Ja vi burde helt sikkert have lavet et par stykker mererichs skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 15:05Plus at vi skal have mange chancer pr. MålRedtothebone skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 15:01En ting er åbenbart det samme som under Klopp vi er klart bedst i anden halveg…
Ipswich Town - LFC >> Kamptråden
- Redtothebone
Re: Ipswich Town - LFC >> Kamptråden
YNWA
- Redtothebone
Han ser lidt slidt ud efter Copa America, så også lidt overraskende han åbenbart får hele kampen
YNWA
Ha ha - halvtomt
Dejlig start. En kamp af gangen. Men se nu for pokker at få handlet ind, vi ved jo, der kommer skader hen ad vejen.
Bedre 2. halvleg uden at være prangende, men positivt at vi fik mere fart i spillet. Det virkede som om, at den største forbedring var at mere kvalitet på bolden end taktiske ændringer. Vi skabte langt flere chancer og burde måske have scoret mere, men målene kom efter en totalt tandløs første halvleg.
Fin start for Slot. Jeg glæder mig til at se om vi kan bygge endnu mere på. Jeg skal dog lige vende mig til vores opspil. Det var ikke fordi Klopps hold ikke spillede den ud bagfra, men Slot er godt nok risikovillig. Det var tæt på at koste i åbningen af kampen og kunne have været en katastrofestart, men i 2. halvleg synes jeg også vi lykkedes med at trække Ipswich fremad og dermed åbne plads i deres kæder.
Fin start for Slot. Jeg glæder mig til at se om vi kan bygge endnu mere på. Jeg skal dog lige vende mig til vores opspil. Det var ikke fordi Klopps hold ikke spillede den ud bagfra, men Slot er godt nok risikovillig. Det var tæt på at koste i åbningen af kampen og kunne have været en katastrofestart, men i 2. halvleg synes jeg også vi lykkedes med at trække Ipswich fremad og dermed åbne plads i deres kæder.
Imod moderne fodbold.
God 2. Halvleg. Men vi mangler stadig kontrol når vi møder mindre hold.
Håber at Jota kan spille bare 3-4 måneder uden skader.
Håber at Jota kan spille bare 3-4 måneder uden skader.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dejligt med 3 point. Jeg så desværre ikke kampen. Kan man se et fyldigt uddrag på nettet?
Du kan se hele kampen på Amazon PrimeHr. Drejer skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 20:40Dejligt med 3 point. Jeg så desværre ikke kampen. Kan man se et fyldigt uddrag på nettet?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
TakkerOomph242 skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 20:44Du kan se hele kampen på Amazon PrimeHr. Drejer skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 20:40Dejligt med 3 point. Jeg så desværre ikke kampen. Kan man se et fyldigt uddrag på nettet?

Spændende at se på stemmerne. Trent og Ryan har spillet en god kamp ser det ud til.
Hvad med Quansah, blev han skadet eller havde han bare en dårlig gad?
Hvad med Quansah, blev han skadet eller havde han bare en dårlig gad?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ved ikke om han var skadet, men han så lidt tung ud i nogle situationer.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
James Pearce bekræfter, at der er snak om at genoplive salget af Gomez til Newcastle. Kunne man drømme om, at han blev brugt til delvis betaling for at få Bruno Guimaräes den anden vej?JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 13:22Ingen Gomez med. Hvis han ikke er skadet, så må han næsten være på vej væk eller ønske at skifte væk, inden vinduet lukker.
https://www.nytimes.com/athletic/570625 ... -transfer/
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Slot har udtalt, at det var en taktisk udskiftning, fordi han ønskede "more aerial power" altså: hovedstødsstyrke i centerforsvaret, hvor vi ganske rigtigt så lidt vakkelvorne ud en del gange i 1. halvleg.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Jeg vil ikke risikere, at nogen vil sende mig regninger for at have lokket dem til et gratis prøveabonnement hos Prime for at se kampen i går, så her er link til annullering af abonnementet:
https://www.primevideo.com/settings
Det åbner (når man er logget ind) for denne side, hvoraf der fremgår dato for fornyelse = træk af kr. 59,- på kreditkort. I mit tilfælde er deadline for opsigelse ved tryk på "Opsig medlemskab"-knappen således den 20. august:

https://www.primevideo.com/settings
Det åbner (når man er logget ind) for denne side, hvoraf der fremgår dato for fornyelse = træk af kr. 59,- på kreditkort. I mit tilfælde er deadline for opsigelse ved tryk på "Opsig medlemskab"-knappen således den 20. august:

Vi SMADRER det PIShold !