Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 30. apr, 2022 20:03

Cynwal skrev:
lørdag, 30. apr, 2022 18:25
andreasskiftermadsen skrev:
lørdag, 30. apr, 2022 17:56
Cynwal skrev:Lækkert, at Burnley har fået vendt kampen mod Watford fra at være bagud 1-0, til nu at føre 1-2. Dermed passerer de Leeds i tabellen, så Leeds nu er første hold over nedrykningsstregen. Det må da få Leeds til at kæmpe røven ud ad bukserne i aften, når de tager imod Manchester City.
Og Everton tættere på nedrykning Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Man C sparer De Bruyne og Bernardo Silva, men de er på bænken, så de kan hives ind og vende kampen, hvis nu ......

Starting XI: Ederson, Cancelo, Dias, Laporte, Ake, Rodri, Gundogan, Grealish, Jesus, Foden, Sterling

Subs: Steffen, Zinchenko, De Bruyne, Bernardo, Fernandinho, Mahrez, Egan-Riley, Mbete, McAtee
Ak - atter scorede de på deres første chance. Og nu lukkede de så også kampen. Ingen hjælp fra Leeds i dag.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. apr, 2022 20:21

Mysjkin skrev:
lørdag, 30. apr, 2022 20:03
Cynwal skrev:
Cynwal skrev:Lækkert, at Burnley har fået vendt kampen mod Watford fra at være bagud 1-0, til nu at føre 1-2. Dermed passerer de Leeds i tabellen, så Leeds nu er første hold over nedrykningsstregen. Det må da få Leeds til at kæmpe røven ud ad bukserne i aften, når de tager imod Manchester City.

Man C sparer De Bruyne og Bernardo Silva, men de er på bænken, så de kan hives ind og vende kampen, hvis nu ......

Starting XI: Ederson, Cancelo, Dias, Laporte, Ake, Rodri, Gundogan, Grealish, Jesus, Foden, Sterling

Subs: Steffen, Zinchenko, De Bruyne, Bernardo, Fernandinho, Mahrez, Egan-Riley, Mbete, McAtee
Ak - atter scorede de på deres første chance. Og nu lukkede de så også kampen. Ingen hjælp fra Leeds i dag.
No milk today ........
Men ser da heldigvis ikke ud til, at West Ham kommer forbi Eintracht Frankfurt i EL semi'en. Så behøver de ikke spare spillere mod Man C grundet EL finale kort efter, plus de skal måske bruge point for at sikre sig EL-plads igen.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 30. apr, 2022 21:48

Cynwal skrev:
lørdag, 30. apr, 2022 20:21
Mysjkin skrev:
Cynwal skrev:

No milk today ........
Men ser da heldigvis ikke ud til, at West Ham kommer forbi Eintracht Frankfurt i EL semi'en. Så behøver de ikke spare spillere mod Man C grundet EL finale kort efter, plus de skal måske bruge point for at sikre sig EL-plads igen.
De har også Wolves ude fire dage inden kampen mod West Ham. Det bliver heller ikke en walkover.

Foruden vores tricky kamp mod Spurs (der ofte er skarpe i omstillingerne på Anfield) er jeg især bekymret for vores udekamp mod Sydhavnen - den ligger på en tirsdag - kun tre efter FA Cup-finalen, hvor vi givetvis kommer til at brænde uhyrlige mængder krudt.

Men det er jo bekymringer der er affødt af vores eget uvirkeligt høje niveau og succes; hvor er det dog en enestående tid at være Liverpool-fan.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 01. maj, 2022 12:30

Mysjkin skrev:
lørdag, 30. apr, 2022 21:48
Cynwal skrev:
lørdag, 30. apr, 2022 20:21
Mysjkin skrev:
Cynwal skrev:

No milk today ........
De har også Wolves ude fire dage inden kampen mod West Ham. Det bliver heller ikke en walkover.

Foruden vores tricky kamp mod Spurs (der ofte er skarpe i omstillingerne på Anfield) er jeg især bekymret for vores udekamp mod Sydhavnen - den ligger på en tirsdag - kun tre efter FA Cup-finalen, hvor vi givetvis kommer til at brænde uhyrlige mængder krudt.

Men det er jo bekymringer der er affødt af vores eget uvirkeligt høje niveau og succes; hvor er det dog en enestående tid at være Liverpool-fan.
Vores kamp imod Spurs kan blive svær - især hvis nuværende 2 points forskel på Arsenal og Spurs er intakt efter dagens kampe.
Taber de imod os vil de rimelig sikkert ikke komme i top 4, får de uafgjort eller en sejr vil de selv kunne afgøre top 4 ved at slå Arsenal d. 12 maj.

Ideelt skal en af dem sætte point til idag sådan Spurs kamp imod os ikke bliver en vind eller “forsvind” fra top-4 for Spurs.

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 01. maj, 2022 16:31

Chelsea er sku ikke ret gode. Dem skal vi simpelthen slå i FA Cup finalen.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 01. maj, 2022 16:36

TG12 skrev:Chelsea er sku ikke ret gode. Dem skal vi simpelthen slå i FA Cup finalen.
Lige mine ord.
Det er sgu sløjt det de præsterer.
Måske deres motivation bliver lidt større i en finale. ?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 01. maj, 2022 16:39

Ud med tudeprinsen!

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 01. maj, 2022 16:47

Jeg har det med Neverton, som med Athletico Madrid for tiden.
Shit hvor er det en klam omgang skuespil og svinestreger.
Richardlison og PIKford, som de værste!!
Ærgeligt, hvis de får de 3 point idag.

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 01. maj, 2022 16:48

mortenbak skrev:
søndag, 01. maj, 2022 16:36
TG12 skrev:Chelsea er sku ikke ret gode. Dem skal vi simpelthen slå i FA Cup finalen.
Lige mine ord.
Det er sgu sløjt det de præsterer.
Måske deres motivation bliver lidt større i en finale. ?

Jeg havde håbet de smed endnu et søm i Nevertons kiste på vej ned..

Om ikke andet så bare for at slippe for at se på Pickford og Richarlison..

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 01. maj, 2022 16:50

Fedt der er lagt 7min til med Pickfords lort

Jeg vover at påstå hvis ikke han var engelsk landsholds målmand, så havde han fået gult for LÆNGE siden…

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 04. maj, 2022 21:36

Real videre og en skade til Benzema der holder ham ude til af finalen er drømme scenariet 😅

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 04. maj, 2022 22:04

TG12 skrev:Real videre og en skade til Benzema der holder ham ude til af finalen er drømme scenariet Billede
Jeg foretrækker også klart Real.
Synes Real kom lidt tilbage i 1 halvleg.
Tænker den der går videre i aften, har ringet til Klopp om et godt råd Billede

Hvad laver Vini jr dog?

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 04. maj, 2022 22:12

mortenbak skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 22:04
TG12 skrev:Real videre og en skade til Benzema der holder ham ude til af finalen er drømme scenariet Billede
Jeg foretrækker også klart Real.
Synes Real kom lidt tilbage i 1 halvleg.
Tænker den der går videre i aften, har ringet til Klopp om et godt råd Billede

Hvad laver Vini jr dog?

Jeg tror egentligt begge vil være svære modstandere dog af forskellige grunde.

Real fordi de måske er det eneste hold der har større CL tække end os. De ejer den turnering og selvom vi på papiret er bedre så kan de bare noget i den turnering. Dog tror jeg vi er så meget bedre vi vil trække det længste strå, hvis alle møder op tol finalen.

City er altid svære, men de må have noget hævntørst over den tabte finale sidste år, og den tror jeg ikke skal undervurderes, selvom vi over tre kampe i denne sæson har fået flest point.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 04. maj, 2022 22:20

Som de 2 hold spiller i aften, tror jeg også vi kan slå begge.
Men så tænker jeg på vores 1 halvleg igår.
Uanset hvem vi skal møde, skal vi spille op til det bedste.
Men det må også være muligt at motivere sig til 2 halvlege i en chl finale.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. maj, 2022 22:30

Jeg krydser fingre for en sen Real Madrid scoring til 1-0, og så en hård, hård tillægstid, med tonsvis af kort og skader.
Nu ser det ud til, Kyle Walkers skade er brudt op.
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar