LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
4%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 81. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
4%
4 – Virgil Van Dijk
3
12%
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
5
20%
17 - Curtis Jones ud i 81. min.
8
32%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
5
20%
20 - Diogo Jota ud i 30. minut
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 65. minut
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 30. min
2
8%
7 - Luis Diaz ind i 65. min.
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ind i 81. min.
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 81. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 25

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. okt, 2024 11:02

Billede

Indgangsbøn:
Det her er første, rigtige lakmustest af, om "Slot-Bold" er så godt, som nogle håber på og andre tror på! (I ved jo godt hvilken af de 2 kategorier min hyperoptimisme hører hjemme i ;) ). Indtil nu har vi kun mødt små-klubber som Manchester scum United, Wolves, Brentford, Ipswich m.fl. Den eneste gang vi mødte et hold, fra den bedste halvdel af tabellen, var da en u-inspireret indsats efter en landskampspause førte til et fortjent nederlag hjemme mod Nottingham Forest. Det skal dog med i vurderingen, at siden da, har andre større hold som Newcastle og søndagens modstander Chelsea også tabt point mod Forest, som i bedste Robin Hood stil stjæler point fra de rige. Jeg tror også, at en del af "Slot-Bold" handler om en mere pragmatisk tilgang til kampene. Det er ikke "total gung-ho krig" hele tiden mere, men en mere afmålt indsats, som måske kommer os til gode senere i sæsonen. Det skal dog også huskes, at der under Klopp også var kampe, hvor det var en umotiveret, blodfattig indsats, som blev lagt for dagen. Samtidig bliver vi begunstiget af, at VVD, Salah og Curtis Jones kommer tilbage til Merseyside allerede nu, og at TAA nok er tilbage Mandag/tirsdag, efter England spiller allerede søndag. Vores vigtigste spiller pt.: Gravenberch, er sammen med Gakpo og Szoboszlai også færdige allerede mandag aften med deres landskampe. Så "7-9-13 og bank-under-bordet antijinx mod skader", er der håb om god tid på træningsbanen for en pæn del af truppen, Columbia (Diaz) Uruguay (Nunez) og Argentina (Mac Allister) spiller natten (BST/CET) mellem tirsdag og onsdag, så de kan forventes klar i Kirkby fra torsdag morgen ("7-9-13 og bank-under-bordet antijinx mod skader"). Jeg tror på, at en af Slots allerstørste forcer er arbejdet på træningsbanen med truppen, så jeg er forsigtigt optimist op til kampen. Dog ser det ud til, at Slots Chelsea modpart, Enzo Maresca, også har fået noget mere styr på Galehuset Ch€£$€a, og fået truppen og indsatsen til at fremstå noget mere homogent end dem der ellers er sust igennem Todd Boehly-svingdøren til det varme managersæde på Biblioteket:
Billede
Vi SMADRER det PISHOLD!

Indbyrdes statistik PL:
Billede
Sjældent set tæt på ligelig fordeling af sejre, med tæt på en tredjedel sejre til begge sider og en tredjedel uafgjort.

Sidste 5 indbyrdes opgør i PL:
Billede
Efter en periode, hvor der var gode, sikre penge i at spille på et uafgjort resultat, så smadrede vi PISholdet 4-1 i sidste indbyrdes PL-kamp. Det var på Anfield (ligesom på søndag) så man kan da håbe på en gentagelse, selvom mindre også kan gøre det. I den kamp ramte Nunez både stolpe og overligger, uden at score. Desværre er videoer fra den kamp spærret for 3.-partsvisning. Men det var heller ikke sidste gang vi mødte Chelsea, for dem spillede vi jo også imod på Wembley i februar måned. Det var på det tidspunkt, hvor vi stadig talte om en mulig quadruple i Klopps sidste sæson. Liverpool vandt 1-0 på et typisk VVD hovedstød. Det allermest opløftende i den kamp - specielt med henblik på søndagens kamp - var imidlertid, at Caoimhin Kelleher i den grad viste, at han også kan præstere på den helt store scene. Her på Forum blev han også MoM med 16 stemmer mod VVD's 15. Gense højdepunkter fra Kellehers brandkamp her:
Formbarometer PL:
Billede
Begge hold har gode resultater i de sidste 5 kampe, hvilket tabellen også viser, da det er nr. 1 der hjemme tager imod nr. 4:
Billede

Chelsea FC:
Chelsea scorer mange mål i denne sæson, men lader også en del gå ind. Der er således scoret 4 gange så mange mål mod Chelsea som mod LFC (sådan kan statistik nogen gange vrides og overdrives), men Enzo Maresca har formået at få langt bedre resultater. Deres eneste nederlag var således mod Manchester Cheaty på Biblioteket i London, hvor de tabte 0-2.

Cole Palmer har gang i en forrygende sæson, og han topper både Chelsea's topscorer og Assist lister, og overgår både mest scorende LFC spiller, Diaz, og LFC spiller med flest assists (Salah), og så tyder det på, at Moises Caicedo er ved at have rystet nerverne af sig efter at være blevet købt for vanvittige £ 110 mill.;
Billede

Samlet set ligger Cole Palmer på andenpladsen både på PL's topscorerliste (overgået af det norske monster) og på Assist-listen (overgået af Saka fra gunners). Så der bliver noget at se til defensivt, for både Gravenberch og Mac Allister på den defensive midtbane og for Konaté og Van Dijk i midterforsvaret, da Palmer som regel spiller centralt i banen.

I sidste PL spillerunde lykkedes det for Fofana og Cucurella at rage gule kort til sig, så de skal afsone én spilledags karantæne. Begge 2 har startet alle PL kampe indtil nu for CFC, så det er 50% af forsvarskæden, der skal skiftes. Det må give Maresca lidt hovedbrud og rynker i panden. På den anden side så kan er der jo rigeligt spillere at tage af i PL's suverænt største spillertrup. James Reece nævnes også på vej tilbage, efter en meget lang skadespause, men mon ikke han gemmes lidt, frem for at blive kastet for løverne mod rækkens nr. 1. Et bud på Chelseas start-11'er kunne være:

Sanchez; Gusto, Tosin, Colwill, Veiga; Fernandez, Caicedo; Madueke, Palmer, Sancho; Jackson

Liverpool
Nu skal vi se, om Slot har lært noget fra sidste gang der var landskampspause, hvor truppen virkede uinspireret og blodfattig, mod et Nottingham Forest mandskab, som ville det meget mere på kampdagen. Om ikke andet, så har en stor del af CFC's trup også været afsted til diveres landshold. Grundlæggende er der ikke tvivl om spillertruppen, bortset fra 2 pladser: Er Mac Allister 100 % klar efter at have vist tegn på en lille skade? Han sad over i Argentinas første kamp i landskampspausen, og spillede ca. 60 min i onsdags. Jeg tror Slot går med det sikre, og starter med Macca fra starten af, og så ser tiden an. Wataru Endo er også tvivlsom grundet sygdom i løbet af ugen. Den anden plads der kan være tvivl om er venstre fløj. Gakpo gjorde det godt mod Palace, men min fornemmlse er, at Luis Diaz får lov til at starte. Szoboszlai har også tanket noget selvtillid med Ungarn, så selv om Curtis Jones startede mod Palace, så er jeg sikker på Szobo starter med CFC (...det lyder som en farlig gas-art, gør det ikke....?). Allison er jo ude nogle uger, så Caoimhin Kelleher starter med handskerne på:

Billede

Det burde være nok til at:
FUCK OFF Chelsea FC
You ain't got no history
6 European Cups
and 19 Legues
That's what we call HISTORY!!!!!!!!!!
Vi SMADRER det PIShold !

Bock

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » søndag, 13. okt, 2024 21:55

Altså en smuk sang. Russerne bliver nok vor hidtil største hurdle, men lad os håbe, deres 2 karantæner hjælper på vor dårlige evne til at komme os efter landskampspauser. Jeg kom til at følge linksene fra cheakski- sangen, og det kan kun anbefales, hvis man er udstyret med dårlig/ingen humoristisk sans.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. okt, 2024 14:15

Bock skrev:
søndag, 13. okt, 2024 21:55
Altså en smuk sang. Russerne bliver nok vor hidtil største hurdle, men lad os håbe, deres 2 karantæner hjælper på vor dårlige evne til at komme os efter landskampspauser. Jeg kom til at følge linksene fra cheakski- sangen, og det kan kun anbefales, hvis man er udstyret med dårlig/ingen humoristisk sans.
1: ABsolut smuk sang! Jeg er så heldig, at jeg åbenbart blev filmet, mens jeg af fuld kraft synger netop "Fuck off Chelsea FC" Det skete på 4 række af The Kop, da vi i foråret 2014 mødte Chelsea, og desværre kunne jeg ikke nå hen over række 3,2 og 1 og over barrieren, og så kaste mig i en frontal tackling på Demba Ba, da Captain Fantastic uheldigvis gled. Her er stilbillede fra videoen, med en UNG - nå-nej: YNGRE udgave af mig:
Billede

Hele videon, speaket af "The Normal One and only Klopp" kan ses her:
2: "Russerne"? Those days are over. i dag er det et consortium kaldet BlueCo som ejer Chelsea, efter de købte det af Abramovich i maj 2022. 38,5 % af aktierne i BlueCo ejes af Todd Boehly (sammen med medinvestorerne: Mark Walter og Hansjorg Wyss). Boehly, som har været meget synlig og totalt sindsforvirret som fungerende sportschef i sommertransfervinduet 2022, har været ansigtet udadtil på ejerskabet af Chelsea, men de resterende 61,5 % af aktierne i BlueCo - og dermed majoriteten - ejes af Clealake Capital, et privat Equity/Investeringsselskab hovedsageligt ejet af Iransk-Amerikanske Behdad Eghbali. Efter den kaotiske transfer-sommer 2022, blev Paul Winstanley og Laurence Stewart, ansat som sportslig ledelse, og dermed transfer ansvalige, og begge beskrives som havende tætte relationer til Clearlake Capital. Transfer strategien beskrives som værende lagt mere om til at købe unge talenter, hvilket må siges at være lykkedes med bl.a. Cole Palmer. Strategien følges så ikke helt, når man ser hvad de splashede ud på Moises Caisedo. Nu er der imidlertid opstået kold luft mellem på den ene side sportscheferne og Clearlake Capital, og på den anden side Todd Boehly og hans medinvestorer. Den helt store uenighed siges at stamme fra uenighed om Pochettino, som Boehly meget gerne ville have fortsat med som manager, men Paul Winstanley og Laurence Stewart og Clearlake Capital ønskede Enzo Maresca, og som altid vandt aktiemajoriteten. Dette har ført til, at begge parter nu forsøger at købe den anden part ud som medejer af BlueCo. Interesserede kan læse mere her: https://www.sportingnews.com/uk/premier ... 93200af367

3: Links fra Chelsea kampen...? Jeg tror algoritmerne i høj grad kigger på hvad vi ellers youtuber, når de forsøger at fastholde os i et evigt loop af videokigning, så det kunne da være interessant at se, hvilke links du blev præsenteret for?
....Hvis du altså tør offentliggøre det....... ;) :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 16. okt, 2024 16:45

Puha, vores første rigtige test i PL i år. Chelsea har fået momentom lige som vi møder dem, men mon ikke vi har nok til at smadre det pis hold!!

YNWA!
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 17. okt, 2024 05:16

Så blev der påsat dommer mm. Vi får "fornøjelsen" af Jonathan Brooks, som mange sikkert husker fra at han gav direkte rødt til VVD oppe i Newcastle i august 2023. En kamp LFC alligevel vandt takket være 2 slangehug fra Nunez.
Sidst Jonathan Brooks dømte LFC var, da Liverpool tabte 3-4 i overtiden på Old Trafford i FA-Cup'ens kvartfinale.

I VAR rummet sidder den kendte bi-jobber Micheal Oliver, som gerne fylder lommerne med UAE-penge på All-Inclusive ture til Den Arabiske Halvø. ...hvilket PGMOL chef Howard Webb synes er alletiders, da det giver dommerne mere international erfaring :shock: Naiviteten og inkompencen kender ingen grænser hos PGMOL.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. okt, 2024 09:53

kampoplægget i starten af tråden, er nu komplet med bud på opstillinger mm., som følger:
Cynwal skrev:
søndag, 13. okt, 2024 11:02

I sidste PL spillerunde lykkedes det for Fofana og Cucurella at rage gule kort til sig, så de skal afsone én spilledags karantæne. Begge 2 har startet alle PL kampe indtil nu for CFC, så det er 50% af forsvarskæden, der skal skiftes. Det må give Maresca lidt hovedbrud og rynker i panden. På den anden side så kan er der jo rigeligt spillere at tage af i PL's suverænt største spillertrup. James Reece nævnes også på vej tilbage, efter en meget lang skadespause, men mon ikke han gemmes lidt, frem for at blive kastet for løverne mod rækkens nr. 1. Et bud på Chelseas start-11'er kunne være:

Sanchez; Gusto, Tosin, Colwill, Veiga; Fernandez, Caicedo; Madueke, Palmer, Sancho; Jackson

Liverpool
Nu skal vi se, om Slot har lært noget fra sidste gang der var landskampspause, hvor truppen virkede uinspireret og blodfattig, mod et Nottingham Forest mandskab, som ville det meget mere på kampdagen. Om ikke andet, så har en stor del af CFC's trup også været afsted til diveres landshold. Grundlæggende er der ikke tvivl om spillertruppen, bortset fra 2 pladser: Er Mac Allister 100 % klar efter at have vist tegn på en lille skade? Han sad over i Argentinas første kamp i landskampspausen, og spillede ca. 60 min i onsdags. Jeg tror Slot går med det sikre, og starter med Macca fra starten af, og så ser tiden an. Wataru Endo er også tvivlsom grundet sygdom i løbet af ugen. Den anden plads der kan være tvivl om er venstre fløj. Gakpo gjorde det godt mod Palace, men min fornemmlse er, at Luis Diaz får lov til at starte. Szoboszlai har også tanket noget selvtillid med Ungarn, så selv om Curtis Jones startede mod Palace, så er jeg sikker på Szobo starter med CFC (...det lyder som en farlig gas-art, gør det ikke....?). Allison er jo ude nogle uger, så Caoimhin Kelleher starter med handskerne på:

Billede

Det burde være nok til at:
FUCK OFF Chelsea FC
You ain't got no history
6 European Cups
and 19 Legues
That's what we call HISTORY!!!!!!!!!!
Hvad er jeres tanker derude................?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » søndag, 20. okt, 2024 16:40

Lader til at Slot har reageret på erfaringerne fra den seneste landskamppause; sydamerikanerne er ude af startopstillingen. Det er nok klogt.

Chelsea ser bedre ud i denne sæson end den forrige, men på Anfield bør vi være overlegne. Vi SMADRER det pistols.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. okt, 2024 16:43

Mac Allister åbenbart kun klar til at sidde på bænken, så Curtis Jones på midtbanen isf, og så blev det Gakpo på venstre fløj isf Luis Diaz (...jetlag?...gælder måske også Macca):
Billede

Ændringer ift forusigelse:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. okt, 2024 16:46

Mysjkin skrev:
søndag, 20. okt, 2024 16:40
Lader til at Slot har reageret på erfaringerne fra den seneste landskamppause; sydamerikanerne er ude af startopstillingen. Det er nok klogt.

Chelsea ser bedre ud i denne sæson end den forrige, men på Anfield bør vi være overlegne. Vi SMADRER det pistols.
Husk at slå LORTE-SPASSER-STAVEKONTROLLEN fra når du skriver noget non-konformt :D
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. okt, 2024 16:53

FUCKING HELL lorte John Stones.....
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. okt, 2024 16:56

Så kan vi konstatere, at Chris Kaavanagh er med på Abu Dhabi lønlisten. Det er jo en Bakero han laver på Sarr!!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 20. okt, 2024 17:50

Fucking city mand!!!

Syntes ikke vi sidder tæt nok i markeringerne, de spiller lidt for nemt uden om vores press. Kom nu mand, flæsk de svin her!!
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 20. okt, 2024 17:57

Undskyld, men ham dommeren her er da helt væk!
Billede
"YNWA"

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 20. okt, 2024 17:57

Hva fuck sker der for den lorte dommer

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
TobyLfc