Indgangsbøn:
Så er det den første virkelig store test i denne sæson, mod en direkte modstander til den formodede top 3. Gunners har virket lidt shaky på det sidste, og med karantæne til Saliba, og en del skader i truppen til nøglespillere, kan der være en chance for at LFC får point med hjem til Merseyside. Der skal på ingen måde spares spillere i denne kamp. Næste kamp er i Carabao Cup på onsdag, nede på Sydkysten mod Brighton, hvor Slot efter min overbevisning kan stille med U19/21 holdet.
Indbyrdes statistik i PL:

En lille bitte overhånd til LFC i statistikken, idet statistikken også pejer på, at når der er en vinder, så er det mest sansynligt, at det er hjemmeholdet.
Sidste 5 indbyrdes opgør i PL:

2 sejre til gunners, 2 uafgjorte og kun een Liverpool sejr giver ikke umiddelbart grobund for optimisme.
Bookie tips lige nu er:
Gunners sejr: 2,50
Uafgjort: 3,25
LFC sejr: 2,90
Formbarometer

Da jeg tager afsted til Hamborg på en weekendtur med fruen, bliver det en spareudgave af oplæg.
Der er ingen tvivl om, at Slot stiller stærkest muligt op, og jeg kan ikke se mig fri for at føle en lille smule optimisme mht resultatet. Uafgjort virker som et oplagt resultat, og dermed kan ganske små ting afgøre, om kampen tipper til den ene eller anden side, og hvorfor skulle det ikke blive Liverpools......?
Så her er mit bud på startopstilling:

Jamen hov....? Starter Szoboszlai ikke inde, når vi stiller stærkest op...? Jo, det gjorde han normalt, men Curtis Jones ser ud til at være i ekstraordinær god form, og jeg tror faktisk, at Jones blev sparet i onsdags mod Leipzig, for at være klar mod
gunners.
God kamp - YNWA