LFC - Bologna FC Champions League >> Kamptråden
Re: LFC - Bologna FC Champions League >> Kamptråden
Sløs og dårlig beslutninger, er ved at være et tilbagevendende problem i vores kampe.
Vildt vi ikke er bagud
Vildt vi ikke er bagud
Vi startede fint, men når vores intensitet falder - mod et hold der mandsopdækker - så kommer vi i problemer.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det var sandt da jeg skrev det. Havde da ikke forestillet mig, at alle Liverpool spillere efterfølgende "sætter sig tilbage i sofaen" og siger: "Den er hjemme"!
Vi SMADRER det PIShold !
Bedre nu - men vi tager for mange forkerte beslutninger i angrebet
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- JudgeArdaStudge
Gravenberch igen en fornøjelse, men han mangler bedre løb foran sig. Det er selvfølgelig også tarveligt at pege fingre af Darwin, men man kan godt se, at han mangler kampform oppe foran. Salah er heller ikke lykkedes med meget. Defensivt har det set decideret komisk ud og det falder tilbage på Slot. De her spillere ser virkelig dumme ud, når de forsøger at spille den ud af et målspark, fremfor at sparke langt.
Har en lille tese om, at Slot har stillet med disse 11, fordi hans dels håber, at de kan vinde stort og komfortabelt, men også for at bruge det som en kamp til at afprøve nogle spilsystemer og kombinationer som han måske ikke tør afprøve i en Premier League kamp.
Har en lille tese om, at Slot har stillet med disse 11, fordi hans dels håber, at de kan vinde stort og komfortabelt, men også for at bruge det som en kamp til at afprøve nogle spilsystemer og kombinationer som han måske ikke tør afprøve i en Premier League kamp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg kan være bange for, at Konate løber ind i sit 2. gule kort.
Specielt med den her dommer.
Specielt med den her dommer.
Hvorfor ikke prøve at flytte Salah over i venstre side. Det er efterhånden sjældent han kommer ind til venstrebenet, men han kommer ofte god position til at slå indlæg. Hans højre ben mangler bare fuldstændigt.
Uanset… KOM NU DRENGE!
Uanset… KOM NU DRENGE!
- JudgeArdaStudge
Mac Allister kunne godt bruge lidt flere muskler. Han vinder ikke nok fysiske kampe. Vi taber tit kampen om midtbanen, fordi der mangler fysik på den. Gravenberch har det, men Mac Allister og Szoboszlai er lidt mangelfulde på det punkt og Szoboszlai ligger jo tilmed ofte længere fremme i banen, så han slet ikke kan hjælpe til dernede.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
DER var den GAMLE Salah igen: 2-0
Vi SMADRER det PIShold !
En efterhånden klassisk Salah-præstation. Uskarp og mister mange bolde i store dele af kampen - men han løber konstant i gode positioner og scorer mål.
Hvor har vi dog været dårlige i den defensive opbygning af spillet. Alisson har set ukoncentreret ud i afleveringerne.
- JudgeArdaStudge
Anfield er ved at udvikle sig til et turiststadion. Fans der begynder at gå hjem inden kampen er fløjtet af, er bestemt ikke et kønt syn, men jeg ved ikke om det er tidens tendens eller om det altid har været sådan. Champions League nights har altid føltes specielt, men jeg kan ikke mindes en mere flad stemning længe.
- Cynwal
Endnu en gang synes jeg det er de samme to, som udmærker sig, så jeg har en stemme til hver af
Virgil Van Dijk
Ryan Gravenberch
Det er altså to, elegante "Rolls Royce" spillere vi har der.
Virgil Van Dijk
Ryan Gravenberch
Det er altså to, elegante "Rolls Royce" spillere vi har der.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Hvad der allerede er gået godt, kommer jo ikke skidt igen. Udmærket start på CL:

Vi SMADRER det PIShold !