AJJ skrev: ↑mandag, 14. mar, 2022 08:35
Redtothebone skrev: ↑lørdag, 12. mar, 2022 17:31
AJJ skrev: ↑lørdag, 12. mar, 2022 10:29
Redtothebone skrev: ↑fredag, 11. mar, 2022 22:23
AJJ skrev: ↑fredag, 11. mar, 2022 22:13
Nå, men Salah vil jo så have en løn a la de Brune, som smadrer lønstrukturen. Sådan er det jo. Jeg tror, det bliver et farvel i 2023.
Hvad skal man gøre med spillere, som - uanset at de kan købe alt i hele verden allerede for deres nuværende løb - synes de sidste 100.000 pund er det vigtigste i verden
Det er virkelig en latterlig kommentar, for du aner jo ikke om det er sandt, du gætter og bliver sur over det.
Det er dig, der ikke vil se realiteterne i øjnene.
Efter Klopps udtalelser i går så kan det med meget stor sandsynlighed fastslås, at klubben har givet Salah et rekordtilbud, hvor han får en løn, der ligger pænt over de næste i hierarkiet (VvD osv.). Og hvor lønstrukturen er presset til det yderste.
Men Salah vil have mere, som de bedst betalte i de to Manchester-klubber - De Gea, Ronaldo, de Bruyne. Vil gerne blive i Liverpool, men de sidste £ 100.000-150.000 betyder bare mere for ham og agenten. Og så synes han, at han har strukket sig, fordi han kan få langt mere i PSG. Hvor han sikkert også ender.
Men du har ret - jeg kan jo tage fejl. Måske har Liverpool tilbudt ham en 2-årig forlængelse og en lønforhøjelse på £25.000.
Hvilke realiteter ? Der er jo netop ingen realiteter, du gætter bare på hvad der forhandles om, hvem siger det er lønnen der er problemet ?
Nej, det er nok slet ikke lønnen, det handler om.
Selvfølgelig vil han have mere i løn det er da indlysende, jeg angriber at du siger siger det er en realitet at han vil have en løn som de Bruyne, for det ved du ikke - det er et gæt som stort set alle andre journalister, sjovt som der i nærmest alle artikler står "angiveligt" " "det rygtes".
James Pearce som jeg vægter ret højt i forhold til at have fingeren på pulsen skriver "Salah stand-off over new deal is about money, respect and recognition" Klopp udtalte også på et af pressemøderne at "Salah forventer at klubben er ambitøs", jeg gætter på det i stor grad også handler om at klubben viser at de er ambitiøse og der kontinuerligt investeret i truppen, Salah er grådig - på den gode måde imø, så han kan ikke få nok trofæer både individuelt og holdmæssigt, derfor er han nødt til at sikre sig at klubben lever op til hans forventninger.
Men kontrakter er ikke bare løn, kontrakter i dag kan være fyldt med alle mulige klausuler, der er signon fees til spillere og agenter, der er bonuser for mål, trofæer osv. Men hvem ved måske har Salah også nogle krav til hvem der skal være træner når Klopp stopper, han kan have forventninger om at klubben sammensætter en trup, så vi er de bedste i England. Der kan også være krav om salgs klausuler hvis klubben ikke præstere, der kan være krav om at han vil have lov til at prioritere landsholdet, som Messi der har fået indføjet at han må prioriteret Argentina over PSG hvis der er sammenfald i kampe.
De største fodboldspillere er kæmpe egoister, det er måske en trist udvikling, men hvis man har ambitioner om at blive verdens bedste og vinde alt, så er det nok nødvendigt for at opnå succes.
Salah er den bedste spiller i England i denne sæson, derfor har han imø også lov til at stille kæmpe krav til klubben, jeg tror bare ikke det er så simpelt som det bliver gjort til i medierne.