Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg tør i hvert fald godt kalde den ift. 6'ere. Der kommer ikke andre end Endo i det her vindue
Der kommer to spillere mere vi ved de har 800 mill at gøre med. Midtbanespiller og forsvarsspiller. Jeg tror der kommer overraskelser.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Vi ved ikke om der er 800 mill til rådighed, Det er jo altid gratis at byde på en spille, at følge den til dørs er noget andet...
Må indrømme at jeg lidt frygter FSG satser på, at gå i nul igen i et transfervindue hvor vi mangler spillere.
Tror jeg bestemt ikke de gør de arbejder på en midtbanespiller og forsvarsspiller.Oomph242 skrev: ↑søndag, 20. aug, 2023 21:29Vi ved ikke om der er 800 mill til rådighed, Det er jo altid gratis at byde på en spille, at følge den til dørs er noget andet...
Må indrømme at jeg lidt frygter FSG satser på, at gå i nul igen i et transfervindue hvor vi mangler spillere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg tror såmænd også nok, at der skal komme 1 måske 2 spillere mere ind i dette vindue. Jeg tror bare ikke på en marquee signing af en 6'er (Doucoure fx).
Jeg tror ikke, at man vil betale den overpris, der skal til.
i øvrigt: Hvis Endo var en Milner-erstatning, så havde man jo nok hentet ham tidligere på sommeren. Men som det fremgår af dette interview, så blev han hentet, da Caicedo (og Lavia) ikke blev til noget.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/8 ... ette-skje/
EDIT: https://theathletic.com/4790619/2023/08 ... gue/?amp=1
Endo has been bought to start Liverpool matches – they aren’t targeting another No 6 this summer
i øvrigt: Hvis Endo var en Milner-erstatning, så havde man jo nok hentet ham tidligere på sommeren. Men som det fremgår af dette interview, så blev han hentet, da Caicedo (og Lavia) ikke blev til noget.
Endo has been bought to start Liverpool matches – they aren’t targeting another No 6 this summer
Caicedo og Lavia var røgslør for Endo da ingen måtte vide, at vi gik efter verdens bedste DM som ingen andre klubber havde opdaget:)AJJ skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 08:27Jeg tror såmænd også nok, at der skal komme 1 måske 2 spillere mere ind i dette vindue. Jeg tror bare ikke på en marquee signing af en 6'er (Doucoure fx).
Jeg tror klubben bruger Pearce til at agere talerør og strategisk at signalere:
1. Klubben bliver ikke desperate, og betaler overpris for en ny 6'er - selvom der er penge i kassen og vi har mistet to targets.
2. VI fans skal ikke blive skuffede hvis der slet ikke kommer flere.
3. Endo får ikke følelsen af han var et panik femtevalgs køb.
Det køber simpelthen tid/ro. Klubbens flash af bankbogen størrelse, skabte en forventning og pres der ikke passer ind i måden FSG ellers har håndteret transfers. Nu har de ligesom købt tid til den rette er tilgængelig for den rette pris.
1. Klubben bliver ikke desperate, og betaler overpris for en ny 6'er - selvom der er penge i kassen og vi har mistet to targets.
Det køber simpelthen tid/ro. Klubbens flash af bankbogen størrelse, skabte en forventning og pres der ikke passer ind i måden FSG ellers har håndteret transfers. Nu har de ligesom købt tid til den rette er tilgængelig for den rette pris.
De har snart købt tid i to år med den midtbane og virker alligevel uforberedte og sjuskede i både forhandlinger og taggets...TG12 skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 11:02Jeg tror klubben bruger Pearce til at agere talerør og strategisk at signalere:
Det er vi sådan set helt enige om.Oomph242 skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 11:10De har snart købt tid i to år med den midtbane og virker alligevel uforberedte og sjuskede i både forhandlinger og taggets...TG12 skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 11:02Jeg tror klubben bruger Pearce til at agere talerør og strategisk at signalere:
Men tror de blev taget med bukserne ned ved at Fab og Hendo smuttede.
Selvom jeg har min tvivl om Fab kunne vende tilbage til tidligere tiders højder, så havde de nok satset på de to var en del af truppen. I det tilfælde havde Domnik, og Alexis, været en go' start på en ny midtbane.
Ingen tvang os til, at sælge begge i dette vindue, men Jeg tror desværre pengene trak i FSG. Da de begge havde været mere eller mindre økonomisk værdiløse for klubben fra næste sæson. Som andre klubber i toppen af PL må vi også forberede os på det uforudsete, i stedet for altid at bruge det som undskyldninger. Vi er efterhånden tilbage i den gamle næste sæson, næste sæson, næste sæson,...TG12 skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 11:12Det er vi sådan set helt enige om.Oomph242 skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 11:10De har snart købt tid i to år med den midtbane og virker alligevel uforberedte og sjuskede i både forhandlinger og taggets...TG12 skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 11:02Jeg tror klubben bruger Pearce til at agere talerør og strategisk at signalere:
Men tror de blev taget med bukserne ned ved at Fab og Hendo smuttede.
Selvom jeg har min tvivl om Fab kunne vende tilbage til tidligere tiders højder, så havde de nok satset på de to var en del af truppen. I det tilfælde havde Domnik, og Alexis, været en go' start på en ny midtbane.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hendo havde en snak med Klopp, hvor medierne refererede at han ikke skulle regne med fast spilletid. Det spillede også ind på beslutningen om at skifte. Men pengene er den største faktor selvfølgelig.
Næste sommer vil de Saudiske klubber sikkert fortsætte deres køb. Og her tænker jeg at vi kan miste Salah og VVD. Salah er dækket ind af Doak. Men jeg undres over vi ikke har købt en erstatning til VVD i dette vindue. Det kan stadig ske, men vi hænger lidt synes jeg.
Næste sommer vil de Saudiske klubber sikkert fortsætte deres køb. Og her tænker jeg at vi kan miste Salah og VVD. Salah er dækket ind af Doak. Men jeg undres over vi ikke har købt en erstatning til VVD i dette vindue. Det kan stadig ske, men vi hænger lidt synes jeg.
Nej det er han ved den gode gud ikke, slet ikke i nærheden af. Hvad fuck er det der sker? Fair nok at vi kollektivt er ved at bryde sammen over at Bajcetic måske kan blive Liverpool kvalitet, på trods af at der er større chance for at han ender ligesom Rhian Brewster, Harry Wilson, Ben Woodburn, Jordon Ibe, Cameron Brannegan og hvad de ellers hedder, fordi den kvalitet der kræves af en Liverpoolspiller er absolut øverste hylde og det er bare svært at bryde gennem det nåleøje. Der er intet federe end at spillere af egen avl spiller på førsteholdet, omend Bajcetic vel mere er et produkt af Celta Vigo end Liverpool. Og vi skal helt sikkert være bedre til at give unge spillere chancen. Vi skal også være realistiske.
Med minde Ben Doak slår Salah af og laver 20 G/A i løbet af sæsonen, så er han fandeme ikke i nærheden af at være Salahs afløser. Han har spillet 100 minutter som fodboldspiller fordelt på os og Celtic. Bare fordi FSG behandler os so en midterklub, behøver vi jo ikke acceptere det. Begynder han at præstere som Mbappe i Monaco, så kan vi snakke om det, men ellers så skal der kraftstejleme ro på sættet.
Ben Doak kan over en årrække bevise, ligesom alle andre ungdomsspillere, at han fortjener en plads på Liverpools førstehold, men med minde han præsterer helt ekstraordinært og langt højere end man kan tillade sig at forvente af en teenager, så tager han altså ikke bare over for den profilerede målscorer Liverpool har haft i PL æraen og en mand der har været den bedste højrekant i verden i de sidste 5 år, måske med undtagelse af ham den lille argentiner, der både er blevet lidt gammel og vel næppe kan siges at spille højrekant længere.
Imod moderne fodbold.
-
- Alder: 37
Det ligner, du får ret jvf. The Athletic. Er godt nok undervældende at få en ældre spiller en Fabinho ind som hans erstatning. Jeeeesus Christ, mand. Hvordan kan det sejle så meget i klubben. Håber vi får en psykopat-snitter på St. James Park på søndag, og ledelsen får fingeren ud, men har givet helt op på dem efterhånden.
FSG har gang i nye projekter og nye klub indkøb, så det er hele vejen rundt med sparekniven. Selv rundbold klubben er på smalkost..Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 21. aug, 2023 16:45Det ligner, du får ret jvf. The Athletic. Er godt nok undervældende at få en ældre spiller en Fabinho ind som hans erstatning. Jeeeesus Christ, mand. Hvordan kan det sejle så meget i klubben. Håber vi får en psykopat-snitter på St. James Park på søndag, og ledelsen får fingeren ud, men har givet helt op på dem efterhånden.
Enig, det kunne passe FSG fint.
Der er efterhånden heller ikke mange 6'ere tilbage desværre.
Jeg er stadig forbavset over, hvordan Chelsea kunne tage de 2 foran os.