Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. aug, 2023 20:03

Der skrives flere steder, at Caicedos agent - eller måske snarere den gruppe af folk han har omkring sig, skulle være
"a handful to handle". Det siges, at Caicedo kom til Brighton, fordi B&HA fandt ind til, hvem i entoruraget der var agenten.
Det skurrer lidt i mine ører, og det er nu også fremme, at agenten åbenbart lugter flere penge ifm at Caicedo kommer til Chelsea. Hvordan det lige skulle hænge sammen, jeg svært at forstå, og det kan selvfølgelig også bare være SoMe bullshit, som der er rigeligt af i den her sag. Uanset hvad, så peger det her ikke i retning af en spiller, som det er nemt og problemfrit at have i spillertruppen.
Bortset fra det, så skete der meget hele fredagen, og til sent ud på aftenen, og nu har det hele så bare ligget stille i 20 timer.....? Hvad Fan... foregår der?
....og først var det en auktion med en deadline, men den er så udskudt, fordi de cocky cockneys er ude med raslebøssen for at finde midler?
Kan vi ikke bare byde købe Tcouamini for £ 70 mill, så kan Real købe Kepa og Boehly kan smide £111 mill (takket være Liverpool) til sydkysten. Så kan jeg regne mig frem til, at vi må ha' 40 mill tilbage til en sidste transfer for at forstærke defensiven
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 20:16

Jeg ville hvert fald tage Tchouameni hver dag over Caicedo, hvis det var muligt, men det har jo aldrig været muligt at hente Tchouameni. Hvis Mbappe sidder sin kontrakt ud i PSG, så kan Real Madrid jo bare hente ham gratis til næste sommer, ergo har de ikke brug for at sælge ud nu. Men for min skyld måtte vi gerne lægge et bud på £80-90 på Tchouameni. Vores besættelse af Caicedo forstår jeg intet af og hvorfor vi byder over en millard for ham, det forstår jeg slet intet af.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 12. aug, 2023 21:04

Nå, så har Chelsea fundet 115. Fodbold anno 2023...

https://www.thetimes.co.uk/article/chel ... -h3wnxwrjd

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. aug, 2023 21:10

AJJ skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 21:04
Nå, så har Chelsea fundet 115. Fodbold anno 2023...

https://www.thetimes.co.uk/article/chel ... -h3wnxwrjd
Det er jo stadig "...on the brink of". Det er støj for, at trække forløbet ud, uden konkret handling - efter min mening.
Vi SMADRER det PIShold !

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. aug, 2023 21:41

Cynwal skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 20:03
Der skrives flere steder, at Caicedos agent - eller måske snarere den gruppe af folk han har omkring sig, skulle være
"a handful to handle". Det siges, at Caicedo kom til Brighton, fordi B&HA fandt ind til, hvem i entoruraget der var agenten.
Det skurrer lidt i mine ører, og det er nu også fremme, at agenten åbenbart lugter flere penge ifm at Caicedo kommer til Chelsea. Hvordan det lige skulle hænge sammen, jeg svært at forstå, og det kan selvfølgelig også bare være SoMe bullshit, som der er rigeligt af i den her sag. Uanset hvad, så peger det her ikke i retning af en spiller, som det er nemt og problemfrit at have i spillertruppen.
Bortset fra det, så skete der meget hele fredagen, og til sent ud på aftenen, og nu har det hele så bare ligget stille i 20 timer.....? Hvad Fan... foregår der?
....og først var det en auktion med en deadline, men den er så udskudt, fordi de cocky cockneys er ude med raslebøssen for at finde midler?
Kan vi ikke bare byde købe Tcouamini for £ 70 mill, så kan Real købe Kepa og Boehly kan smide £111 mill (takket være Liverpool) til sydkysten. Så kan jeg regne mig frem til, at vi må ha' 40 mill tilbage til en sidste transfer for at forstærke defensiven
Enig Tcouamini hver dag over Caicedo og så en forsvarsspiller til de 40
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2023 21:44

Kelly skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 21:41
Cynwal skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 20:03
Enig Tcouamini hver dag over Caicedo og så en forsvarsspiller til de 40
Jeg tror ikke der som sådan bare er frigivet £111m til indkøb grundet Caicedo budet.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 22:02

Det er der nok ikke, nej. Han var set som en langsigtet signing. En af dem, hvor FSG giver grønt lys, fordi den checker alle Klopps bokse, ala Alisson og van Dijk. Men derfor kan man da godt håbe, at vi lagde et bud på Tchouameni.

Jeg vil dog ALLE DAGE tage en midtbanespiller OG en forsvarsspiller fremfor blot ham Caicedo. Det kunne bare være frækt, hvis det var et navn som Tchouameni eller Kimmich.

Nu kan det være, at det monstrøse beløb gemmes til vinter eller næste sommer, alt efter hvor behovet for forstærkning vil være til den tid.

Og inden folk begynder at snakke om, hvorfor vi så ikke bare købte Bellingham, så tror jeg, at salg af Henderson og Fabinho spiller væsentligt ind også.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 12. aug, 2023 22:07

Det betyder vel at vi sikre Lavia, som jo har ytret at gerne vil til Liverpool. Og vi har forhandlet med Soton i en måned.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » lørdag, 12. aug, 2023 22:35

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:43
@richs

Her er MIT bud på, hvad jeg tror er foregået:

Liverpool har forhandlet med Southampton om Lavia i et par uger, men ikke kunnet nå til enighed.

I forgårs sætter Brighton en auktion på Caicedo, som Liverpool ellers havde troet skulle til Chelsea, men Brighton og Chelsea kan ikke nå til enighed, så Brighton sætter Chelsea skak ved at melde ud til interesserede klubber, at Caicedo er til salg for højest bydende.

Vi byder på Caicedo og er siden ikke gået videre med Lavia, men har ham som mulig back up, hvis vi ikke får Caicedo (hvilket jeg begynder at håbe, at vi ikke gør - han er al for dyr).

Chelsea og bindegale Boehly har ikke pengene til Caicedo, men de insisterer overfor Caicedos agent, at han kan tjene mere hos Chelsea og agenten kan få en bedre bonus. Alle journalister skriver, at det er det, der er foregået og at agenten styrer alt for Caicedo.

Chelsea sender rygter ud om, at Caicedo kun vil til Chelsea, for at få Liverpool til at trække sig, så Chelsea ikke længere skal op og matche en pris, men kan forsøge at lowballe Brighton. Men det virker ikke. Brighton har sat Chelsea Skak mat.

De sender dernæst et rygte ud om, at de er ved at færdiggør en aftale med Lavia i håb om, at Liverpool panikker og dropper Caicedo i stedet for Lavia.

Chelsea er desperate og gør alt hvad de kan for at få solgt spillere nu, så de kan lukke en aftale med Brighton.

Chelsea kan således ende med både Caicedo og Lavia og dertil et kæmpe spørgsmålstegn omkring FFP som de ikke bare kan sælge spillere for at komme ud af og som jeg ikke er i tvivl andre Premier League klubbers formænd vil gå Premier League på klingen med.

Så enten får Liverpool Caicedo eller også har de fået Chelsea til at betale meget mere end, hvad Chelsea havde i sinde at betale for ham.

Som sagt, er det mit gæt på, hvad der er op og ned.

Det er sikkert ikke helt ved siden af

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2023 23:02

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 22:07
Det betyder vel at vi sikre Lavia, som jo har ytret at gerne vil til Liverpool. Og vi har forhandlet med Soton i en måned.
Det tror jeg ikke.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 13. aug, 2023 06:25

Oomph242 skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 23:02
Hr. Drejer skrev:
Det tror jeg ikke.
Nej han er prissat for højt tror jeg. Jeg tror de venter eller prøver i Bayern og Real. Alternativt -
I Celta har de en super dygtig midtbanespiller der helt sikkert vil være en forstærkning.
Og hvad med Andre eller De Jong.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. aug, 2023 09:19

Stadig larmende tavshed mht faktiske handlinger fra Chelseas side i relation til Caicedo/Brighton.
.....men en "masse lige om lidt"/on the brink of osv. Som Melissa tweetede i går middags:
Vi SMADRER det PIShold !

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 13. aug, 2023 09:25

Cynwal skrev:
søndag, 13. aug, 2023 09:19
Stadig larmende tavshed mht faktiske handlinger fra Chelseas side i relation til Caicedo/Brighton.
.....men en "masse lige om lidt"/on the brink of osv. Som Melissa tweetede i går middags:
Enig. Men er det ikke vigtigt at have for øje at hvis han ikke fuldhjertet vil Liverpool så får han en svær periode med fans’ene.
Heg mener vi skal købe til andre gode til beløbet der besidder noget forskellighed. Lavia og Andre måske

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2023 09:47

Jeg frygter sku lidt vi ender ud i endnu en Melo signing. Det er meget sent vi er i gang og vores slutprodukt er skidt.

Som truppen er nu er CL målet meget langt væk. Der er simpelt for mange gode hold i PL til, at vores spinkle trup for alvor kan gøre sig gældene.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. aug, 2023 11:56

Kelly skrev:
søndag, 13. aug, 2023 06:25
Oomph242 skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 23:02
Hr. Drejer skrev:
Det tror jeg ikke.
Nej han er prissat for højt tror jeg. Jeg tror de venter eller prøver i Bayern og Real. Alternativt -
I Celta har de en super dygtig midtbanespiller der helt sikkert vil være en forstærkning.
Og hvad med Andre eller De Jong.
Alle spillere i dette vindue er prissat for højt. Den saudiske indblanding har fået priserne til at stige med 10-20%. Nu handler det om at få fat i de spillere Klopp skal bruge. Uanset hvem vi køber, kommer til at betale overpris.

Besvar