret.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 23:09Jeg mener at jeg kan huske at Klopp en gang stillede med Fabinho og Hendo i midterforsvaret. Uden at brokke sig!Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 08:44Det er da også en fornøjelse at høre Pep pive over skadessituationen og sige, "Vi mangler dem og dem og dem og verdens bedste fodspiller Rodri. I vil se det rigtige Man City når de er tilbage" Det var da et "enormt skulderklap" (NOT!) til spillerne fra andet geled. Det er da klart de falder sammen gang på gang, sådan som deres "verdens bedste manager" bakker op om dem!Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 07:11Er en smule overrasket over, hvor godt det føles at se City kvaje sig igen og igen![]()
Vi SMADRER det PIShold !
Lambert, Borini og Balotelli oppe på toppen tiderne..Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 23:24...og vi spillede PL kampe med Nathaniel Philips og Rhys Williams i midterforsvaret.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 23:09Jeg mener at jeg kan huske at Klopp en gang stillede med Fabinho og Hendo i midterforsvaret. Uden at brokke sig!Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 08:44Det er da også en fornøjelse at høre Pep pive over skadessituationen og sige, "Vi mangler dem og dem og dem og verdens bedste fodspiller Rodri. I vil se det rigtige Man City når de er tilbage" Det var da et "enormt skulderklap" (NOT!) til spillerne fra andet geled. Det er da klart de falder sammen gang på gang, sådan som deres "verdens bedste manager" bakker op om dem!Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 27. nov, 2024 07:11Er en smule overrasket over, hvor godt det føles at se City kvaje sig igen og igen![]()
Såvel real madrid som kommentatorerne bruger mere tid på samme type klagesang
end på Liverpools glimrende spil. 

Det er M Laudrup og NCF….
De kan jo begge slet ikke rumme at vi pt er bedre end Real.
Som dansk kommentator SKAL du jo falde i svime over Real, Barca, Scum.
Ellers kommer du ikke det gode selskab hos Viaplay og får de store kampe.
Selv legend Molby, er jo blevet mere og mere brainwashed at høre på gennem årene.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Selv legend Molby, er jo blevet mere og mere brainwashed at høre på gennem årene.
mortenbak skrev: ↑torsdag, 28. nov, 2024 02:23Det er M Laudrup og NCF….
Ja, men han havde nu alligevel vanskeligt ved at skjule sin glæde i går; efter kampen stod han bare og storsmilede mens Laudrup resignerede

“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Ja det var sjovt.
Havde Laudrup gjort andet ville han ha afsløret sig selv som kæmpe klaphat.
Tænker han nok lige har clearet sit svar med Viasat
Generelt synes jeg alle de frankofile, havde travlt med at trække i land og lyde kloge.
Havde Laudrup gjort andet ville han ha afsløret sig selv som kæmpe klaphat.
Tænker han nok lige har clearet sit svar med Viasat

Generelt synes jeg alle de frankofile, havde travlt med at trække i land og lyde kloge.
Så viser de ikke en 13.30 kamp i dag - fair nok. Men så ryger den sene kamp over på Prime - hold nu kæft…
Forstår ikke helt den brok med Prime. Gid de viste alle PL kampe. Det koster kun 60-70kr om måneden, det er bedre end YouSee og Viaplay der tager astronomiske priser.
Problemet er jo at os, der har købt den store viaplay pakke OGSÅ skal købe Prime, hvis vi, som vi blev lovet, da vi købte den store viaplay pakke, skal kunne se alle PL kampe.Fowler89 skrev:Forstår ikke helt den brok med Prime. Gid de viste alle PL kampe. Det koster kun 60-70kr om måneden, det er bedre end YouSee og Viaplay der tager astronomiske priser.
Viaplay har altså forringet produktet, men bibeholdt prisen.
Det er vel ret beset snyd….
Det kan jeg sgu godt forstå du synes er frustrerendemortenbak skrev:Problemet er jo at os, der har købt den store viaplay pakke OGSÅ skal købe Prime, hvis vi, som vi blev lovet, da vi købte den store viaplay pakke, skal kunne se alle PL kampe.Fowler89 skrev:Forstår ikke helt den brok med Prime. Gid de viste alle PL kampe. Det koster kun 60-70kr om måneden, det er bedre end YouSee og Viaplay der tager astronomiske priser.
Viaplay har altså forringet produktet, men bibeholdt prisen.
Det er vel ret beset snyd….

Tror du stadig jeg er hurtig på aftrækkeren?

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det kører for Brighton. Ingen tvivl om det. Chelsea er også kommet op i omdrejninger. Før sæsonen var der mange der troede at mesterskabet vil blive afgjort mellem Man C og Arsenal. Nu har vi meldt os på banen som seriøse udfordrere, men det har Chelsea i den grad også. De ser utroligt stærke ud. Det kan blive interessant med så mange bejlere til top 4.Fowler89 skrev: ↑søndag, 01. dec, 2024 14:14Tror du stadig jeg er hurtig på aftrækkeren?![]()