Helt enig. VAR har i mine øjne ret i, at man ikke kan konkludere, hvorvidt bolden er ude eller om der er offside. Men derfra fejler de i min optik ved ikke at sende dommeren hen til skærmen for at vurdere, om han stadig mener, at der ikke er en forseelse imod Gabriel. Når det er en vurdering. så skal den i min optik komme fra dommeren. Og jeg kan ikke se noget i vejen for, at han får lov at se situationen en gang til, selvom han ikke dømte frispark indledningsvis.mortenbak skrev: ↑søndag, 05. nov, 2023 06:48Hvad tænker i om Nyborgs mål mod Ars ?
Der var en del VAR tjek på det mål.
Jeg synes joelinton laver friskpark med 2 hænder i ryggen og er han ikke ikke også offside, da målmanden ikke er bagerste mand, men derimod den arsenalspiller, som han laver frispark på.
Synes dog, at der var flere fejl i den kamp. Havertz burde i min optik have fået rødt for sin flyvende tackling. Og han lavede derudover en anden forseelse, der burde have givet ham gult nummer 2. Og Bruno burde efter min mening også have fået rødt for sin svinske albue i baghovedet på Jorginho.
Hvis vi taler selve kampen, så overraskede det mig, at Arsenal kom med noget der lignede en game-plan for at køre 0-0 hjem. De trak tiden fra første fløjt og indtil de kom bagud. Fra mit synspunkt er det ikke den rette indstilling at have, hvis man skal slå Man City eller Liverpool i en kamp om mesterskabet.