Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 21. aug, 2023 19:06

Hr. Drejer skrev:
mandag, 21. aug, 2023 12:01
Salah er dækket ind af Doak.
Ahhh ja, stjerneangriberen Ben Doak.

Der går full circle jerk i den hver gang en ungdomsspiller har spillet godt i 10 minutter, og han er altid den nye "xyz".

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 21. aug, 2023 19:43

Fowler89 skrev:
mandag, 21. aug, 2023 19:06
Hr. Drejer skrev:

Der går full circle jerk i den hver gang en ungdomsspiller har spillet godt i 10 minutter, og han er altid den nye "xyz".
Ja og vores track-record ifht. At udklække fremtidige verdens stjerner, gennem akademiet, er vildt imponerende 😂

De sidste 20år er vi reelt kun udviklet Trent. Der har taget det afgørende skridt. Jones kan stadig nå det. Men vores ungdoms arbejde er ikke just det bedste vi har set i England.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. aug, 2023 20:53

Fowler89 skrev:
mandag, 21. aug, 2023 18:53
AJJ skrev:
søndag, 20. aug, 2023 19:16
Jeg tør i hvert fald godt kalde den ift. 6'ere. Der kommer ikke andre end Endo i det her vindue
Enig, det kunne passe FSG fint.
Der er efterhånden heller ikke mange 6'ere tilbage desværre.

Jeg er stadig forbavset over, hvordan Chelsea kunne tage de 2 foran os.
De var nok mere seriøse med deres bud....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. aug, 2023 13:47

Fowler89 skrev:
mandag, 21. aug, 2023 19:06
Hr. Drejer skrev:

Ja, men Salah er (næsten) aldrig skadet. Og Klopp er villig til at give de unge chancen, hvilket vi så med stjernespilleren Bajcetic i sidste sæson.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 22. aug, 2023 14:08

Tænker nu stadig der arbejdes på transfers, men kun fint hvis det ikke er i fuld offentlighed, det har vi set hvordan det kan ende.

Det rygtes at Liverpool har aftalt personlige vilkår med Andre fra Fluminense, han koster åbenbart 40 mio euro nu(release clause), men kun 25 mio euro til December når den Brasilianske lige stopper. Fluminense er dog umiddelbart ikke interesseret i at slippe nu ham nu fordi de er langt i pokal turneringen, det er måske værd at følge hvis de skulle tabe deres kamp torsdag, kan de måske ændre mening.

Navnet Piero Hincapie synes jeg også er bliver nævnt et par steder, jeg kender ikke meget til ham, men det spændene ved ham er at han kan spille både midterforsvar og venstre back og han er venstre benet. Kun 21 år og har spillet 76 kampe for Leverkusen. pris 35-45 mio euro. (trænes af Xabi Alonso)

The Mirror melder at der er blevet sat en pris på Gravenberch til 22 mio £, hvis det er sandt lyder det som et bargain, han kan spille både 6er og 8er United er dog åbenbart også interesseret i ham, og kan desværre blive en hård konkurrent fordi han kender Ten Haag fra Ajax tiden.

De 4 (inkl. Endo) kan til sammen hentes for mindre end prisen på Caisedo :D
YNWA

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 22. aug, 2023 15:28

Redtothebone skrev:
tirsdag, 22. aug, 2023 14:08
Tænker nu stadig der arbejdes på transfers, men kun fint hvis det ikke er i fuld offentlighed, det har vi set hvordan det kan ende.

Det rygtes at Liverpool har aftalt personlige vilkår med Andre fra Fluminense, han koster åbenbart 40 mio euro nu(release clause), men kun 25 mio euro til December når den Brasilianske lige stopper. Fluminense er dog umiddelbart ikke interesseret i at slippe nu ham nu fordi de er langt i pokal turneringen, det er måske værd at følge hvis de skulle tabe deres kamp torsdag, kan de måske ændre mening.

Navnet Piero Hincapie synes jeg også er bliver nævnt et par steder, jeg kender ikke meget til ham, men det spændene ved ham er at han kan spille både midterforsvar og venstre back og han er venstre benet. Kun 21 år og har spillet 76 kampe for Leverkusen. pris 35-45 mio euro. (trænes af Xabi Alonso)

The Mirror melder at der er blevet sat en pris på Gravenberch til 22 mio £, hvis det er sandt lyder det som et bargain, han kan spille både 6er og 8er United er dog åbenbart også interesseret i ham, og kan desværre blive en hård konkurrent fordi han kender Ten Haag fra Ajax tiden.

De 4 (inkl. Endo) kan til sammen hentes for mindre end prisen på Caisedo :D
Tror ikke man skal lægge så meget i om Ten Haag kender ham eller ej. Det kan ligeså vel være Gravenberch synes Ten Haag var en klovn. Det kan også være at han er så klog at han tænker det er smart i sine unge/udviklings år at få flere træneres indput og således siger han har prøvet Ten Haag, lad mig se hvordan Klopp kan udvikle mig som spiller.

Donny van der beek fik jo heller ikke just meget ud af hans gamle træner Ten Haag kom til Scum..

Hvis vi kommer i duel med Scum om Gravenberch tror jeg lønnen og udsigten til kontinuerligt at spille bliver det afgørende ifht. hvem der vinder den duel.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 22. aug, 2023 16:22

Hincapie er en spændende mulighed til forsvaret. Han har været stærk og stabil for B04 de sidste par sæsoner. Plejer at spille til venstre i et 3 mands forsvar. Han får dog lidt mange kort, hvis man skal sige noget mindre godt.
Gravenberch tror jeg ikke på. Han er ikke god nok. Prisen er vel sådan set fin nok, men jeg ser ikke noget lys i ham. Tager han til scum ryger han bare på bænken. Så kan han lige så godt blive i Bayern. Mon ikke han tager et år hjemme i Ajax på en lejeaftale?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 23. aug, 2023 08:45

Emmy skrev:
tirsdag, 22. aug, 2023 16:22
Gravenberch tror jeg ikke på. Han er ikke god nok.
Han har helt sikkert noget potentiale der ikke helt er blevet forløst i Bayern, men tænker Klopp er en helt anden træner end Tuchel, så tror Klopp kan udvikle meget på det potentiale.

Han vel ikke være starter i Liverpool, men ser meget mere fremtid i ham end f.eks. Elliot, jeg ville ønske Elliot bare strålede hver gang han kom på banen, men det gør han bare desværre ikke.

De to svageste led i vores trup synes jeg er Elliot og Matip, Matip ved vi næsten med sikkerhed stopper næste sommer, så der skal findes en afløser snart, Elliot beholder vi helt sikkert lidt endnu fordi han er homegrown og fordi vi mangler folk til midtbanen, men ville bare ønske han snart kunne tager et tigerspring i hans udvikling.
YNWA

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 23. aug, 2023 09:00

Redtothebone skrev:
onsdag, 23. aug, 2023 08:45
Emmy skrev:
Han har helt sikkert noget potentiale der ikke helt er blevet forløst i Bayern, men tænker Klopp er en helt anden træner end Tuchel, så tror Klopp kan udvikle meget på det potentiale.

Han vel ikke være starter i Liverpool, men ser meget mere fremtid i ham end f.eks. Elliot, jeg ville ønske Elliot bare strålede hver gang han kom på banen, men det gør han bare desværre ikke.

De to svageste led i vores trup synes jeg er Elliot og Matip, Matip ved vi næsten med sikkerhed stopper næste sommer, så der skal findes en afløser snart, Elliot beholder vi helt sikkert lidt endnu fordi han er homegrown og fordi vi mangler folk til midtbanen, men ville bare ønske han snart kunne tager et tigerspring i hans udvikling.
Han er en bedre fodboldspiller end Henderson og fysisk stærk. Han er faktisk også bedre end Fabinho på 6’er. Så stort ja tak. Da vinduet åbnede håbede jeg på vores nye 10’er der heldigvis kom ind, Gravenberch og Timber men han tog til Arsenal.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 23. aug, 2023 09:03

Kelly skrev:
onsdag, 23. aug, 2023 09:00
Redtothebone skrev:
Emmy skrev:

Han er en bedre fodboldspiller end Henderson og fysisk stærk. Han er faktisk også bedre end Fabinho på 6’er. Så stort ja tak. Da vinduet åbnede håbede jeg på vores nye 10’er de heldigvis kom ind, Gravenberch,
Er Gravenberch bedre end Fabinho i sin prime? Shit hvorfor vil Bayern så gå af med ham?

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 23. aug, 2023 09:23

Oomph242 skrev:
onsdag, 23. aug, 2023 09:03
Kelly skrev:
onsdag, 23. aug, 2023 09:00
Redtothebone skrev:
Emmy skrev:

Han er en bedre fodboldspiller end Henderson og fysisk stærk. Han er faktisk også bedre end Fabinho på 6’er. Så stort ja tak. Da vinduet åbnede håbede jeg på vores nye 10’er de heldigvis kom ind, Gravenberch,
Er Gravenberch bedre end Fabinho i sin prime? Shit hvorfor vil Bayern så gå af med ham?
Det vil de vel objektivt set heller ikke - han vil selv væk grundet manglende spille tid.
Men jeg ser ikke Gravenberch som 6'er, han kan sikkert godt udfylde rollen, men han er mere en 8'er i min bog.

Skulle Gravenberch være en go 6'er så sidder Bayern dog også på en endnu bedre 6'er nemlig Kimmich, og har købt Konrad Laimer, som også kan spille den position rigtig fint.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 23. aug, 2023 11:02

Nej, Gravenberch er ikke defensiv midt. Han ville klart skulle konkurrere med Macallister og Szobo om de to 8'er-pladser. I en meget ung alder fremstod han som en af de mest modne spillere på et ret godt Ajax-hold, kan en del med bolden, fylder pænt meget og scorede også jævnligt for dem.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. aug, 2023 11:24

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 23. aug, 2023 11:02
Nej, Gravenberch er ikke defensiv midt. Han ville klart skulle konkurrere med Macallister og Szobo om de to 8'er-pladser. I en meget ung alder fremstod han som en af de mest modne spillere på et ret godt Ajax-hold, kan en del med bolden, fylder pænt meget og scorede også jævnligt for dem.
Jeg ser frem til den kommende kamp mod Newcastle, i håb om at vi for 1. gang i PL får Macca og Szobo at se som de to 8'ere, hvis ellers Klopp finder Endo moden til en startplads.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 23. aug, 2023 13:00

Cynwal skrev:
onsdag, 23. aug, 2023 11:24
Tom_Jorsal skrev:
Jeg ser frem til den kommende kamp mod Newcastle, i håb om at vi for 1. gang i PL får Macca og Szobo at se som de to 8'ere, hvis ellers Klopp finder Endo moden til en startplads.
Jeg tænker lidt Endo kommer til at starte, det handler lidt om at få de spillere vi har til at spille på deres bedste position, så både Macca og Szobo kommer længere frem, og Samtidig kan Gakpo komme frem på toppen, hvor han også fungere som dygtig presspiller, jeg tror også Trent får en mere defensiv rolle mod Newcastle, City viste på fornem vis, hvordan de kunne dominere dem 100%.
YNWA

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 23. aug, 2023 13:10

Tom_Jorsal skrev:
Det tror jeg ikke du skal være så sikker på han spiller nemlig super godt i 6’er rollen også.
Han er bare klart bedre fodboldspiller end Henderson og bedre end Fabinho var til sidst.
Manglende Motivation og tilknytning tror jeg var en af grundene til Fabinho faldt til pinligt niveau i sidste sæson, særligt i starten af sæsonen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar