LFC -Brentford FC >> kamptråden
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: LFC -Brentford FC >> kamptråden
Salah kold som en brøndgravers røv og 2-0
Vi SMADRER det PIShold !
Lækkert.
Så den som off side
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så den som off side
Sindssygt flot forarbejde af Dominik
Hvordan ved du egentlig at en brøndgravers røv er koldCynwal skrev:Salah kold som en brøndgravers røv og 2-0

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi fortsætter den gode start på sæsonen, men små kedeligt det er det. Jeg synes virkelig vi mangler dygtige midtbanespillere. Arne ændrer næppe på startopstillingen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Harvey på Szobos plads. Han vil være smør på den plads.
Den første store test kommer næste weekend. Ude mod scum. Det er uanset deres elendige forfatning en ufattelig svær kamp.
Den første store test kommer næste weekend. Ude mod scum. Det er uanset deres elendige forfatning en ufattelig svær kamp.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Vi har vundet de to første kampe. Men på en lidt billig baggrund. Vi er det hold i den forventede top 6, som har mødt den svageste modstand. Vi gjorde det vi skulle i dag. Men heller ikke mere.
Vi har problemer med at kontrollere kampen. Der er perioder i kampen, hvor Brentford pressede på, og hvor vi ikke stod ordentligt i vores defensiv. Jeg frygter lidt for vores midtbane, når vi møder hold som Arsenal, Man C eller Chelsea. Vi mangler simpelthen defensiv kvalitet på midten. Vi mangler organisation. Og vi mangler spilintelligens. Jeg sad og savnede Alonso, han vil gøre dette hold så meget bedre og så meget mere i balance. Det er tydeligt at se hvorfor vi har jagtet en 6er i 3 år efterhånden.
Dejligt med 3 point! MOM Diaz og Szobo. Og trods alt nyt clean sheet.
Vi har problemer med at kontrollere kampen. Der er perioder i kampen, hvor Brentford pressede på, og hvor vi ikke stod ordentligt i vores defensiv. Jeg frygter lidt for vores midtbane, når vi møder hold som Arsenal, Man C eller Chelsea. Vi mangler simpelthen defensiv kvalitet på midten. Vi mangler organisation. Og vi mangler spilintelligens. Jeg sad og savnede Alonso, han vil gøre dette hold så meget bedre og så meget mere i balance. Det er tydeligt at se hvorfor vi har jagtet en 6er i 3 år efterhånden.
Dejligt med 3 point! MOM Diaz og Szobo. Og trods alt nyt clean sheet.
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 25. aug, 2024 19:58, rettet i alt 3 gange.
- JudgeArdaStudge
Voldsomme konstateringer ovenpå to kampe.
Synes slet ikke, at Brentford kommer frem til noget, udover deres dødboldchancer, der velsagtens er deres stærkeste våben, men som vi håndterede fint i dag. En refleksredning af Alisson var vel mere eller mindre det, som Brentford havde at komme med. Omvendt så vi til tider nogle virkelig lækre opspil til store chancer, især Salah, der spillede 1-2-bandespil med hele vores offensiv, var kræs for øjnene og så var jeg meget glad for vores ihærdighed i tilbageløb. Det er fedt at se alle mand spurte tilbage og fuldstændig afværge og afmontere Brentfords kontraløb. Med lidt mere skarphed og stolpe ind fremfor stolpe ud, så havde vi vundet stort.
MotM: Diaz. Konaté og Gravenberch eller Szoboszlai må slås om de resterende placeringer. Jeg gav den til Gravenberch sidst, så Szoboszlai får den i dag, ikke mindst for sit fremragende fysiske arbejde ved Salahs mål til 2-0, samt sine hidsige tilbageløb. Van Dijk er så vanvittig, at jeg glemmer ham i samtalen, fordi han altid leverer på et højt niveau.
Synes slet ikke, at Brentford kommer frem til noget, udover deres dødboldchancer, der velsagtens er deres stærkeste våben, men som vi håndterede fint i dag. En refleksredning af Alisson var vel mere eller mindre det, som Brentford havde at komme med. Omvendt så vi til tider nogle virkelig lækre opspil til store chancer, især Salah, der spillede 1-2-bandespil med hele vores offensiv, var kræs for øjnene og så var jeg meget glad for vores ihærdighed i tilbageløb. Det er fedt at se alle mand spurte tilbage og fuldstændig afværge og afmontere Brentfords kontraløb. Med lidt mere skarphed og stolpe ind fremfor stolpe ud, så havde vi vundet stort.
MotM: Diaz. Konaté og Gravenberch eller Szoboszlai må slås om de resterende placeringer. Jeg gav den til Gravenberch sidst, så Szoboszlai får den i dag, ikke mindst for sit fremragende fysiske arbejde ved Salahs mål til 2-0, samt sine hidsige tilbageløb. Van Dijk er så vanvittig, at jeg glemmer ham i samtalen, fordi han altid leverer på et højt niveau.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Jeg synes jeg læste at vi havde 92% passing accuracy
Det er vildt meget. Jeg har aldrig set/oplevet at vi har haft højere. Det mere teknisk betonet spil, ser ud til at passe langt bedre til Diaz. Han er langt mere involveret i spillet.
Vores spil minder lidt om Arteta og Pep. Lidt robotagtigt. Måske er det også det der skal til for at vinde

Vores spil minder lidt om Arteta og Pep. Lidt robotagtigt. Måske er det også det der skal til for at vinde

- JudgeArdaStudge
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Som Carra sagde i et interview - sidste sæson havde vi brug for flere kampe som denne. Komfortabel sejr, hvor vi ikke kommer bagud og skal vinde på et sent mål.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 25. aug, 2024 20:13Jeg synes jeg læste at vi havde 92% passing accuracyDet er vildt meget. Jeg har aldrig set/oplevet at vi har haft højere. Det mere teknisk betonet spil, ser ud til at passe langt bedre til Diaz. Han er langt mere involveret i spillet.
Vores spil minder lidt om Arteta og Pep. Lidt robotagtigt. Måske er det også det der skal til for at vinde![]()
Jeg synes det er glimrende vi begynder at spille mere teknisk. Men er nervøs for Slot prøver at spille for meget som Pep, for en ting er sikkert - vi slår ikke City ved at spille, som Pep. Den bedste til Pep bold er nu engang Pep, og materialet han har tilgængeligt er også bedre.
Det skal blive spænende når vi møder enten City eller Arsenal for at se hvordan Slot vil prøve at slå dem. Jeg tvivler på det lykkedes, hvis det bliver et pasning game.
Det var det højeste i de år hvor man har opgjort tallene - vildt!Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 25. aug, 2024 20:13Jeg synes jeg læste at vi havde 92% passing accuracyDet er vildt meget. Jeg har aldrig set/oplevet at vi har haft højere. Det mere teknisk betonet spil, ser ud til at passe langt bedre til Diaz. Han er langt mere involveret i spillet.
Vores spil minder lidt om Arteta og Pep. Lidt robotagtigt. Måske er det også det der skal til for at vinde![]()
-
- Alder: 37
Har desværre ikke kunne se nogen af kampene, men det virker da som en ok start. Jeg glæder mig især over to clean sheets. Problemet er nok bare, at FSG nu tænker, at vi da overhovedet ikke behøver forstærkninger
men det løb var nok kørt alligevel..

- Redtothebone
Synes det er lidt sjovt at der altid skal skydes efter FSG, for de har jo stillet pengene til rådighed, pengene var klar til zubimendi, og sidste sommer til Lavia og Caicedo og sågar Bellingham og året før det til Camavinga og Tchouaméni. Skal sigtekornet ikke nærmere indstilles på de sportschefer, trænere og transferansvarlige som ikke formår at få handlerne i hus ?Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 08:14Har desværre ikke kunne se nogen af kampene, men det virker da som en ok start. Jeg glæder mig især over to clean sheets. Problemet er nok bare, at FSG nu tænker, at vi da overhovedet ikke behøver forstærkningermen det løb var nok kørt alligevel..
YNWA
Har de også stillet de penge tilrådighed. Personligt tvivler jeg.Redtothebone skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 10:10Synes det er lidt sjovt at der altid skal skydes efter FSG, for de har jo stillet pengene til rådighed, pengene var klar til zubimendi, og sidste sommer til Lavia og Caicedo og sågar Bellingham og året før det til Camavinga og Tchouaméni. Skal sigtekornet ikke nærmere indstilles på de sportschefer, trænere og transferansvarlige som ikke formår at få handlerne i hus ?Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 08:14Har desværre ikke kunne se nogen af kampene, men det virker da som en ok start. Jeg glæder mig især over to clean sheets. Problemet er nok bare, at FSG nu tænker, at vi da overhovedet ikke behøver forstærkningermen det løb var nok kørt alligevel..
Var Endo det absolut bedste alternativ når nu pengene ikke var et problem.?