Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 14. aug, 2024 15:03

JudgeArdaStudge skrev:Tag ikke fejl af Mamardashvili, han er en bedre målmand end Kelleher og det er sagt med al respekt for Kelleher. Mamardashvili er nok det største målmandstalent derude lige nu. At lande ham, vil være en lille genistreg, men det lyder til, at vi fedtspiller Valencia med skambud, selvom han gerne vil til Liverpool. Og ja, i min verden er man målmandstalent som 23-årig.
Han er vildt god, hvilket han også viste til EM.

Målmandsposten bør logisk set være sidste prioritet når vi desperat kan forbedre os alle andre steder på banen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 14. aug, 2024 15:23

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 14. aug, 2024 14:45
Det er ret vildt, det der sker omkring Zubimendi nu. Spanske medier melder, at han skulle have set sig sur på Paul Joyce, fordi Joyce har lækket en masse information, der har sat ham under pres og irriteret Real Sociedad til ikke, at ville gå i forhandling med Liverpool. De skal have set sig forsøgt snigløbet. Ingen ved dog, hvor Joyce har fået sin information fra.

Paul Joyce selv melder, og han plejer altså at være forholdsvis troværdig, at Zubimendi ombestemte sig, fordi han selv skulle købe sig ud af klubben. Han havde håbet, at Real Sociedad ville forhandle med Liverpool, deraf også snakken om Bajcetic på leje, så han kunne gå ud af fordøren (Joyce ordvalg) af sin hjerteklub som gode venner, fremfor ud af bagdøren med nedadbøjet hoved. I stedet sagde Real Sociedad til ham, at hvis han vil forlade klubben, så må han selv købe sig ud. Det kunne han ikke få sig selv til og han kunne ikke klare tanken om at være på ukant med Real Sociedad.

Samtidig melder Joyce, at der allerede er opstået problematik omkring en kontraktforlængelse med Zubimendi. Han skulle have vendt pladen om og nu lagt pres på dem og stillet krav til dem, som han føler de har gjort overfor ham. Han står alt andet lige med rigtig gode kort på hånden til at forhandle en forbedret kontrakt hjem, også selvom alle medier skriver, at han ikke kommer til at tjene i nærheden af, hvad han ville i Liverpool, uanset hvor meget kontrakten forbedres.

Hvis Joyce ord skal stå for troende og hvem ved ærlig talt om de gør det og om det er Joyce ord, for nuværende er det blot lidt vild (og underholdende) sladder, men så lyder det til, at Zubimendi har lavet en brøler. Men jeg tror ikke, at vi kommer tilbage efter ham. Tværtom hvis han forlænger sin kontrakt, så stiger hans buyout velsagtens også og så tror jeg, han får endnu sværere ved at drømme om Champions League fodbold og følge i fodsporerne på sit idol Xabi Alonso.
Jeg tror ikke der kommer de store problemer i at følge med Alonso til Real Madrid næste sommer... Hvis altså Real ser ham som god nok..

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 14. aug, 2024 16:20

Oomph242 skrev:
onsdag, 14. aug, 2024 15:23
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 14. aug, 2024 14:45
Det er ret vildt, det der sker omkring Zubimendi nu. Spanske medier melder, at han skulle have set sig sur på Paul Joyce, fordi Joyce har lækket en masse information, der har sat ham under pres og irriteret Real Sociedad til ikke, at ville gå i forhandling med Liverpool. De skal have set sig forsøgt snigløbet. Ingen ved dog, hvor Joyce har fået sin information fra.

Paul Joyce selv melder, og han plejer altså at være forholdsvis troværdig, at Zubimendi ombestemte sig, fordi han selv skulle købe sig ud af klubben. Han havde håbet, at Real Sociedad ville forhandle med Liverpool, deraf også snakken om Bajcetic på leje, så han kunne gå ud af fordøren (Joyce ordvalg) af sin hjerteklub som gode venner, fremfor ud af bagdøren med nedadbøjet hoved. I stedet sagde Real Sociedad til ham, at hvis han vil forlade klubben, så må han selv købe sig ud. Det kunne han ikke få sig selv til og han kunne ikke klare tanken om at være på ukant med Real Sociedad.

Samtidig melder Joyce, at der allerede er opstået problematik omkring en kontraktforlængelse med Zubimendi. Han skulle have vendt pladen om og nu lagt pres på dem og stillet krav til dem, som han føler de har gjort overfor ham. Han står alt andet lige med rigtig gode kort på hånden til at forhandle en forbedret kontrakt hjem, også selvom alle medier skriver, at han ikke kommer til at tjene i nærheden af, hvad han ville i Liverpool, uanset hvor meget kontrakten forbedres.

Hvis Joyce ord skal stå for troende og hvem ved ærlig talt om de gør det og om det er Joyce ord, for nuværende er det blot lidt vild (og underholdende) sladder, men så lyder det til, at Zubimendi har lavet en brøler. Men jeg tror ikke, at vi kommer tilbage efter ham. Tværtom hvis han forlænger sin kontrakt, så stiger hans buyout velsagtens også og så tror jeg, han får endnu sværere ved at drømme om Champions League fodbold og følge i fodsporerne på sit idol Xabi Alonso.
Jeg tror ikke der kommer de store problemer i at følge med Alonso til Real Madrid næste sommer... Hvis altså Real ser ham som god nok..
Helt sikkert , vil Real have ham- så får de ham og de skal nok finde en fornuftig pris (ingen siger nej til Real).

Og LFC har trods alt ikke for vane at vende tilbage til en fuser.

Vi må videre og håbe det vi har holder - Bajcetic, Doak og lidt Jones er nok vores nye signings
Senest rettet af richs onsdag, 14. aug, 2024 16:25, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 14. aug, 2024 16:25

For nuværende er Zubimendi ikke god nok til Real Madrid og de har midtbanepladserne godt besat, især hans position. De har Tchouameni og Camavinga (omend sidstnævnte skadet lige nu), 24 år og 21 år. Der er ikke plads til Zubimendi. Så skulle det være Barcelona måske. Men det er Real Madrid, vildere ting er selvfølgelig sket.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 14. aug, 2024 16:27

Fowler89 skrev:
onsdag, 14. aug, 2024 15:03
JudgeArdaStudge skrev:Tag ikke fejl af Mamardashvili, han er en bedre målmand end Kelleher og det er sagt med al respekt for Kelleher. Mamardashvili er nok det største målmandstalent derude lige nu. At lande ham, vil være en lille genistreg, men det lyder til, at vi fedtspiller Valencia med skambud, selvom han gerne vil til Liverpool. Og ja, i min verden er man målmandstalent som 23-årig.
Han er vildt god, hvilket han også viste til EM.

Målmandsposten bør logisk set være sidste prioritet når vi desperat kan forbedre os alle andre steder på banen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Men rettidig omhu er nu også rart. At det så er på målmandspladsen er så en anden snak. Det måtte jo gerne også være på de andre pladser med lidt aldrende spillere. Bournemouth er klar til at leje ham for sæsonen fra Valencia, hvis handler går igennem - Dvs. Richard Hughes forstærker Bournemouth selvom han ikke længere er ansat i Bournemouth. Således bliver Mamardashvili først officielt Liverpool-spiller fra 2025. Så selvom vi køber ham, så kan vi stadig ende med ikke at få nogle nye tilgange i Slots første sæson. Ret vildt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 15. aug, 2024 08:26

Synes sgu, det er nogle lidt mærkelige prioriterer, vi viser på transfermarkedet lige nu. Fair nok, Mamardashvili er super god, men Alisson er kun 31..? Han kan vel stå syv gode år endnu, hvis alt går vel. Og vi har en klasse andenkeeper, der måske kan steppe up, hvis Alisson lige pludselig vil hjem til Brasilien eller noget.

Fatter heller ingenting af at sælge Bobby Clark. Britiske talenter går til psyko overpriser de her år, og så sælger vi ham for snoldrede 10 mio. pund? Vi har ikke formået at handle ind til midtbanen, og så sælger vi en, der faktisk har niveau til at få kampe, og kun bliver bedre herfra? Håber det betyder, der kommer noget andet ind, ellers virker det helt underligt på mig.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 15. aug, 2024 09:35

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 08:26
Synes sgu, det er nogle lidt mærkelige prioriterer, vi viser på transfermarkedet lige nu. Fair nok, Mamardashvili er super god, men Alisson er kun 31..? Han kan vel stå syv gode år endnu, hvis alt går vel. Og vi har en klasse andenkeeper, der måske kan steppe up, hvis Alisson lige pludselig vil hjem til Brasilien eller noget.

Fatter heller ingenting af at sælge Bobby Clark. Britiske talenter går til psyko overpriser de her år, og så sælger vi ham for snoldrede 10 mio. pund? Vi har ikke formået at handle ind til midtbanen, og så sælger vi en, der faktisk har niveau til at få kampe, og kun bliver bedre herfra? Håber det betyder, der kommer noget andet ind, ellers virker det helt underligt på mig.
Bobby Clark salg må jo være en vurdering af talent kontra cool cash. Man må jo mene at han ikke vil kunne spille sig på nu eller i nær fremtid og derfor er han skibet afsted.
Tror bestemt ikke, det betyder vi handler i dette vindue. En tynd besat trup plejer ikke at afskrækker ledelsen.
Personligt håber jeg på Gordon og/eller en klasse 6er, men chancerne er nok yderst minimale.

Og Mamardashvili er rettidig omhu, ved jeg ikke helt - tænker mere det er en forretning, hvor man håber på et godt afkast om et år eller to (ved salg af den ene eller anden målmand).

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 15. aug, 2024 10:35

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 08:26

Bobby Clark har spillet 6 kampe på førsteholdet - flest nok som indskifter og få minutter.

Joo han har vist lidt potentiale, men altså vi får lidt cash, har første ret hvis en anden klub vil købe og tilmed også videresalgs klausul. Bliver han stor kan vi jo udnytte en af de to klausuler.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 15. aug, 2024 10:56

Har vi egentlig nogensinde i nyere tid solgt et talent, som efterfølgende er blevet så god, at han var Liverpool-potentiale? Jeg kan ikke komme i tanke om nogen...

Og Clark bliver ikke den første.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 15. aug, 2024 11:18

AJJ skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 10:56
Har vi egentlig nogensinde i nyere tid solgt et talent, som efterfølgende er blevet så god, at han var Liverpool-potentiale? Jeg kan ikke komme i tanke om nogen...

Dominic Solanke? Vitterligt i dette transfervindue.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 15. aug, 2024 11:29

Fowler89 skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 11:18
AJJ skrev:

Den holdning tror jeg, at du står ret alene med. Og klubben havde desuden så nok udnyttet den buy back-clause, der var.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 15. aug, 2024 11:46

AJJ skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 11:29
Fowler89 skrev:
AJJ skrev:

Den holdning tror jeg, at du står ret alene med. Og klubben havde desuden så nok udnyttet den buy back-clause, der var.
Buy back clause plejer at udløbe efter et par år. Jeg tror ikke vi havde muligheden for at købe ham tilbage. Han har spillet for Bournemouth i 5 år og ryger til Tottenham for 65m pund.

19 mål og 3 assist i 38 kampe for Bournemouth er ikke dårligt.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 15. aug, 2024 12:27

Fowler89 skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 11:46
AJJ skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 11:29
Fowler89 skrev:
AJJ skrev:

Buy back clause plejer at udløbe efter et par år. Jeg tror ikke vi havde muligheden for at købe ham tilbage. Han har spillet for Bournemouth i 5 år og ryger til Tottenham for 65m pund.

19 mål og 3 assist i 38 kampe for Bournemouth er ikke dårligt.
Ja, det har du ret i, at den nok er

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 15. aug, 2024 13:09

Fowler89 skrev:
AJJ skrev:

Og Raheem Sterling. 🐍

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 15. aug, 2024 13:58

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 15. aug, 2024 13:09
Fowler89 skrev:
AJJ skrev:

Og Raheem Sterling. 🐍
jeg kan heller ikke komme i tanke om nogen.

Besvar