Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 14. aug, 2023 10:20

Mysjkin skrev:
mandag, 14. aug, 2023 10:04
Flere seriøse medier skriver, at det er lykkedes Chelsea at hoste op med £115m for Caicedo. De har tilbudt ham en 8-årig kontrakt med option på yderligere 12 måneder(!)
Hvis det er lovligt jf FFP, så er reglerne værdiløse. Men det er desværre ikke en nyhed.

Den bane kan vi bare ikke konkurrere på. Jeg håber vi i det mindste henter Lavia - eller en anden talentfuld 6'er inden vinduet lukker i. Og så må vi se om Klopp kan udføre lidt magi i spillerudviklingen.
Lavia er også på vej til Chelsea https://www.liverpool.no/liveblogg#lavi ... n-i-helgen :lol:

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » mandag, 14. aug, 2023 10:31

AJJ skrev:
mandag, 14. aug, 2023 10:20
Mysjkin skrev:
Flere seriøse medier skriver, at det er lykkedes Chelsea at hoste op med £115m for Caicedo. De har tilbudt ham en 8-årig kontrakt med option på yderligere 12 måneder(!)
Hvis det er lovligt jf FFP, så er reglerne værdiløse. Men det er desværre ikke en nyhed.

Den bane kan vi bare ikke konkurrere på. Jeg håber vi i det mindste henter Lavia - eller en anden talentfuld 6'er inden vinduet lukker i. Og så må vi se om Klopp kan udføre lidt magi i spillerudviklingen.
Lavia er også på vej til Chelsea https://www.liverpool.no/liveblogg#lavi ... n-i-helgen :lol:
Skal vi grine, græde, kaste op eller bare blive apatiske?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 14. aug, 2023 10:47

AJJ skrev:
Mysjkin skrev:

Ifølge nogle har vi matchet buddet, hvilket betyder at Lavia har frit valg.
At han vælger Chelsea fremfor LFC må jo så være enten lønnen eller klubben han er vild med.For han var nok garanteret mere hos os, end som reserve for casido(de næste 8år) - forstår ikke helt det valg, virker lidt dumt, med mindre man godt kan lide at sidde på bænken.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 14. aug, 2023 11:20

Jøsses, en farce. Synes efterhånden PL er helt til grin ift. transfermarkedet.

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 14. aug, 2023 11:26

Mysjkin skrev:
mandag, 14. aug, 2023 10:31
AJJ skrev:
Mysjkin skrev:

Skal vi grine, græde, kaste op eller bare blive apatiske?
Som jeg forstår, er analysen hos folk med indsigt i fodboldøkonomi, at Chelsea helt kalkuleret overtræder FFP. De tager så bøden og transferban i en periode. Sidstnævnte uden betydning, da truppen, der skal sikre dem sportslig succes, er på plads. Men en risikofyldt strategi, for hvis Poch og de dyrt indkøbte spillere fejler, så er de på røven.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 14. aug, 2023 11:38

https://www.plbold.dk/nyhed/breaking-li ... er-chelsea

Lidt sjovt, var vi startet med det for uger siden , så var handel for længst lukket, og sikkert også billigere.

Men vores bud har sikkert ikke den stor betydning , da Chelsea nok bare matcher og spillere nok foretrækker Chelsea pga løn.
Mon ikke Chelsea har helt styr på denne handel også, de virker til at være ret godt forberedt - hvilket en helt åben pengetank også hjælper med. FFP er nok regnet ind i det, en lille bøde på 50-100 mill betyder jo ikke det store , ej hellere et transfer stop på 1/2år. Det er virker må være pointfratagelse (vi kan starte med -15, sker bare ikke🤨)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 11:47

richs skrev:
mandag, 14. aug, 2023 11:38
https://www.plbold.dk/nyhed/breaking-li ... er-chelsea

Lidt sjovt, var vi startet med det for uger siden , så var handel for længst lukket, og sikkert også billigere.

Men vores bud har sikkert ikke den stor betydning , da Chelsea bare matcher og spillere nok foretrækker Chelsea pga løn.
London factoren trækker helt sikkert også. Lønnen på Lavia er jeg ikke sikker på bliver højere i Chelsea. Men hvis vi havde budt de £50m for en måned siden da forhandlingerne startede, så havde han sku nok fået debut i går.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 14. aug, 2023 12:23

Interessant at se Brightons fans reaktion på det her. De ønskede Caicedo til Liverpool og mener at måden Mac Allister forlod klubben står i kontrast til måden Caicedo forlod klubben. Der er en gennemgående følelse hos de engelske fodboldfans, at de ikke kan døje Chelsea.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 14. aug, 2023 12:27

Hr. Drejer skrev:
mandag, 14. aug, 2023 08:10
JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 14. aug, 2023 01:12
Håber vi sigter efter noget bedre end Lavia. En ting er at betale overpris for Caicedo, noget andet er at købe en 19-årig, der rykkede ned med sit hold og tro, han kan gøre forskellen.
Vi har tidligere været dygtige til at finde gode spillere hos nedrykkere; Robbo i Hull og Gini i Newcastle.
Og jeg siger ikke, at han ikke er dygtig, men jeg siger, at jeg synes det er et stort ansvar at lægge på en 19-årigs skuldre, at han skulle kunne gøre forskellen, så derfor håber jeg vi sigter efter noget bedre end Lavia aka noget der passer os bedre end en 19-årig. Mit kendskab til Lavia er også begrænset, men så kan vi vel lige så godt satse på Bajcetic. Jeg vil gerne have en spiller med lidt mere rutine end Lavia, når vedkommende skal være en bærende faktor og ikke blot et protege.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 14. aug, 2023 12:59

En analyse til de af os, der ikke kender så meget til Romeo Lavia:

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 14. aug, 2023 13:19

Min største anke imod Lavia, er det er et stort pres til en 19-årig.

Generelt er det sådan med unge spillere de har op-og-ned ture. Det har vi også set med TAA, Eliott, Jones med flere. Vi har behov for en der kan gå ind og præstere kontinuerligt.

Typisk kommer den kontinuerlige stabilitet først i 22-23 års alderen.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 13:35

TG12 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:19

Generelt er det sådan med unge spillere de har op-og-ned ture. Det har vi også set med TAA, Eliott, Jones med flere. Vi har behov for en der kan gå ind og præstere kontinuerligt.

Jeg kan ikke huske en DM på den alder, som har spillet fast på et af de bedre hold i de store ligaer. Nogen som kan?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. aug, 2023 13:39

Oomph242 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:35
TG12 skrev:

Jeg kan ikke huske en DM på den alder, som har spillet fast på et af de bedre hold i de store ligaer. Nogen som kan?
Bajcetic sidste år ;) indtil han blev skadet.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. aug, 2023 13:46

Jeg står ikke på mål for, om det passer eller ej, men det er da immervæk SKySports som kalder den:
Vi SMADRER det PIShold !

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 13:48

Cynwal skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:39
Oomph242 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:35
TG12 skrev:

Bajcetic sidste år ;) indtil han blev skadet.
Spillede han ikke side om side med Fabinho?

I hvilke PL kampe havde han ansvaret alene?

500 PL minutter kan vel heller ikke rigtig betegnes som en fast mand...

Besvar